-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Prosil bych aby články odkazující na jiný produkt byly označovány jako inzerce
jj mna to uz tiez celkom sere…pozrem a clanok..mozno bude zaujimavy..kliknem na to a tam je len odkaz na iMotor….
iMotor = autoweb… tak jakápak inzerce
Jsou tam sice rozdíly, ale v zásadě stejná mediální skupina, redakce…
Ale tiež sa každému nechce chodiť na ten strašne spomalený časopis pozerať, lepšie by bolo, keby bolo všetko pekne nakope
asi máš zpomalenej počítač… nebo připojení
no blbne len ten časopis, inak mam rychly internet a nemam s nicim problemy, mozno prehliadac
ten kdo si chce precitat iMotor si ho proste precita, ale medzi novinkami odkazovat na nejaky clanok v casopise… asi nie je iMotor taky citany ked tam nutite ludi chodit.. dalsie sklamanie!!!
iMotor je náhodou zajímavý projekt…a možná kdyby jste nebyli tupouni, tak by Vám asi došlo proč to takhle funguje…