Pojedou Alfa Romeo a Škoda pod jednou vlajkou?
Alfa Romeo
Skupina Volkswagen si vypěstovala náklonnost k italským značkám. Do několika let možná vezme pod svá křídla další z nich.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Alfa Romeo
Skupina Volkswagen si vypěstovala náklonnost k italským značkám. Do několika let možná vezme pod svá křídla další z nich.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Málokterá automobilka nabízí tolik charakteru a potenciálu jako Alfa Romeo, všechny německé utomobilky snad krom Porsche vedle ní působí velmi sterilně a to i přes nespornou kvalitu německých výrobků. Věřím, že AR bude vzkvétat jak pod Němci tak pod Italy, protože si to jako automobilka snad s nejslavnějším jménem po Ferrari, BMW a Mercedesu skutečně zaslouží. Držím jí pěsti.
Ještě by to chtělo vrátit se k lehkým sportovním modelům s uspořádáním transaxle. Pak teprve budete mít opravdu pravdu 🙂
No, k slavnému sistému transaxle se již určitě vracet nebudou bohužel už jen s ekonomických důvodů, jelikož tento princip je výrobně dost finančně nákladný i přes to, že v budoucnu veškeré sportovní a větší modely AR by měli mít pohon zadní nápravy jak je již všeobecně známo.O tom, že současný model 159 a již nevyráběná Brera a Spider jsou těžký mastodonti automobilka moc dobře ví a ví, že udělala s tím velkou chybu, na druhou stranu tím tyto modely získaly velké plusy o kterých si předchozí lehké modely mohly jen nechat zdát, ale k Alfě prostě patří lehkost a mrštnost a to hodlají u přístích modelů napravit.
Též věřím, že budoucnost je světlá ať už pod Fiatem či Němci.Jen nevím co si mám myslet o tom, že budoucí dvě SUV a nový Spider se budou vyrábět v USA.
Nechme se překvapit jak to dopadne, každopádně Německý koncern by jí vůbec neuškodil, ba naopak, i když němce já vůbec nemusím a nemám ten koncern vůbec v lásce, tak je mi ale jasné, že by to bylo rozumné a pozitivní pro značku ve všech směrech.
No, k slavnému sistému transaxle se již určitě vracet nebudou bohužel už jen s ekonomických důvodů, jelikož tento princip je výrobně dost finančně nákladný i přes to, že v budoucnu veškeré sportovní a větší modely AR by měli mít pohon zadní nápravy jak je již všeobecně známo.O tom, že současný model 159 a již nevyráběná Brera a Spider jsou těžký mastodonti automobilka moc dobře ví a ví, že udělala s tím velkou chybu, na druhou stranu tím tyto modely získaly velké plusy o kterých si předchozí lehké modely mohly jen nechat zdát, ale k Alfě prostě patří lehkost a mrštnost a to hodlají u přístích modelů napravit.
Též věřím, že budoucnost je světlá ať už pod Fiatem či Němci.Jen nevím co si mám myslet o tom, že budoucí dvě SUV a nový Spider se budou vyrábět v USA.
Nechme se překvapit jak to dopadne, každopádně Německý koncern by jí vůbec neuškodil, ba naopak, i když němce já vůbec nemusím a nemám ten koncern vůbec v lásce, tak je mi ale jasné, že by to bylo rozumné a pozitivní pro značku ve všech směrech.