Porsche Cayman GT4 (2015): okruhová hračka pro milovníky manuálu
12 fotografiíPorsche Cayman
Nová okruhová hračka dostala díly z větší 911 GT3 a především něco, co jí samotné chybí - manuální převodovku!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
12 fotografiíPorsche Cayman
Nová okruhová hračka dostala díly z větší 911 GT3 a především něco, co jí samotné chybí - manuální převodovku!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
U Porsche evidentně trpí schizofrenii. Nejprve nakrknout zájemce o GT3 tím že jim „nařídí“ PDK a ještě jim povypráví proč to je pro ně nejlepší volba a teď zcela obrátí a do Caymana pro změnu „nařídí“ manuál. Dvě auta se shodným zaměřením ale zatímco pro jedno je dobré A a B ne, tak pro druhé je dobré B a ne A. Co nechat volbu na zákazníkovi, pro Porsche zřejmě něco nepředstavitelného. Komu není rady, tomu není pomoci.
Pravda, v tomto a mnohém jiném je jejich politika zvláštní. Například jsem neobjevil možnost parkovací kamery nebo čidel u tohoto vozu, přitom přes křídlo nepůjde dozadu moc vidět. Na druhé stránce, jak drahá GT3, tak cenově přívětivější GT4 budou jízdně famózní a já jen tleskám a mám radost, že tato auta ještě jsou.