Porsche Cayenne GTS: první test
40 fotografiíPorsche Cayenne
Může být SUV opravdu sportovní? Zdánlivě ne, ale u Porsche je možné všechno...
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
40 fotografiíPorsche Cayenne
Může být SUV opravdu sportovní? Zdánlivě ne, ale u Porsche je možné všechno...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podle mě je Cayenne GTS vlastně jen testování komponent pro Panameru. Jinak by instalace manuálu a točivého motoru do takového autobusu nedávala smysl. Každopádně, podle toho, co píše Jirka, bych se kvalit modelu Panamera nebál. Všechno to bude zase o motoru a absurdní přesnosti a ovladatelnosti. No jo, Porsche… 🙂
nahodou nevim co mate proti cayennu mně se jakože dost libi.Gts bych si klidne koupil (kdybych na nej mněl).
Tak, podle článku se dá usoudit, že redakce proti Cayennu nic nemá, kromě designu, ale to není směrodatné, protože design je čistě subjektivní věc. A jako auto je cayenne hodnocen velice dobře, tedy aspoň tady na autowebu. Jistě, pokud se kouknete na http://www.zelení.cz, tak tam se na to asi budou dívat jinak. Tam bude titulek "vrah planety" a nebo "potřebuje ubohý svět taková auta?". 🙂
Jinak, pěkné video. Škoda, že tam není aspoň stručný komentář. Každopádně je od Porsche sympatické, že do takového autá dá manuál, který určuje směr, kterým by se tohle auto mělo ubírat, tedy odlišit se od "běžného" Cayenne.
Urcite to je spickove auto, ale ja nevidim zmysel v jeho existencii. Kto si kupuje SUV, aby mohol vymetat zatacky co najvyssou rychlostou? Ano, istotu v zatacke uvitam ale nie za cenu tej extremnej tvrdosti. Konstrukteov obdivujeme prave pre zladenie istoty a komfortu. Takze vlastne staci obycajne Cayenne S. Ked sa uz chcem natriasat, tak radsej v GT3.
no, podle mne jde pouze o testování komponent pro budoucí Panameru a Porsche prostě chce vědět, jak fungují v rukou zákazníka. A myslím, že modelů GTS se prodá dost, protože pozérů potřebujících ukazovat svoje "něco extra" je na světě spousta. 🙂 A čím více cayennů se prodá, tím lépe pro automobilové nadšence => budou další GT3 RS Cup a podobně. 🙂
Podla mna je cayenne najlepsie SUV na svetovom trhu nekonkuruje mu ani ML vo verzii amg ci nova X5. A ako niektory pisu ze ked porsche tak radsej 911 alebo nejaky iny sportak ale podla mna jeho obrovskymi rozmermy a silou je lepsie ako 911 alebo gt.Ak by som mohol urcite si kupim jednoznacne cayenneS
Přátelé, je to prima auto, stačí vyměnit 21 za 20 a runflat za normalni gumy a komfort je mnohem lepsi
Dobrý den, přátelé. Nevíte , kde bych sehnal český manuál k Cayenne GTS model 2009 ? TA francouština je strašná. Děkuji velice HOnza