Porsche 911 Turbo
11 fotografiíPorsche 911
Porsche 911 Turbo je považováno za nejlepší superauto na každý den, které si můžete za své peníze koupit. A nyní by mělo být ještě o kousek dokonalejší.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíPorsche 911
Porsche 911 Turbo je považováno za nejlepší superauto na každý den, které si můžete za své peníze koupit. A nyní by mělo být ještě o kousek dokonalejší.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
… ale "mi" 😉 911 Turbo chceme mnohem, mnohem víc než poněkud sterilní Nissan…
Jinak pekny clanek 🙂
a my co mame vkus a styl chceme ferrari 🙂
… abyste kolem něj pózovali pro fotografy, zatímco Porsche se prohánějí po silnicích. 🙂
prehana sa po okruhoch nie po cestach. 🙂
To je věc volby… (Ale netřeba se vzrušovat – ani jedna ze zmíněných značek v mojí garáži v blízké době stát nebude.) 🙂
Au! Do hlavy ne…
původ na Jižní Moravě? 🙂 Z tama je to typické…
Ano, Porsche 911 Turbo je kolem Nordschleife pomalejší než Nissan GT-R a stojí dvakrát tolik, ale mi 911 Turbo chceme mnohem, mnohem víc než poněkud sterilní Nissan.
– kdo nevidí chybu, ať vrátí maturitní vysvědčení 😉
to co si připlatíš na 911 se ti vrátí během pár let servisování GTRka…ta věc je trochu noční můra, hlavně její záruční list…
Tak si nejsem jistý co autor článku chtěl říct??? Je to v rubrice "První jízda", takže bych čekal zážitky z první jízdy a né nějaké technické data a co se zlepšilo. Když už zahraniční novináři vždy auta testují dříve a těm českým nezbývá nic jiného než překládat a utrousit jednu-dvě věty jak se auto chová na českých rozbitých okrskách, který soudruzi z německa nemají a tak o tom nemluví, tak bych opravdu očekával více zážitků z jízdy, i kdyby byla pouze 10km.
Sečteno a podtrženo, takovýhle článek bych dokázal napsat i já s prolistováním www stránek porsche a ani bych to auto v reálném světě nemusel vidět!!!
Naprosty souhlas, jestli tomuhle clanku nekdo rika "prvni jizda" tak to celou uroven autowebu posila nekam k Tata Nano… Btw. timhle faceliftovanym Turbem jsem se uz svezl (na miste spolujezdce) a i z toho kratkeho pulhodinoveho zazitku bych o charakteru auta dokazal popsat stranku :-/
na Nissan GT-R směšní,v x renomovaných automagazínech porazil všechna možná Porsche/kromě GT 2/ jen "odborníci" z Autowebu blábolí pořád cosi o "sterilním" autě,které umí řídit každý hňup.Kde máte nějaký test vy chytráci???
tys jim to teda nandal! 🙂
a ve všech renomovaných automagazínech o té sterilitě píšou taky. jejda, kde se stala chyba? 😀
Tak to čteme asi každý něco jiného.Já čtu např. Speed,Autocar,občas kouknu na Edmund atd.Velký Porschefil Harris ho v testech dal před Porsche turbo a o sterilitě se nějak nezmiňoval.Jen bych dodal,že proti Porsche vážně nic mám,naopak tuto značku velmi respektuji,jen mi lezou na nervy ty pitomé kecy shazující Nissan GT-R od lidí,kteří v něm v životě nejeli.
Uplne suhlasim, a o zaujatosti autowebu voci Porsche vieme vsetci.Nissan GT-R dokazal toho vela a niketori fanusikovia porsche sa nedokazu zmierit s s tym ze Japonci postavili nieco lepsie. Uz len tie destske reci o tom ze GTR malo obute slicky su smiesne tak na co sa namahat ked niekto si aj tak neda povedat ? a to ze je Porche najlepsie super auto na kazdodenne jazdenie to by som neprehlasoval s takou istotou.Ale priznam sa ze Gt3-ke by som neodolal 😀
Tuhle zaujatost proti japonským autům znám i z hospodských debat.Že prý se japonské"popelnice" nemůžou vyrovnat německým superstrojům.Vždycky mě to pobaví.Měl jsem Evo i M5 a tak o tom něco vím.:o)
Tak to ses teda fakt frajer. Jeste si tady muzeme zacit vypravet, co kdo studoval za skolu a kolik prefiknul slecen… Z dvou aut posoudis urcite celou produkci, obzvlast z techto dvou…
Jsem velky fanda japonskych aut, ale GT-R moc nemusim. Je to naprosto ucelny stroj, jen v trochu jinem slova smyslu, nez mam rad – pomaha mu moc elektroniky. Je moc tezky, ma pohon vsech kol, coz nemusim… Design jeho hmotnost a vleikost jeste zduraznuje… V porovnani s Mazdou RX-7 nebo Hondou NSX je to proste neco uplne jineho a dle meho nazoru horsiho, ale na to bych se asi musel svezt. Takhle od stolu bych radeji i Caymna, nez GT-R. A jak uz jsem rekl, jsem "japanofil".
A kolik jsi jich teda přefíkl?
Já jsem fanoušek Ferrari,ale musím uznat,že Nissan postavil skvělý sportovní vůz,který si to může rozdat i s F430.Samozřejmě Ferrari má x větší charisma,zvuk i vzhled,ale technicky je Nissan GT-R stejně vyspělým vozem jako Ferrari.A za -relativně-skvělou cenu.
Čtu a koukám na všechno možné 🙂 Článek od Harrise jsem nečetl. V textu se setkáš s nadávkou "sterilní" opravdu výjimečně, ale skoro pokaždé se dá vyčíst něco ve smyslu, že auto podává své výkony s naprostou samozřejmostí, že z něj člověk nevystoupí spocený a s rozbušeným srdcem, pokud jde o srovnávací test, vždy je GT-R popsáno jako uhlazenější, krotší, použitelnější, snáze ovladatelnější, ( a většinou také rychlejší) a z toho všeho mezi řádky přímo čiší, že je sterilní 🙂
Jeho výkony jsou famózní, ještě nikdy v životě jsem neviděl auto, které by se z místa ztratilo tak neskutečně rychle.. Ale odvařený z něj nejsem vůbec a tu sumu bych utratil určitě jinak 🙂
Po vypnutí el. pomocníků se ta"sterilita" jistě rychle vytratí.:o)
To nemusi byt tak uplne pravda, do znacne miry je to urceno koncepci, vahou… Nema nahodou naprikald elektricky posilovac? Vsadil bych se, ze ano, ale nevim. Jeho souperi josu vetsinou o poznani lehci, casto maji pohon jen jedne napravy atd.
Lehčí neznamená vždy obratnější.A jeho hlavní soupeři Porsche turbo a Audi R8 jsou čtyřkolky.:o)))
No už bych debatu na téma Nissan GT-R raději uzavřel,vždyť článek byl vlastně o úplně jiném autě.:o)
jenže nové Turbo a staré Turbo co mě Harris není to samé
nojo. jeste chvili potrva, nez bude doma,ale otot to pak bude lepsi.
ale vzal bych ho pouze a jenom v manualu. takovy auto se musi ridit a ne jenom tocit volantem.