Porsche Cayenne S
30 fotografiíPorsche Cayenne
Dokáže konečně nový Cayenne přesvědčit všechny ortodoxní fanoušky značky Porsche o smyslu své existence?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
30 fotografiíPorsche Cayenne
Dokáže konečně nový Cayenne přesvědčit všechny ortodoxní fanoušky značky Porsche o smyslu své existence?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jako velký fanoušek tradiční 911 musím říci, že ani nyní opravdu NE.
musím přesto uznat a parafrázovat Garryho Linekera : " Vývoj aut je krásná hra pro spoustu lidí, v níž nakonec vždy vyhrají Němci."
Nemozem si pomoct ale novy Cayenne sa mi dizajnovo vobec nepaci. A zvlast zo zadu si ho neskuseny clovek kludne pomyli s Kiou alebo Hyundajom. Prosim neurobte toto 911!!!
p.s.: interier v style Vertu je nadherny..aspon ze to
Jde o hodne slabou recenzi, skoro bych to nazval prvnim svezeni nad prospektem Cayenne. Kde jsou ty kvalitni recenze ala Panamera Turbo a ta krasna videa???
V podstate jsme se nedozvedeli nic krome toho, ze 21palcova kola jsou hlucna 🙂
Jinak do noveho Cayenne se dava 8stupnovy Tiptronic a ne ZF, ktera se dava do Panamery/911. Argumentem byl, ze do lehciho terenu je lepsi tiptronic, realita bude takova, ze je levnejsi 🙂
M.
absolutny suhlas …. kvalita tochto webu a testov ide dole kopcom …
\“Ačkoli je nové Porsche Cayenne menší než předchůdce, uvnitř to není nějak výrazně znát.\“
A teď trošku reality:
délka nové generace: 4846 mm
délka staré generace: 4786 mm
šířka nové generace: 1939 mm
šířka staré generace: 1928 mm
výška nové generace: 1705 mm
výška staré generace: 1699 mm
Mohu se tedy zeptat, co je na něm tak strašně menšího? Vždyť ten nový je dokonce o několik cm delší.