Porsche 911 Targa 4 GTS (2015): 430 koní a pohon všech kol také pro Targu

(+ video) K dlouhému zástupu různých verzí devětsetjedenáctek se po detroitském autosalonu přidává také Targa osazená pohonem obou náprav a výkonnějším šestiválcem 3.8.

Začínáte tak trochu ztrácet přehled v jednotlivých variantách modelové řady 991? Nic si z toho nedělejte, jsme na tom podobně a jak je tradičně zvykem, bude hůř, protože Porsche rozšiřuje počet různých verzí 911 jak na běžícím páse. Co všechno se ještě objeví, můžeme jen hádat (kupříkladu GT3 RS je jasná), nově se však objevuje také Targa s výkonnějším motorem.

Vůz měl premiéru v Detroitu společně s rekordním Cayennem Turbo S a Porsche při jeho uvedení připomíná především 50leté výročí od představení první 911 Targa. Ta nejnovější má za zadní nápravou uložený plochý šestiválec o objemu 3,8 litru, který má však výkon zvýšený ze standardních 400 na 430 koňských sil při 7500 otáčkách za minutu a točivý moment 440 newtonmetrů dostupných při 5750 ot./min.

Jak naznačuje jméno, vůz je vybaven pohonem všech kol a tudíž i mírně rozšířených zadním rozchodem a pneumatikami širšími o 10 milimetrů. Ve spojení se sedmistupňovým manuálem Targa 4 GTS zvládne stovku za 4,7 sekundy a nejvyšší rychlost činí 303 km/h, zatímco s PDK zvládne tu samou normovanou akceleraci za 4,3 vteřiny a maximálka se nepatrně sníží na 301 kilometrů v hodině. Ceny? V Německu za manuál dáte 137 422 eur, s automatem vůz vyjde pak na 141 563 eur.

zdroj: WCF

14.1.2015 12:01| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist