Pomohly by nízkoemisní zóny vyčistit vzduch?
poradna
Studie německého autoklubu tvrdí, že omezení vjezdu starých aut do center měst nepřineslo žádný měřitelný efekt. Neměl by to někdo říct našim zastupitelům?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
poradna
Studie německého autoklubu tvrdí, že omezení vjezdu starých aut do center měst nepřineslo žádný měřitelný efekt. Neměl by to někdo říct našim zastupitelům?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
vytesat do kamene a zaslat zastuptelům a zastuptelkám měst.
když se projednávala v PS ta novela zákona, už v té době byly známy výsledky z německa. a doufal jsem, že to poslanci smetou jako jasně nesmyslnou věc. že když mají výsledky k dispozici, tak se podle nich zachovají. mno, nestalo se. ubožáci. posrance vykopat ze dveří a volit někoho nového. když se neosvědčí, příště zase vykopnout a nevolit samozřejmě.
Motorismus je leta zlatej důl pro státní kasu a spřízněnej soukromej sektor. O pravdu, ať už o bezpečnosti nebo o ekologii, tu nejde téměř nikdy. Vždycky jen o business a utužování státní moci a dohledu. A půjde to tak dál, až do úplnejch extrémů, protože si vždycky necháme nasrat na hlavu bez jakejchkoliv protestů…
O nulovém přínosu nízkoemisních zón se v Německu mluví už dlouho, ani tam ale příslušná města postoj měnit nehodlají. \“Ekologické hlídky\“ dokonce fungují jako pomocná síla policie, něco jako PS VB. Já osobně se auta nevzdám, do autobusu, metra nebo tramvaje mě prostě nikdo nedostane. Když nědo vyvenčí psa, je to pro ovzduší horší, než moje jízda v benzinu Euro5, proboha. A to mluvím o skutečných emisích, ne o pro život na Zemi nepostradatelném CO2.
Meli by si dat pozor, aby nesnizili pocet motoristu, protoze pak jim budou chybet penize, ktere jim motoriste davaji ve vsech poplatcich a danich, ktere jsou ted povinne.
Nejvíc mi na podobných opatření štve, že se musí lidí neustále přizpusobovat a hlavně víc platit, když někomu slouží auto 20let staré a najede s ním max. 10tis. za rok tak proč ho tlačit do koupi nového. Jeho spotřeba za uplynulý čas je v podstatě minimální. Stejnej problém mám se zaváděním mýta v centru měst atd.
Nejvíc mi na podobných opatření štve, že se musí lidí neustále přizpusobovat a hlavně víc platit, když někomu slouží auto 20let staré a najede s ním max. 10tis. za rok tak proč ho tlačit do koupi nového. Jeho spotřeba za uplynulý čas je v podstatě minimální. Stejnej problém mám se zaváděním mýta v centru měst atd.
Nejvíc mi na podobných opatření štve, že se musí lidí neustále přizpusobovat a hlavně víc platit, když někomu slouží auto 20let staré a najede s ním max. 10tis. za rok tak proč ho tlačit do koupi nového. Jeho spotřeba za uplynulý čas je v podstatě minimální. Stejnej problém mám se zaváděním mýta v centru měst atd.
Studuji v Brně techniku, přes týden bydlím u rušné křižovatky, takže o tom něco vím. Předem vzkazuji, že auta a motorky jsou moje záliba. Ovšem snažím se přemýšlet a auto používat s rozumem-koneckonců ve městě řízení stejně nikoho nebaví. To, že ve většině aut jede jen 1 člověk, třeba v SUV, na každý křižovatce na to šlápne a ujede se studeným motorem a spotřebou 30 l/100 jen kilometr, který klidně mohl zdolat pěšky a udělat něco pro svoje zdraví a shodit několik nadbytečných kil tuku, to prostě nechápu. Auta jsou fajn, a když je POTŘEBA-hodí se a při tom si rád i tu zatáčku krouhnu. Dnes ovšem žijem v době rozežrané, nestřídmé, kdy i do fitka vede eskalátor, u ničeho se nemyslí…
Ano, tvrdá práce na poli nebo rovnou v pracovním táboře, to dnešní rozežraný člověk potřebuje… Jak si můžete osobovat právo soudit, kterou civilizační vymoženost a v jaké míře ostatní lidé využívají oprávněně a kterou ne? Znamená to, že když jedete autem zrovna vy a třeba si tu zatáčkou zrovna krouhnete, je to POTŘEBA, ale ostatní jezdí zbytečně a z plezíru?
Jinak podle mě to není jen o desetinách gramů těch či oněch spalouchů, ale i o hluku. Dokud jsem nestudoval v brně, bydlel v poklidu na venkově, o tom že jsou dnešní auta hlučné jsem vůbec nevěděl. Holt na vytížené ulici, kde projedou tisíce aut už to nějaké decibeli jsou. Dále je to ovšem o vzhledu měst. Co je lepší místo pro život:
http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_img.php?id=62956
nebo toto:
http://www.ponavka.brno.cz/inspirace
tak se omlouvám. asi je všechno v cajku, města krásná, tichá, malebná…
tak se omlouvám. asi je všechno v cajku, města krásná, tichá, malebná…
tak se omlouvám. asi je všechno v cajku, města krásná, tichá, malebná…
Lepší město pro život je takové, které ponechává svým obyvatelům a návštěvníkům možnost volit způsob života, nikoliv se přizpůsobovat vizím městského architekta. V těch autech také sedí lidé, víme? Nevíme, proč tam sedí a jestli by mohli nebo nemohli jít pěšky, ale fakt, že tolik lidí dává tomuto způsobu dopravy přednost před jinými navzdory jeho extrémní finanční náročnosti (plynoucí zejména z vysokých odvodů do veřejných rozpočtů), o něčem svědčí. Lidé, respektive lidstvo ve smyslu skupiny obyvatel, zkrátka nechtějí ty krásné, tiché zelené pěší zóny, které jim malují sociální inženýři s Mao-Ce-Tungovským syndromem. Chtějí město, po kterém se mohou pohybovat autem. Auto je stejně tak součástí naší civilizace jako dům nebo oblečení a vykazovat ho z prostředí vytvořeném člověkem a pro člověka navzdory zjevné vůli většiny svědčí o diktátorské mentalitě.
Pak nechápu, proč se vždycky pod petice proti stavbě nějaké dálnice podepíše 90% obyvatel, kterým se ta dálnice staví pod okny.
Věnujte se prosím dále technice a na sociální inženýrství se vyserte.
Pokud budete z okna koleje hodnotit něčí přepravní potřeby, při následné prezentaci odhalíte jen vlastní omezenost.
Mmch. mě osobně řízení ve městě baví velmi 🙂
Protože chtějí, aby ji postavili pod okny sousedům. A sami ji pak budou rádi využívat.
Kdyby chteli neco udelat pro ekologii tak zakazou vozit schnili rajcata ze Spanelska, kdyz si je muzeme vypestovat sami! (A nejen rajcata).
Všechno je určitě lepší než nic. S čistotou vzduchu by se mělo něco dělat. My jsme si koupili domů čističku vzduchu https://www.vzdusin.cz/cisticky-vzduchu , která nám vzduch vyčistí od veškerých nečistot, protože chceme alespoň tady dýchat čistý vzduch.