Pokrok podle BMW: M jako Marketing
BMW
Když člověk nahlédne do specifikací BMW 1 M, nestačí žasnout. Superrychlé? Jistě. Ale čím se 1570 kg těžké mamutí mládě podobá staré M3 jasné není.
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
Klasické auto za 100 tisíc: Co si můžete koupit s malým rozpočtem?
BMW
Když člověk nahlédne do specifikací BMW 1 M, nestačí žasnout. Superrychlé? Jistě. Ale čím se 1570 kg těžké mamutí mládě podobá staré M3 jasné není.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechce sa mi clanok nejak moc komentovat, len by som mu dal dost vysoke hodnotenie. Preco sa to neda? Zavedte tu nejake znamkovanie, nech mozem dat Plastiakovy jednotku a moc sa nevykecavat.
to jsou blbosti neskutecny
Super článek? Mluví mi z duše…
Lehkost se z nabídky BMW zcela vytratila. Nejlehčí auta váží téměř 1600 kg a nikdy nemohou nabídnout to, co nabízely starší modely. Přesto BMW s každou novou generací tvrdí něco jako \“zvýšila se pevnost v krutu a ohybu a přesto je nová řada o 40 kg lehčí\“. V rámci této lži co nevidět překročíme dvě tuny jako výchozí hmotnost nejmenšího BMW.
Tak nějak nevím… Na jednu stranu souhlasím s celkovým vyzněním článku, na druhou stranu mi přijde nefér, že to všecko schytala zrovna 1 M, kterážto mi po letech připadá konečně zase jako alespoň trochu smysluplný produkt eMkové divize.
Že je srovnání s M3 E30 nepatřičné, muselo být znalým jasné od začátku, ale to že je 1 M spíše následovník M3 E46 než M3 E30, přece vůbec není špatně. Vždyť E46 je fantastické auto! Ano – jsou tady turba a nevalný zvuk, Ano – motor je \“běžná tuctovka\“, ale na druhou stranu to je pořád nejlehčí eMkové BMW a za velmi příjemnou sumu. Rozhodně z něj mám daleko největší radost, ze všech posledních eMkových produktů…
Podle mě nemá blízko ani k té E46, která má krásné a vyvážené tvary a ostrý vysokootáčkový motor s nádherným zvukem. Pokud jde o mě, tuhle karosářskou verzi jedničky si vůbec mohli odpustit, zadek vypadá jako batoh.
Vzhledem k emisním limitům si myslím že nepřekročíme, spíš budeme zas pro jednou lehčí, ale už jen s turbem 🙂 Nicméně pokud chtělo BMW potěšit fanoušky, měli spíš poladit dvoulitr a třeba i zapomenout na batoh, který přidává proti hatchbacku 35 kg. 120Si by bylo parádní auto.