Policie bude jezdit v Hyundai
Hyundai
Až doteď na výjimky platilo, že česká Policie jezdí většinou v automobilech mladoboleslavské Škody. Časy se mění.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Hyundai
Až doteď na výjimky platilo, že česká Policie jezdí většinou v automobilech mladoboleslavské Škody. Časy se mění.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Buzerovat a kasirovat jo a taky neco sezrat… jeste ze to EU ovcan zase zatahne.Nemel bych nic proti kdyby alespon byly videt casto a na tech spravnych mistech.Takhle jednoznacne palec dole.
Pod autem do terénu mě hjundé napadne fakt jako poslední, protože i s favoritem se toho dá vyjet víc, než se silničním oplastovanou hrůzou. A zajímalo by mě, kdo bude platit servis, protože tyhle jebky nic nevydrží. Ať je škodovka jaká chce, prasácký zacházení zvládá celkem dobře.
to jo, oktávka mojí ženy by mohla vyprávět 🙂
Někteří jedinci už by se měli probudit. Korejci jsou s kvalitou poněkud jinde, než když do Evropy přišli. Co se týká toho \“terénu,\“ tak bych volil z trojice RAV 4, Forester, SX4, asi tak.
Si měli počkat a nakoupit skladové forestry…
Já bych místo SX4 dal Vitaru a to na první místo (když myslím na schopnosti v lehčím terénu vs. cena)
Ale jinak naprostý souhlas.
probudit by se měli ti, co nevidí, že je to pořád korejský křáp. sice lepší než dřív, ale pořád nahovno. nedávno jsem řídil nový ix35 s dieslem, a prostě ne!
Jde taky o to, že ty varianty co jsme zmínili jsou permanentní 4×4, kdežto ix35 je Haldex, jak zde již jeden člověk zmínil, výběhové Forestery jistě nebudou špatná volba. Jel jsem ve 2.5 s automatem a přišlo mi, že to auto jede jak z praku. Policie ale asi půjde do CRDi
Forester je v principu taky haldex.
50% sleva a sedum roků záruka … super volba.
Nesmysl, Subaru má Symmetrical AWD, stálý pohon všech kol, ne elektronicky připojitelnou nápravu typu Haldex jako dejme tomu Yeti. Možná nemá mechanické uzávěrky diferenciálu, ale elektronické, přece jen to není off – road typu Defender, nicméně pokud jde o schopnosti v lehčím terénu, je systém Subaru lepší.
To platí pouze pro manuální převodovky (mezinápravový diferenciál s kuželovými koly a samosvorným účinkem v kombinaci s
viskózní spojkou.) U automatů Subaru používá elektronicky řízený lamelový diferenciál (vícelamelová hydraulická spojka MPT) což je princip i Haldexu.
To platí pouze pro manuální převodovky (mezinápravový diferenciál s kuželovými koly a samosvorným účinkem v kombinaci s
viskózní spojkou.) U automatů Subaru používá elektronicky řízený lamelový diferenciál (vícelamelová hydraulická spojka MPT) což je princip i Haldexu.
Měli nakoupit Range Rover Vogue TDV8, paka !!!
Nepíšou tu cenu , za jakou je koupili , ale určitě za míň než předražený škodovky. Jednoduchý a spolehlivý benzínový motory a pět let záruka bez omezení kilometrů. Těžko něco vyčítat , navíc vyrobeno v ČR.
Edicí Vogue netřeba ruce zákona rozmazlovat, stačil by Defender s klimou, 6bagů, el. okna vpředu a jeďte. Samozřejmě v benzinu, obzvlášť teď v zimě.
No víš, když o něčem řekneš že je něco na hovno, chce to taky dodat proč a čím a ne jen že jsi to řídil a taky proč by bylo lepší něco jiného a proč.
Ano to je fakt, ale ta Vitara má možnost náhonu jen na zadek a ve 2.4ce jede taky celkem fajn, ale na silnici Forestr jede samozřejmě znatelně líp. Ale v terénu bych si vsadil asi na Vitaru.
Oni zkrátili záruku na pět let ? Odkdy ?
Samozřejmě že nezkrátili, 5 je na karoserii, 2 jsou na motor.
Tak první čeho sem si všiml, tak řazení má chod horší než můj desetiletý focus. celkový dojem nebyl jako by to auto bylo nové, nebudí dojem solidnosti. V práci máme nové mazdy šéf má cx7, a to je něco jiného, prostě pořádné auto.
a na co policie ČR potřebuje auto po terénu???To kdyby si kchtěli zahrát na KOBRU 11 a honit padouchy po louce nebo co?
No já bych ix35 nenazval přímo křápem. Nicméně je fakt, že když jsem vybíral nové auto, tak jsem přemýšlel i nad ix35, jelikož je to čtyřkolka za rozumnou cenu a vypadá pěkně. Nicméně zkušební jízda mě od tohoto auta totálně odradila. Nevím proč, ale bylo to jediné auto, kde mi neseděla opěrka hlavy (jakoby mě pořád tlačila hlavu moc dopředu), ale především mi přišlo, že su úplně odtažený od řízení. To bylo tak přeposilované, že se mi s ním jezdilo fakt špatně.
Jo tak proti pocitu asi nelze nic namítnout. Ale tvrdit že zrovna na hovno??? CX-7 má přeci jen poněkud jinou cenovou relaci, 35ka začíná lehce na půlkou ceny Mazdy.
Ale když srovnáš něco cenově podobného a zaměřeného, zjistíš že toho moc lepšího nenajdeš.
Hyundai proč ne,ja už bych si domácí předraženou škodovku nikdy nekoupil a měl jsem tři fabie,jsem uplně obyčejny poctivě pracujíci člověk,teď mam ix 20 a pro obyčejného člověka slušné auto se slušnou výbavou a za slušné peníze,tak proč ne.
Ale pro mě za mě si ten hnůjdej kup, mně je to jedno 🙂
já akorát vím to, že otec má mazdu 323 od roku 1998, najetých asi 250000 a nic se na tom nesere, kdežto bývalý kolega má hyunday elantra, najetých okolo 100000 a už tam měnil tolik věcí, až hanba.
a cx7 je sice dražší, ale o to až tak nejde, já když bych chtěl dat tolik peněz za nové auto, tak musí fungovat tak, jak se na nové auto sluší a patří, a když ne, tak to radši koupím klidně jeté lepší značky, a ešte to bude stát míň
1) ix35 není auto do terénu, je to SUV. 2) Auta do opravdového terénu jsou Range Rover, Landy Defender, nebo třeba Landcruiser 3) Tvůj comment o Kobře 11 vůbec nechápu
Předpokládám, že záruka 5let na karosérii platí i pro havárie. Jinak to nedává smysl – to je komedie. Co by se za pět let na karoserii podělalo. To si dělá hnůjdej ze zákazníků kozy.
tak to asi moc obyčejnej člověk nejseš když máš za sebou už tři fábie a teď i20…. \“obyčejní\“ lidé na to jsou trošku jinak a nestřídají takhle často auta…..
Střídal Fabie, ne auta …
otec má, kolega má, jen ty máš hovno a jezdíš tramvají 🙂
Záruka je 5 let na celé auto bez omezení kilometrů … žádné 2 roky na motor jak píšete.