Porsche 911 Carrera 4S
15 fotografiíPorsche 911
911 4S má pohon všech kol. Je ale proto lepší, než klasická 911 s jednou poháněnou nápravou?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
15 fotografiíPorsche 911
911 4S má pohon všech kol. Je ale proto lepší, než klasická 911 s jednou poháněnou nápravou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Fotky docela pěkné, ALE CO TA VINĚTACE ?
Ta vinětace je tam dodělávaná schválně, je to teď takový moderní trend 🙂
a nestačím se divit.
Zaorálek bude jezdit v S4?
to se snazis zvysit clickrate banneru?
Ne, chtěl jsem podpořit Johna, ale byla to dobře nastražená léčka 🙂
Víte, za co je Lubomír ve sněmovně?
Za orálek :o)
Perfektní, bez připomínek.
Nic nového co by už tady na stránkách nebylo řečeno.
Statistika a klišé.
Takže u mně s připomínkami.
?
Keď by som mal toľko peňazí, tak by som si radšej kúpil Lexus IS-F. Je praktickejší, krajší a pri prekročení 4600 otáčok za minútu má perfektný zvuk.
Ano, Lexus má čtyři dveře a kufr, tak je zákonitě lepší než Porsche 911
IS-F je velice dobré, ale Carrera je Carrera. Navíc IS-F je konkurent pro M3. Škoda že se M3, (myslím M3 Coupé) nedělá jako 4 kolka, bylo by to s Carrerou 4S zajímavé porovnání.
I jako 4 kolka.
WTF ? ? ? ? ? ?
Podle tebe je škoda, že se M3 nedělá jako čtyřkolka? To ses při téhle představě posral ve vlaku ne???
Jestli se tohle někdy stane, jdu se upálit před hlavní budovu BMW!
Chtělo by to kýbl s ledem na hlavu. Rozhodně by to mělo větší smysl než mastodontní X5 a X6 M.
No, carreru bych si nekoupil právě kvůli tomu, že to má kdejakej snob. ISF je docela cool, ale pokud sporták, tak jedině Nissan 370z. Mimochodem, kde je ta dráha jak tam tak ladně driftujete?
To se budete muset zeptat pana Trojny, já Carreru bohužel neřídil-).
ano IS-F je cool, tos trefil ale to je to jediné…s 911 Carrerou se to nedá srovnat ani kdybych byl na drogách tejden v kuse. Na Porsche tenhle jeden sportovní a kvalitní kousek (ano to je pravda) od Lexusu NEMÁ. Si comprendo? Si, si…
Já ale IS-F a Carreru nesrovnával, přečtěte si znova, co jsem napsal.
pekne , celkom taktne ste sa zdrzali kometaru toho interieru
mal by som otazku ako to je s PDK, je uz ovladanie urobene "prirodzene" ?
Je mozne si priplatit za padla. V pripade kolebkovych ovladacu je vse jako drive.
Subjektivně mi přijdou videa na Autowebu poněkud máznutá.
Co je to pořád za předsudky s těmi kabriolety? Tiff Needell na okruhu nepozná rozdíl v jízdních vlastnostech u dnešních moderních roadsterů a verzí coupé stejného auta, ale vy ano a ještě na českých silnicích…
Otazne je, kto ma Porsche 911 ako jedine auto. Urcite v zime jazdi niecom ako Cayenne alebo 530xd. Takze ano, je stvorkolka univerzalnejsia, naco je ale univerzalnost v sportaku? Aj ked cesta na lyzovacku v Carrere s lyzami na stresnom nosici moze byt zabavnejsia, kym nepride na svet treti clen rodiny 😉
příznivcem pohonu 4kol,tak v případě Porsche 911 by volil pohon zadních kol ,nejlépe ve verzi GT3.Ještě si zase trochu rýpnu.Ta cena je naprosto šílená,hlavně ve srovnání s jinou megačtyřkolkou-Nissanem GT-R ,který tuhle Carreru rozdrtí na okresce i na okruhu na prach.
to je nieco podobne jak s Aston Martin Vantage (Vanquish) – rozdrtia ho na prach omnoho lacnesie M3 alebo M5(M6)…..
Myslím, že ve videu dáváte opravdu pěkný příklad toho, jak se řídí sportovní auto – jednou rukou dole na volantu 😉
Vzhledem k tomu, že jezdím celý svůj motoristický život i v zimě bez problému s klasickou koncepcí, bych neváhal a vzal zadokolku v každém případě. S motorem za zadní nápravou bude mít vždy trakce na rozdávání.
jestli se nepletu tak motor je uprostřed. Teda při pohledu zepředu za přední nápravou a částečně před zadní, možná převodovka je za, ale motor bych řekl že ne.
pleteš se, tohle co popisuješ sedí spíš na cayman, ale 911 má hlíník v kufru:-D