pokrok-podle-bmw-m-jako-marketing.jpg

Pokrok podle BMW: M jako Marketing

BMW

Když člověk nahlédne do specifikací BMW 1 M, nestačí žasnout. Superrychlé? Jistě. Ale čím se 1570 kg těžké mamutí mládě podobá staré M3 jasné není.

Diskuze

7 komentářů

    juraj

    Nechce sa mi clanok nejak moc komentovat, len by som mu dal dost vysoke hodnotenie. Preco sa to neda? Zavedte tu nejake znamkovanie, nech mozem dat Plastiakovy jednotku a moc sa nevykecavat.

    Ondra

    to jsou blbosti neskutecny

    DeMooro

    Super článek? Mluví mi z duše…

    RedBaron

    Lehkost se z nabídky BMW zcela vytratila. Nejlehčí auta váží téměř 1600 kg a nikdy nemohou nabídnout to, co nabízely starší modely. Přesto BMW s každou novou generací tvrdí něco jako \“zvýšila se pevnost v krutu a ohybu a přesto je nová řada o 40 kg lehčí\“. V rámci této lži co nevidět překročíme dvě tuny jako výchozí hmotnost nejmenšího BMW.

    Vavris

    Tak nějak nevím… Na jednu stranu souhlasím s celkovým vyzněním článku, na druhou stranu mi přijde nefér, že to všecko schytala zrovna 1 M, kterážto mi po letech připadá konečně zase jako alespoň trochu smysluplný produkt eMkové divize.

    Že je srovnání s M3 E30 nepatřičné, muselo být znalým jasné od začátku, ale to že je 1 M spíše následovník M3 E46 než M3 E30, přece vůbec není špatně. Vždyť E46 je fantastické auto! Ano – jsou tady turba a nevalný zvuk, Ano – motor je \“běžná tuctovka\“, ale na druhou stranu to je pořád nejlehčí eMkové BMW a za velmi příjemnou sumu. Rozhodně z něj mám daleko největší radost, ze všech posledních eMkových produktů…

    Honza Zapletal

    Podle mě nemá blízko ani k té E46, která má krásné a vyvážené tvary a ostrý vysokootáčkový motor s nádherným zvukem. Pokud jde o mě, tuhle karosářskou verzi jedničky si vůbec mohli odpustit, zadek vypadá jako batoh.

    Honza Zapletal

    Vzhledem k emisním limitům si myslím že nepřekročíme, spíš budeme zas pro jednou lehčí, ale už jen s turbem 🙂 Nicméně pokud chtělo BMW potěšit fanoušky, měli spíš poladit dvoulitr a třeba i zapomenout na batoh, který přidává proti hatchbacku 35 kg. 120Si by bylo parádní auto.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist