Porsche 911 GT3 RS (2015): nejostřejší atmosférická 991 odhalena předčasně únikem fotek

Původně se zdálo, že bude nutné čekat na novou GT3 RS až do rána, plány Porsche však v předstihu nabourala celá sada oficiálních fotek, které kdosi zveřejnil na internetu.

Aktualizováno: Motor 4.0 potvrzen, rovněž jeho výkon 500 koní a doplnit můžeme také hmotnost 1420 kg, což je o 10 kg méně ve srovnání se standardní GT3. Podle Porsche by měl vůz zvládnout zajet kolo na Severní smyčce Nürburgringu za 7 minut a 20 vteřin a sprint z 0 na 200 km/h dát za 10,9 sekundy.


Předně bychom asi měli říci, že nová 911 GT3 RS není žádným velkým překvapením a to ani po vizuální stránce. Přestože měla být nová nejvýkonnější atmosférická varianta devětsetjedenáctky pod zámkem až do začátku ženevského autosalonu, který začíná dnes ráno, ve skutečnosti jsme ji viděli už několikrát.

Nejdříve se asi ukázala na patentových snímcích, následně se objevila fotka malého sběratelského modelu a pak už velké tajnosti nedělala ani samotná automobilka, která nechala promenádovat své stěží kamuflované prototypy na veřejných silnicích, převážně pak ve Spojených státech.

I díky tomu jsme věděli, že jsou hlavním poznávacím znamením – kromě velkého pevného křídla na zádi – také odvětrávací otvory na předních blatnících, které se na produkčním voze skutečně objevily.

Za přesnost technických dat ruku do ohně prozatím dát nemůžeme, ale podle informací pronikajících na internet souběžně s prvními uniklými fotografiemi i mimo nich víme, že by vůz měl být poháněný novým čtyřlitrovým plochým šestiválcem o objemu 4,0 litru, maximálním výkonu rovných 500 koní a nejvyšším točivém momentu 460 newtonmetrů.

Potvrzena nebyla ani dynamika, ale proslýchá se, že Porsche 911 GT3 RS zdolá ve spojení se standardním sedmistupňovým dvouspojkovým automatem stovku za 3,3 sekundy a jeho maximální rychlost činí 320 kilometrů v hodině. Cenovka je rovněž spekulativní, Die Welt nicméně oznámil, že vůz bude v Německu k mání za 181 690 eur.


zdroj: Carscoops

3.3.2015 12:59| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist