pojedou-alfa-romeo-a-skoda-pod-jednou-vlajkou.jpg

Pojedou Alfa Romeo a Škoda pod jednou vlajkou?

Alfa Romeo

Skupina Volkswagen si vypěstovala náklonnost k italským značkám. Do několika let možná vezme pod svá křídla další z nich.

Diskuze

4 komentáře

    Darren

    Málokterá automobilka nabízí tolik charakteru a potenciálu jako Alfa Romeo, všechny německé utomobilky snad krom Porsche vedle ní působí velmi sterilně a to i přes nespornou kvalitu německých výrobků. Věřím, že AR bude vzkvétat jak pod Němci tak pod Italy, protože si to jako automobilka snad s nejslavnějším jménem po Ferrari, BMW a Mercedesu skutečně zaslouží. Držím jí pěsti.

    Ještě by to chtělo vrátit se k lehkým sportovním modelům s uspořádáním transaxle. Pak teprve budete mít opravdu pravdu 🙂

    Ondra

    No, k slavnému sistému transaxle se již určitě vracet nebudou bohužel už jen s ekonomických důvodů, jelikož tento princip je výrobně dost finančně nákladný i přes to, že v budoucnu veškeré sportovní a větší modely AR by měli mít pohon zadní nápravy jak je již všeobecně známo.O tom, že současný model 159 a již nevyráběná Brera a Spider jsou těžký mastodonti automobilka moc dobře ví a ví, že udělala s tím velkou chybu, na druhou stranu tím tyto modely získaly velké plusy o kterých si předchozí lehké modely mohly jen nechat zdát, ale k Alfě prostě patří lehkost a mrštnost a to hodlají u přístích modelů napravit.
    Též věřím, že budoucnost je světlá ať už pod Fiatem či Němci.Jen nevím co si mám myslet o tom, že budoucí dvě SUV a nový Spider se budou vyrábět v USA.
    Nechme se překvapit jak to dopadne, každopádně Německý koncern by jí vůbec neuškodil, ba naopak, i když němce já vůbec nemusím a nemám ten koncern vůbec v lásce, tak je mi ale jasné, že by to bylo rozumné a pozitivní pro značku ve všech směrech.

    Ondra

    No, k slavnému sistému transaxle se již určitě vracet nebudou bohužel už jen s ekonomických důvodů, jelikož tento princip je výrobně dost finančně nákladný i přes to, že v budoucnu veškeré sportovní a větší modely AR by měli mít pohon zadní nápravy jak je již všeobecně známo.O tom, že současný model 159 a již nevyráběná Brera a Spider jsou těžký mastodonti automobilka moc dobře ví a ví, že udělala s tím velkou chybu, na druhou stranu tím tyto modely získaly velké plusy o kterých si předchozí lehké modely mohly jen nechat zdát, ale k Alfě prostě patří lehkost a mrštnost a to hodlají u přístích modelů napravit.
    Též věřím, že budoucnost je světlá ať už pod Fiatem či Němci.Jen nevím co si mám myslet o tom, že budoucí dvě SUV a nový Spider se budou vyrábět v USA.
    Nechme se překvapit jak to dopadne, každopádně Německý koncern by jí vůbec neuškodil, ba naopak, i když němce já vůbec nemusím a nemám ten koncern vůbec v lásce, tak je mi ale jasné, že by to bylo rozumné a pozitivní pro značku ve všech směrech.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist