policejni-tendr-opet-vyhral-volkswagen-passat.jpg

Policejní tendr (opět) vyhrál Volkswagen Passat

Volkswagen

Policisté doplní flotilu passatů R36 dvaceti auty stejného typu. Deset z nich budou kombi, deset sedany. Pohon všech kol a 300 koní pochopitelně zůstává.

Diskuze

16 komentářů

    PRASATA !

    COŽE? ZASE UTRATILI NAŠE PRACHY Z NAŠICH DANÍ ABY NÁS MOHLI BUZEROVAT, OHROŽOVAT A OKRÁDAT SLUŠNÉ LIDI O PENÍZE ZA BANÁLNÍ PŘEKROČENÍ? NENÍ NEJRYCHLEJŠÍ AUTO NÁHODOU VYSÍLAČKA? JÁ BYCH TĚM ZAKOMPLEXOVANÝM ZMETKŮM NAKOUPIL ZA 30mil LOPATY KRUMPÁČE A KOLEČKA A TÁHLI BY KONEČNĚ POMÁHAT A CHRÁNIT!!! ŠMEJDI BY TÁHLI OPRAVOVAT SILNICE TÍM BY ASPOŇ NĚČÍM PROSPĚLI TĚM KDO JE PLATÍ. KDYŽ MI VČERA VYBRALI AUTO TAK TEN KRIPL CO TO PŘIJEL VYŠETŘOVAT SE NEOBTĚŽOVAL ANI COKOLIV ŘEŠIT (odmítli vzít otisky i pachovky, nechtěl to ani sepisovat) kde to K.U.R.V.A. ŽIJEM?

    v.

    v hnoji … dokud ty zmetky nepujdem vymlatit tema lopatama z vlady, tak se nic nezmeni …

    joj

    no přesně!!! ať táhnou makat ať vědí co to je pracovat, navíc by konečně pomáhali a lidi by je možná i začli brát

    D

    Ne 36, ale 35.

    josef k.

    Sakra proč nevybrali insignie nebo volva. Passátů jezdí jak nas…. Kdo je má furt hlídat. Teď budou opruzovat i mimo dálnice. Potěš koště.

    k.ik

    jedina vyhoda je, ze si nemusime pamatovat dalsi znacku, kdyby zahadnym zpusobem vyhrala octavia, bylo by to hrozny

    audis

    Kde najdu, co ty mrdky mají za výbavu a funkce? slyšel jsem, že je vybaven Polcamem i doplerem. Chtělo by to kompletní technický list protivníka.

    R36 nebo Highline??

    Dívám se do oficiálního ceníku VW … budou to R36ky nebo 3.6 ve výbavě Highline? R36 už v ceníku není. R36 poznám na sto honů a moc jich nejezdí, ale jestli ty nové auta budou se standardní designem po faceliftu tak to je … konec srandy. Těch bude za chvílu taky jezdit milion a rozeznat to nepujde.

    Jirka

    Mas dodrzovat predpisy,kdyz je maximalni dovolena napr. 130,tak to znamena,ze mas jet MAXIMALNE touto rychlosti a nebo nizsi. Jestli ale patris k tem,kteri blikaji dalkovejma na auto,ktere predjizdi a jede 13O,tak to chapu….

    Petr

    az Ti nekdo naridi, ze mas chodit s kalhotama na pul zerdi, tak to tak udelas, protoze to bude v nejakym predpisu? Typickej ovcan…
    130 bylo nastaveno v dobe, kdy se jezdilo skodovkama 120 a machr byl, kdo mel zigula….
    proc se nenecha na osobni zodpovednosti kdo co kona….

    Jirka

    Trosku scestny to porovnani s kalhotama,no trosku vic….s tou 130,ze byla,kdyz se jezdilo skodovkama nemas pravdu,ale to tady ted nebudem rozebirat….proc se to nenecha na zodpovednosti?…Protoze dneska u nas dostane ridicak uz kadej…vidim to kolem sebe a pak tyhle lidi jezdej po dalnici ve dvojkovejch bilejch sluzebnich oktach svejch rodicu a vim,jak to vypada. Dalsi duvod je ten,ze nase dalnice(mysleno stav oproti nemecku,kdyby jsi tim chtel nahodou argumentovat)nejsou ani zdaleka prizpusobeny na takovou rychlost.
    A kdyz jsme u toho vis jaka je maximalni rychlost treba ve svedsku,finsku,japonsku?…a proc tomu asi tak je….

    Radek

    s tím stavem dálnic to také není tak jednoznačné. Ano někde jsou zvlněné (Ostravsko), někde vyžilé (D1), ale to se dá upravit značkou. Jeď třeba z Rozvadova do Německa, nebo po D8 z Ústí n/L do Drážďan – jedině podle hraniční značky poznáš, že jsi najel na úsek s neomezenou rychlostí, kvalita je naprosto stejná….Na nových dálnicích by se rychlost měla zvýšit, ušetřilo by se za Passaty (nejen kupní cena, ale ani spotřeba není z nejmenších 🙁 )

    Honza

    Rychlost na nových dálnicích by se určitě měla zvýšit, nejlépe na neomezenou. Jinak co se týče silnic v havarijním stavu, tak ty by se měly co nejdříve opravit a následně rovněž zvýšit rychlost. A k té zvlněné D1 v Ostravě, tak vzhledem k jejímu stáří by měla být samozřejmostí reklamace. Ať to opraví ten, kdo to špatně postavil a pěkně za své peníze. Nicméně na některých dálničních mostech je teď omezení na 60km/h, ale je to přehnané. Ani odborníci nebyli jednotní v názoru jestli tam tu rychlost snížit. Neříkám, že zrovna v tom poškozeném úseku by byla bezpečná 200Km/h, ale ta 130km/h by tam vůbec nevadila.

    Honza

    Do roku 1979 nebyla na silnicích mimo obec, tedy ani na dálnicích rychlost plošně omezena. Poté bylo stanoveno mimo obec 90 km/h a na dálnici 110km/h, což bylo pro většinu aut v té době vrchol co zvládly. Nicméně od 1.10.1997 byla zvýšená rychlost na dálnicích na 130km/h (a v obci snížená z 60 na 50). Nicméně doba pokročila, auta jsou lepší, takže by nebylo od věci opět zvýšit. V dnešní době je 130km/h opravdu málo. A co se týče jinách státu (Švédsko, Norsko, Švýcarsko…), tak se obávám že mají stejný problém jako u nás, touha vedení státu po penězích (uměle vytvořených pokutách za ničím neohrožující jednání) prostých lidí nezná mezí ani státních hranic, takže bych si z nich příklad určitě nebral. To bychom mohli zase na druhou stranu argumentovat, že v Německu je neomezená rychlost a v Polsku loni zvýšili z 130 na 140. A přibývá jím snad výrazně mrtvých na silnici? To, že dostane řidičák kde kdo, je možná pravda, ale to nic nemění na situaci, že v provozu jsou dospělí a svéprávní lidé,kteří jsou právně zodpovědní za své jednání. Takže proč s nima jednat jako v mateřské školce.

    ovečka česká

    ach jo…zas jen buzerace, silnice nestojí za nic, pomáhat a chránit je jen žvást a jediný o co jde rohodně není bezpečnost ale plnění státní kasy vytunelované usměvavými frajery

    Ross

    těch 30 milionů si vydělali sami právě pomocí těch dosavadních 16 passatů…takže to calovali ti co jeli víc jak 140 káámo 😉 (lehce nad 130 ještě promíjí)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist