Porsche Cayenne S vs. BMW X5 4.8i

28 fotografiíPorsche Cayenne

Mají stejně velké osmiválce s podobným výkonem, jsou zhruba stejně velké a jejich základní cena se také o moc neliší. Je rozdíl jen v prestižnosti značek, nebo i v něčem jiném?

Diskuze

25 komentářů

    krucipysk

    tak tomu rikam clanek panove.

    mimochodem, cayenne v zakladu opravdu nema kozene sedacky? to se mi nechce verit.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Přestože je to možná až směšné, Cayenne S kožené čalounění v základu opravdu nemá. Je za příplatek 89 392 Kč, pokud chcete čalounění Natur Leder, je za příplatek 125 584 Kč. Plus si můžete objednat ještě úpravu Raff leather, která je za 11 038 Kč a nebo taky znaky Porsche vyražené do opěradel předních sedadel a to vás přijde na 5791 Kč. Takže asi tak… 😉

    palo

    😀

    inak k videu.. na tych par hodin skvela praca, ale keby som autowebu sefoval ja, by bolo 6min od kazdeho auta 🙂

    hm

    cos cekal?

    Abstinent

    Zatím nejlepší test,bravo a díky!!!Je mi jasné, že se hned tak nepovede udělat srovnávací test dvou top představitelů svého segmentu…

    Nick

    opravdu dobrý test!na to že byl tady takový srovnávací test poprvé tak byl bez chyby.

    dokonale jste vystihly obě auta a i záběry kamery jsou výborné(kam se hrabe auto.cz)

    a záběr na zrezivělou ceduli palivo a potm na x5 byl vynikající(provokujete greenpeace co:-))) )

    Elsin

    Gratuluju redakci k tomu, že se jí podařilo získat 2 takhle zajímavá a exkluzivní auta na jednou, to se v ČR moc nevidí. Navíc vše podpořeno článkem, který jsem přečetl snad na jeden nádech:) Ovšem už o poznání menší gratulace se vztahuje ke slovu "Zkutečně" 😉

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Díky za chválu i za upozornění. Vzhledem k tomu, že takovou věc asi wordovská kontrola nespáchala, jsem nucen připustit, že to pošlo z mé klávesnice. Stydím se!

    Elsin

    Neberte to jako něco, co by třeba mě mohlo odradit od čtení Vačich článků. Nejsem žádný mravokárce a znalec pravopisu už vůbec ne, jen to trochu bylo do očí. Já dělám takových hrubek, že do mě pořád někdo rýpe, ale já jsem mu za to psíš vděčný, takže i proto jsem se o tom zmínil. Článek jsem si přečetl už 2x a video viděl asi 4x, prostě bomba:)

    Negr

    Bít do očí je s měkkým "i". Omluvte mne, ale pochopte, že jsem si to nemohl vzhledem k Vašem příspěvku nedovolit.

    Jinak bych chtěl pogratulovat k dalšímu skvělému článku na autowebu! Je to čím dál tím lepší místo k zastavení. Díky.

    Elsin

    :)))))))))))))))))))))))))))))) jak jsem psal…dělám

    jednu za druhou

    Negr

    Jasně, nic se neděje. Hlavně že zůstává ta přízeň k vozům, která reprezentují i něco jiného než přepravu z bodu A do bodu B. Tedy já to tak vidím.

    SUV

    Jenom me tam k tomu vyctu toho nejlepsiho v segmentu chybi Range Rover Sport Supercharged.

    Mikes

    Ty fotky jsou prostě úžasný, dočkáme se aspoň několika(spousty 🙂 ) wallpaperů? Jako uživatel širokoúhlého monitoru(1680×1050) se hlásím i o široké obrázky.. 😉

    Yaroukh

    jako obvykle, thumbs-up pane Koubku

    Elsin

    Je nějaký, alespoň nepatrný důvod, proč si místo X5 nebo Cayennu koupit GL500, když na velikosti zákazníkovi nezáleží??

    SUV

    kdyz zakaznikovi na velikosti nezalezi tak zcela urcite neni, protoze gl je jenom a jenom o velikosti vnitrniho prostoru

    Elsin

    jeden můj známej mi nevěří…vůbec nerozumí autům a furt jen mele, že to je mercedes a že to je tím pádem to nejlepší…žije v tomhle směru 20 let zpátky.S jeho prachama bych bral z fleku Cayenne….Turbo S:))

    David

    Přesně. Dneska je ta špička Mercedes – Bmw – Porsche vyrovnaná.

    watchtower

    Co já slyšel tak zrovna Turbo verze Cayenu je nějak moc poruchová, což se nějak vymyká spolehlivosti Porsche. Radši jen S.

    ivosss

    Porsche Cayenne S super kočár

    http://www.maxirealitypraha.cz

    Manfred

    Neni to pravda? Hodne prvku co ma dnes Porsche tak uz BMW 3roky nedela, protoze nektere prvky co ma porchse napr. multifunkcni volant ty tlacitka jsou tam hnusne rozhazeny a BMW uz to ma daleko jinak a pohodlnejc. Sam jsem zkousel oboje a BMW to ma lepsi! 😉 (byl to jen priklad)

    Vim ze mi nebudete verit, ale kdyz budete mit moznost tak ji nepromarnete!!!

    speleo

    Dobrý den. Vážně si myslíte, že stará škodovka je větší zátěží pro životní prostředí než pětilitrové SUV? Které z těchto aut má, podle Vás, pravděpodobnější potenciál k najetí většího množství kilometrů a tím pádem k více vypouštěným exhalacím? Nechcete doufám tvrdit, že stodvacítka najede stejně kilometrů jako X5 nebo Cayenne? Jednak to nemůže nikdy vydržet (kord ve svém věku kdy nejmladší je 19 let) a druhak jen sadomasochista by něco takového podniknul. Vaše prohlášení mi přijde minimálně jako značně unáhlené a nepromyšlené, opravdovou ekologickou zátěž je třeba hledat jinde, kupříkladu mezi neustále houstnoucí kamionovou dopravou.

    Robert

    Naprosto s tebou nesouhlasím, zamysli se nad sebou

    Eagle

    Tu nejde len o gramy CO2 ! ako povedal Koubek nema katalizator. A aj porsche 4,8l bez katalizatora by asi bolo cistejsie pretoze urcite ma omnoho dokonalejsie spalovanie ako 30 rokov stary OHV motor s karburatorom.

    a k tej zivotnosti. mal som 28-rocnu "Manku ciest" a ten motor je sice poruchovy (ved ma 28 rokov) ale nesmrtelny a ver tomu ze ked uz konecne vsetky skodovky zozere hrdza tak tie motory budu stale bezat na max otacky. a este jedna vec: na porche nebudes dupat stale ale iba ked sa chces naozaj zabavit zato uzivatelia skodovky so stvorkvaltom ak chcu ist 90-100 tak motor vo vysokych otackach co musi mat spotrebu=emisie super vpliv.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist