Porsche a převodovka PDK: Ze závodních aut do série
Porsche
Víte, že první dvouspojková převodovka se u Porsche objevila v osmdesátých letech? Než se dostala do sériového auta, trvalo jí to více než 30 let.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Porsche
Víte, že první dvouspojková převodovka se u Porsche objevila v osmdesátých letech? Než se dostala do sériového auta, trvalo jí to více než 30 let.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přeřazení v jednotkách milisekund trvá pouze v případě, že řadíte na očekávaný stupeň. Pokud pomalu a plynule zrychlujete, najednou potřebujete \“vystřelit\“ (např. jste dojeli auto, které chcete rychle předjet), šlápnete pořádně na plyn, tak se milisekundy mění v sekundy (převodovka má přichystaný při zrychlování vyšší stupeň, vy ale potřebujete nižší). Tu prodlevu nevyřešíte ani přepnutím do manuálního režimu, protože princip zůstává stále stejný, pouze s manuálem si na nižší stupeň můžete podřadit s předstihem, délka přeřazení bude ale stejná.