Porsche 911 GT3 na Nürburgringu: čas 7:40
Porsche 911
Atmosférická 911 GT3 se svým časem přiblížila nejrychlejším přeplňovaným monstrům.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Porsche 911
Atmosférická 911 GT3 se svým časem přiblížila nejrychlejším přeplňovaným monstrům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ten viper ACR je upravenej tovarnou a prodavany jako seriovka? Neco treba jako Porsche GT2?
V podstatě je to přesně tak…Mimochodem co se to tu zase dočítám za bláboly??? Pokud mi chcete tvrdit, že 435koní GT3 jsou 2/3 ze 480koní, které má k dispozici např. Nissan GT-R tak to už je vrchol (nehledě na hmotnost). Kašlu na to, jestli je to atmosféra nebo 6titurbo. O to tu přece nejde…Doporučuji redakci aby se nezabývala dále tímto tématem, pokud takto nestydatě a otevřeně fandí jedné jisté značce…
To si můžu dovolit já – pisálek z ulice, ale ne profesionál z Autowebu…
PS: Porsche se mi vždy líbilo, ale vy ste mi ho dokázali vaším neustálím podsouváním zcela znechutit…
myslim, že to srovnání jako 2/3 výkonu bylo myšleno na Corvette a Viper 😉
Tak já vím…sem se nějak rozohnil či co…:)
redaktor časopisu sport-auto (SRN) zajel se scuderií za 7:39, s GT2 za 7:33, gallardo superlegera 7:46
co sa tyka uplne exaktneho porovnavania casov (hlavne supersportov) na nordschleife; myslim, ze je tam par podstatnych faktorov, ktore mozu vysledny cas dost ovplyvnit jednotlivo a duplom ak sa skombinuju:
a) pouzite pneumatiky, seriove alebo zavodne… avsak aj pri pouziti rovnakych pneumatik porovnanie nemusi byt objektive pretoze kazdemu nemusi najviac vyhovovat rovnaka pneumatika…
b) teplota v konkretny den… dost podstatny ukazovatel, nie len co sa tyka gripu na trati, ale pri turbo motoroch aj co sa tyka vykonu motora…
c) realny vykon konkretneho auta – nedal by som ruku do ohna za to ze vsetky auta jazdia so seriovym nastavenim
d) pouzity benzin…
e) situacia na trati pri konkretnej jazde…
f) pilot… otazka by mohla napr. zniet-ma nissan lepsich testovacich jazdcov ako je cela plejada testovacich jazdov porsche na cele s w.rohrlom? alebo je redaktor sport-auto lepsi pilot ako testovaci jazdci porsche?
g) a ine…
co sa tyka nissanu gt-r je to bezpochyby vynikajuce auto za rozumnu cenu, avsak myslim ze nissan z neho marketingovo robi nieco co tak celkom nie je. zaprve aj ak ma lepsi cas na nurburgringu ako porsche turbo nie je to podla mna tak celkom konkurencia pre porsche. ad1:interier ad2:historia porsche ad3:koncepcia auta.
za druhe nissan gt-r, podla slov viacero ludi co ho mali moznost testovat, tak trochu pripomina playstation a zabavnostou zaostava za viacerymi konkurentami… pricom v clanku spominane gt3 je v tomto rozhodne kus ine kafe…
a v neposlednom rade humbkuk okolo casov a vykonov ktore robi nissan. edmunds inside line porovnavali gt-r s ZR1 a vysledok: zr1 malo lepsi cas pri zrychleni, lepsie brzdilo, preslo rychlejsie slalom a zajazdilo lepsi cas na okruhu… samozrejme vykony nissanu su absolutne spickove, specialne verie v-spec ale je tam ale…
rovnako som videl niekolko inych porovnani gt-r s inymi autami… specialne by som upozornil na ten ktory robil ch.harris, ktoreho asi tazko podozrievat zo zaujatosti (v starsom teste porovnaval gt-r,m3,GT3 a gt-r vyhralo) a rozhodne je kvalitny vodic… skratka zobral GT2 a GT-R na nordschleife lebo ho uz nebavili neustale hadky… vysledok? gt2 bolo nielen rychlejsie ale aj lepsie ovladatelne na vlhkej vozovke… a to ma zadny nahon!! skratka gt-r je skvele auto za dost konkurencie schopnu cenu, ale nemyslim ze by stalo v dnesnej dobe na cele rebricka supersportov ako sa to snazia niektory ludia prezentovat…
ten redaktor se jmenuje Horst von Saurma a jestli je lepší než W.Röhrl nevím, spíš bych to viděl na to počasí a teplotu,nicméně časy ze Sport-auto figurují v oficiálních rekordech na Nordscheife, takže to nebude podvrh…
Díky ti za článek – pěkně napsáno. Souhlasím.
n1
Clanok od uzivatela F40 je uplne perfektny.Autoweb to by ste mali dat na Titulku stranky.Doticni napisal ako profesional.A keby bolo pod jeho clankom meno Sutcliffe tak by som sa ani necudoval.tak perfekt to bolo napisane.chvalim ta f4o.Navyse mas meno mojho milovaneho auta posledneho ktore stary Enzo okostoval :o)
Nevedel by tu niekto sikovny dat viac meranych casov?? Alebo nejaky odkaz na objektivnu stranku?? Zaujima ma hlavne cas F1..vsak je to to najlepsie co mozete dostat zo 4 kolies.(moj tip: 6:00sek)
myslis jako tabulku? tak.. http://en.wikipedia.org/wiki/Nordschleife_fastest_lap_times nebo http://www.fastestlaps.com/track2.html ..dekovat nemusis 😉
GT3 ma v porovnani s GT-R rozhodne lepsi parametry v pomeru vaha/vykon. Moralni vitez,to se nam vraci propaganda s 50.let ne?! No ale jestli je to jen o tom kroutaku,pak by melo na Ring vyrazit Audi se svym modelem Q7 V12 TDI a vsechny strci do kapsy.
tak tak…:)