porsche-na-pokraji-bankrotu.jpg

Porsche na pokraji bankrotu!

Porsche

Porsche se zmítá v dluzích a jen díky Volkswagenu těsně uniklo bankrotu.

Diskuze

17 komentářů

    Jindrich

    Nyni jiz patrite take k bulvaru :o)

    Pardon, ale spekulace jako hlavni "topic" ….

    stunty

    a ještě s vykřičníkem v titulku…

    pavel

    a tro opomijime ty preklepy a nesmysly v dalsich nadpisech. jako napriklad na home page: Video: Bentley "Continetal" (to neni muj preklep ale z home page). a dnesni perla: Kdo si hraje, nezlobí – Dokážete "podstavit" podobné auto z Lega?

    S autowebem to uz jde delsi dobu z kopce – bulvar. preklepy. neustale vnucovani imotor a podobnych nesmyslu. pomale zklouzavani do podprumeru.

    SkylineGT-R

    Suhlas, autoweb ide dole vodou… skoda

    Andrew

    signed

    tom-o

    zacina sa z tohot webu stavat aj osobny blog sefredaktora.

    matt

    Máte recht, od té doby co tady píše mistr Dalibor Žák je to horší a horší… zlatý Honza Koubek 🙁 škoda že nemá čas zachraňovat tenhle web.

    matx

    ja by som do týchto informácií tiež nevŕtal. Ekonomická situácia Porsche sa už dávno nezakladá na predaji automobilov. BBC predstavilo dokument, kde nejaký analytik uviedol, že obrat rozpočtu Porsche bol tvorený 1 miliardou za predaj automobilov a 6 miliardami za burzové operácie.

    pes

    no, možná že hlavní problém bude v těch burzovních operacích… aut prodává plus minus stejně

    olso

    Vsak porsche malo na jednom aute az 100% zisk, bola ta znacka ospevovana ako najvynosnejsia znacka a ono je to uplne inak. Stratil som uplne obraz o ekonomickej situacie, idem zavolat uctovnicke, kolko akcii Porsche este mam…

    Michal

    Myslím si to tiež…Porsche má pekne zisky s predaju aut, to je jasne.Ale mali by si hlavne urobit vnutropodnikové opatrenia, pretoze maju kopu zbytocných ludi: hlavných manažer, podmanažer, asistent manazera, veduci… a všetci robia to iste ale po častiach 🙂 Tak ako aj v kope iných podnikoch… a samozrejme tie burzové špekulacie, o ktrorých sa píše vyššier majú tiež velky vpliv 🙂

    Merlin

    Takto funguje nemecky socializmus v praxi! V kazdom normalnom state ak ziskam viac ako 50% akcii (to uz Porsche davno ma) tak jednoducho vsetky uvery splatim s uctov VW.

    carfan

    To ze to jde skopce je jasne uz na obsahu clanku SKODA YETI prvni test, panove z redakce byli jste tam a jeli jste v tom???

    Podle obshau clanku to vypada ze jste vzali do ruky katalog jakekoliv skodovky a opsali data motorů, ktere kazdy fanousek zna, a popsat interier z fotky umi taky kazdy, ale nikde se nedozvidam o komfortu odpruzeni, miře luku v kabině, o tom jak se sedi za volantem, a to že:

    ,,Uvnitř si všimnete, že vyšší stavba se projeví větším prostorem pro hlavu a je doplněna i slušným prostorem pro nohy předních i zadních cestujících.,, To je z fotek taky poznat.

    Pripada mi, ze nás zamerne klamete, takze az v tom pojedete, pokud v tom pojedete, tak o tom napiste neco normalniho.

    slaine

    vyrábí odjakživa Ferrari 🙂 Ale Porsche držím palce, byla by ho škoda.

    Petr

    Posrche samozrejme neni na hrane bankrotu jen se ji zhorsilo na kratsi obdobi cashflow …tyhle bulvarni nesmysly me zlobi:D. Chce konkurovat dementnimu Autorevue.cz v cele demagogem Jandou, ktery pise velmi rad kontroverzne? Na autoweb chodim pro seriozni testy a informace.

    P.S.- Ktera nemecka automobilka nema vyrazne problemy? Mozna nekterym dockavkne proc BMW dela to co dela, ale snad kvuli tomu nebude muset krachovat Porsche:D

    Josef K.

    To co zkoušelo porsche byl typický tunel s tichým souhlasem německých politických kruhů. Byla to privatizace VW německou cestou. Kalkulovali s tím, že akcie VW zaplatí z jejich výnosů, protože porsche je ve srovnání s vw pouhý garážník a prachy žádné nemá. Jenže už loni začal v souvislosti s krizí pokles zisků a kalkul jim padnul na hubu. Angela jim pomohla šrotovným, ale to je málo.

    Takže tunel pokračuje tím, že si na úvěry vzali od VW půjčku, která je ručená VW a bude zvýšená až na 2,5 miliardy eur.

    Ale to my všechno z historie české privatizace známe, to je klasický tunel. Jak se tady před rokem rozčilovali tzv.odborníci, že je to naprosto standardní finanční postup.

    Ono se to soudruhům může vymknout z rukou a akcie vw můžou skončit např. v iránu, číně, nigérii……

    Fuzzy_Stone

    hm a je to v pr…li

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist