Porsche 911 Turbo oficiálně!

27 fotografiíPorsche 911

Okruhové kladivo dostalo celou řadu technických vymožeností, v čele s natáčecí zadní nápravou a dvojicí elektrických spoilerů.

Diskuze

12 komentářů

    Enes

    Jeee, tak vyhodime TDIacky a jdem objednat 911 😀

    Honítor

    Jasně, spojlery se vysunou aby snížily odpor vzduchu. Kde na takové debilní kecy chodíte? Když už ku*va něco píšete o autech, mohli byste respektovat alespoň středoškolskou fyziku. Jo pardon, tu jste zřejmě v životě neviděli.

    Jiří Červenka

    Chtěl bych jenom poznamenat, že ze všech verzí 911 kromě Carrery 4 Cabrio s béžovo-ořechovým interiérem je Turbo ta úplně nejmíň okruhová varianta.

    icio

    Otřesně vyumělkované \“fotografie\“, na to se nedá dívat 🙁 Jinak ale hezké auto…

    Honítor

    Je to hnus, když už se musí retušovat i auta. Ještě pochopím, když se poretušuje nějaká ošklivá baba, ale auto? Auto má být špinavé, zaprášené a v plné palbě.

    vejce

    ha ha a proč by turbo nemohlo být okruhové kladivo, když místní borci jezdí na ring v dýzlový oktávce

    Enes

    Jeee, tak vyhodime TDIacky a jdem objednat 911 😀

    Honítor

    Jasně, spojlery se vysunou aby snížily odpor vzduchu. Kde na takové debilní kecy chodíte? Když už ku*va něco píšete o autech, mohli byste respektovat alespoň středoškolskou fyziku. Jo pardon, tu jste zřejmě v životě neviděli.

    Jiří Červenka

    Chtěl bych jenom poznamenat, že ze všech verzí 911 kromě Carrery 4 Cabrio s béžovo-ořechovým interiérem je Turbo ta úplně nejmíň okruhová varianta.

    icio

    Otřesně vyumělkované „fotografie“, na to se nedá dívat 🙁 Jinak ale hezké auto…

    Honítor

    Je to hnus, když už se musí retušovat i auta. Ještě pochopím, když se poretušuje nějaká ošklivá baba, ale auto? Auto má být špinavé, zaprášené a v plné palbě.

    vejce

    ha ha a proč by turbo nemohlo být okruhové kladivo, když místní borci jezdí na ring v dýzlový oktávce

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist