poctivy-servis-je-jako-jehla-v-kupce-sena-352x198.jpg

Poctivý servis je jako jehla v kupce sena

poradna

Myslíte si, že když dáváte auto do opravy, bude o něj odborně postaráno? Chyba! Špatná péče je důsledkem lajdáctví i okrádání zákazníků.

Diskuze

28 komentářů

    ano je to kšeft jako cokoliv jiného, krade se a podvádí ve vládě, u lékaře, v krámě, samozřejmě i v autoservisech. řeknu jak to dělám já, spoustu věcí si zvládnu udělat sám nebo u známého co má autoopravnu a když musím do servisu tak si vezmu dovolenou a s tím autem tam celou dobu jsem a dívám se co a jak dělají.

    jenda

    Možná, že bych jen upřesnil, že to není kšeft, ale zlodějna, jako cokoliv jiného … Vidím dva velké problémy … lidé v tomto státě všeobecně absolutně neznají a neví, jak má vůbec vypadat kvalita jakékoliv odvedené práce a valná část dnešních řemeslníků jsou typičtí meloucháři, kteří na to jen mají papír tzn. živnostenský list …

    A

    V poslednej dobe je to servismi uplne zufale. Co ja najhorsie, ze aj ked pridem do autorizovaneho servisu nedostanem sluzby na najvyssej urovni ako by som od nazvu a ceny servisu ocakaval. Rozpraval som sa s technikom, ktory robil niekolko rokov v aut. servise a povedal mi, ze to ake zverstva tam oni museli robit, ze z toho by som ani nespaval. Hovoril, ze tam islo iba o to aby zakaznik nic nespoznal a bol spokojny, vobec tam neslo o to, aby urobili to, co mali… proste co sa dalo, to schovali a oklamali.

    Ernest

    Mne v jednom Skoda servise na vychodnom Slovensku vypustili brzdovku rovno na nove hlinikove disky. Samozrejme disky boli na aute! Novu kvapalinu nalievali z nejakej otvorenej flasky…

    PS: pri tomto bohumilom ukone mi na zdvihaku ohli prahy – a tvrdili, ze to som urobil ja o obrubnik…

    Ondra

    Takže má zkušenost s autorizovaným servisem od koncernu (schválně nebudu jmenovat). Mé dieselové auto z roku 2007 přestalo na dálnici jet a blikalo žhavení, nešlo dále nastartovat. Bylo odtaženo do autorizovaného servisu, kde po třech dnech nevěděli co stím je. Čtvrtý den mi došla trpělivost, šel na prodejnu a chtěl vědět co našli nebo nenaši jinak auto dám jinam. Řekli mi že je to řídící jednotka za 50 000 Kč, na to jsem jim zamával a přejel na doporučení známého do jiného servisu, kde mi po půl hodině řekli, že mi odešel vstřik. Druhý den objednán, byl jsem u výměny, auto nastartovalo a jezdí dodnes (cena s montáží 20 000Kč). Takže moje rada, autorizák nikdy. Mám vlastního mechanika, který zvládne 90 % úkonů na vozidle doma v garáži a zbytek řeším u známého v servise, kde si na to opět dohlédnu..

    punmpičkář

    Při hledání servisu se vyplatí pročítat fora ve značkových klubech a zkoušet.

    xxx

    V Citroen servisu mi při 60tis.běžném servisu napočítali 9000kč. Šel jsem z toho do kolen! Za výměnu oleje a filtrů. Už mě tam nikdo nikdy neuvidí, normální sprostá zlodějina. Při 80tis.servisu mi mechanik – garážista sdělil, že mi tam v tý 60tis. kontrole dali neoriginál palivový filtr, ale zaplatil jsem originál. Nejvíc mě může rozesmát kámoš, který dává svoji 8let starou Fabii do aut. servisu Škoda prý proto, aby měl zaručenou kvalitu.

    Jine

    Menší autorizovaný servis Mercedes-Benz. Při údajné výměně oleje a vzduchového filtru nebyla ani zvednuta kapota:).

    Je to jako s ojetinami. Když by automobilky chtěly, tak bezproblémů vytvoří prostředí, kde si člověk koupí ojetinu a nebude mít „přetočený tachometr\“. Automobilový průmysl živí spoustu lidí, tak si automobilky myslí, že jsou státem nedotknutelné.

    Josef Barta

    Teda, já jezdím do jednoho servisu a sice s toyotou yaris a nemám si absolutně na co stěžovat. Technik provede odhad, pak je většinou pod ním, auto mi zadarmo umyjí a vyluxují, jsou slušní a všechno mi opravili při prohlídce auta na výbornou, což bylo znát i na tom, že auto citelně lépe jelo. Také mi navrhli pár dílů, které neměli na skladě, ale bylo by vhodné je vyměnit, přestože nijak přímo nesouvisejí s bezpečností provozu. Při první návštěvě jsem měl jenom jednu malou výtku, kterou nicméně od té doby vždy vzali v potaz, aniž bych se jakkoli připomínal… Super.

    Josef Barta

    Sluší se podotknout, že nejsou úplně nejlevnější, nicméně za největší prohlídku v autorizovaném servisu v modřanech, která obsahuje výměnu spousty dílů, 7000 není zas až tak extrémně moc…:-)

    punmpičkář

    Mám hrůzu z velkých servisů, radši si vše domluvím s člověkem co auto přímo dělá. Snad mu trochu jde o to aby si udržel dobrý jmeno, když už pracuje na sebe. Zatím nemám vůbec pocit, že by se mně servisák snažil natáhnout, navíc to mam kousek, dojdu pěšky, což je při vlastnictví vozu za 20tis. velmi důležité:).

    Dejv

    Panove ja s vama plne souhlasim se vsim….auto si take davam do autorizovaneho servisu , ale vzdy pouze a jen k jednomu mechanikovi (kterej mi na nem pracuje po praci)….nechci od nej zadny papiry ze to nekde nakoupil a podobne…chci proste jen od nej at to vymeni za poradnej dil a at to udela poradne…..Zatim teda dela….krom bezny udrby…jako olej , vsechny filtry , desticky , kotouce..to si delam sam 🙂

    chico

    \“což bylo znát i na tom, že auto citelně lépe jelo\“ tyhle pocity vetsinou vypovidaji o tom, ze se ten clovek dobrovolne balamuti (ala palivo shell). ale mohlo to byt i tim, ze nejaky dil byl temer mrtvy.

    Kuba

    Mozna to bude tady jako zjeveni, ale ja mam vyzkouseny znackovy servis Ford v P-4 nedaleko Opatova, domluva vyborna, prace odvedena taky dobra, kdyz cokoliv najdou, zavolaji, vyjdou vstric. nejsou to ti opravari co opravu resi vymenou, ale opravdu opravi. jezdim k nim 3 roky a spokojenost

    Petr

    Musim priznat, ze tento clanek je velice trefny ve vsech smerech.Jako majitel autoservisu zde nepisu kvuli reklame, takze nebudu psat kde jsme a jak se jmenujeme,ale beru to jako prispevek do diskuze.Co se tyka autorizovanych servisu je to bida s nouzi.Jezdim po Praze do ruznych BMW kvuli zaruce a kdyz jsem menil zadni desticky, tak po hodine a pul prisel technik a rekl ze nevedeli co maji delat s elektronickou parkovaci brzdou a desticky jim nesli vyndat, ale uz na to prisli a za chvilku to bude.po dalsich 40 min. bylo vse hotove. zaplatil jsem 7 tisic a odjel.Hruza.Opravdu.Navic jsem pozdeji zjistil ze desticky nejsou originalni a po par zabrzdeni se zacali drolit jako piskovec.Tak jsem si je vymenil sam jeste jednou.Navic 120kc bez dph za 5min prace je trochu prehnana cena za servisni praci 😀 Co se tyka neautorizovanych servisu, tak to ma taky dve tvare.Tonda v garazi muze byt jak sikovny a kvalitni tak stejne neprofesionalni a nepoctivi jako kdekoliv jinde.Muj servis se snazi vyjit vstric jak cenou, tak kvalitou.Zakaznikovy se nabizeji v prvni rade kvalitni, pripadne originalni dily a pokud chce neco levnejsiho, tak mu to nevymlouvame, ale upozornime na kratsi vydrz dilu.Vse zalezi na zakaznikovy.Zakaznik muze celou opravu nebo vymenu sledovat a take vzdy nabizime vraceni vymenenych dilu a v ramci moznosti ukazujeme namontovane nove dily.jsme maly servis a proto kvalita je jedinou moznosti jak si udrzet zakazniky a prinest nove.Jelikoz nejlepsi reklama je spokojeny zakaznik.A protoze se k nam vraci zakaznici a privadeji sve zname a kamarady, tak predpokladam ze to delame spravne.Jen pro priklad konkurenci servis menil na starsi Fabii 1.9tdi rozvody za cca 15 tis. kc tomu se rika zlodejina, jelikoz zakaznik v tom neni zbehly nic nenamital.Kdyz jsme mu rekli ze u nas by se vesel do ceny 7 tis. vč. prace tak nechapal.A od te doby jezdi k nam a mylsim ze je spokojeny a to jak s cenami, tak s kvalitou.Proto pokud chcete kvalitni servis.Opravdu se na vse dopredu zeptajte,jak na ceny, tak na material a nejlepe se snazte u vseho byt.Zpusobu jak okrast zakaznika je tolik ze by se to neveslo ani do trech clanku.tak si davejte pozor a peclive rozmyslejte kam pojedete.

    Petr

    Musim priznat, ze tento clanek je velice trefny ve vsech smerech.Jako majitel autoservisu zde nepisu kvuli reklame, takze nebudu psat kde jsme a jak se jmenujeme,ale beru to jako prispevek do diskuze.Co se tyka autorizovanych servisu je to bida s nouzi.Jezdim po Praze do ruznych BMW kvuli zaruce a kdyz jsem menil zadni desticky, tak po hodine a pul prisel technik a rekl ze nevedeli co maji delat s elektronickou parkovaci brzdou a desticky jim nesli vyndat, ale uz na to prisli a za chvilku to bude.po dalsich 40 min. bylo vse hotove. zaplatil jsem 7 tisic a odjel.Hruza.Opravdu.Navic jsem pozdeji zjistil ze desticky nejsou originalni a po par zabrzdeni se zacali drolit jako piskovec.Tak jsem si je vymenil sam jeste jednou.Navic 120kc bez dph za 5min prace je trochu prehnana cena za servisni praci 😀 Co se tyka neautorizovanych servisu, tak to ma taky dve tvare.Tonda v garazi muze byt jak sikovny a kvalitni tak stejne neprofesionalni a nepoctivi jako kdekoliv jinde.Muj servis se snazi vyjit vstric jak cenou, tak kvalitou.Zakaznikovy se nabizeji v prvni rade kvalitni, pripadne originalni dily a pokud chce neco levnejsiho, tak mu to nevymlouvame, ale upozornime na kratsi vydrz dilu.Vse zalezi na zakaznikovy.Zakaznik muze celou opravu nebo vymenu sledovat a take vzdy nabizime vraceni vymenenych dilu a v ramci moznosti ukazujeme namontovane nove dily.jsme maly servis a proto kvalita je jedinou moznosti jak si udrzet zakazniky a prinest nove.Jelikoz nejlepsi reklama je spokojeny zakaznik.A protoze se k nam vraci zakaznici a privadeji sve zname a kamarady, tak predpokladam ze to delame spravne.Jen pro priklad konkurenci servis menil na starsi Fabii 1.9tdi rozvody za cca 15 tis. kc tomu se rika zlodejina, jelikoz zakaznik v tom neni zbehly nic nenamital.Kdyz jsme mu rekli ze u nas by se vesel do ceny 7 tis. vč. prace tak nechapal.A od te doby jezdi k nam a mylsim ze je spokojeny a to jak s cenami, tak s kvalitou.Proto pokud chcete kvalitni servis.Opravdu se na vse dopredu zeptajte,jak na ceny, tak na material a nejlepe se snazte u vseho byt.Zpusobu jak okrast zakaznika je tolik ze by se to neveslo ani do trech clanku.tak si davejte pozor a peclive rozmyslejte kam pojedete.

    Karel

    Po neuvěřitelných zkušenostech se servisy v ČR jsem prostě zajel do SRN. První značkový servis za hranicemi jsem navštívil (jazykové bariéry se nebojte, většinou tam mají někoho, kdo umí česky). Vše bez problémů, za méně peněz a bez okrádání a lhaní. Všem doporučuji Karel

    kajencik

    Ale jak takový servis poznat? Já osobně si dovedu představit že bych si vzal např. den volna a celou opravu sledoval i kdyby trvala déle, vzhledem k tomu ze se o svoje auto zajímám tak mám poměrně přehled o tom co a jak se má a především nemá dělat, ačkoliv např. věci kolem motoru a brzd raději přenechám odborníkům, nicméně po přestěhování jsem v okolí objel cca 5 servisů a u většiny byl problém když jsem řekl že chci opravu sledovat, pouze u jednoho řekli že to není problém a také tento servis vypadá nejvíce solidně, ale většinou je to opravdu bída 🙁

    tonovacifolie

    Zdravim, take pridam svuj nazor na servis. Do autorizovanych servisu nejezdim vubec, krom servisu aut delam i tonovani skel a bohate mi staci, kdyz folijuji v nejakem znackovem servisu auto a pozoruji jak se technici k autum chovaji byt treba jen na prejezdu z plochy na dilnu a zpet, asi se ridi heslem, ze kdyz to zakaznik nevidi, o nic nejde.Mam servis s kolegou kousek za prahou, pokud v prubehu opravy zakaznik chce byt u opravy, nemame s tim problem a myslim si ze odvolani jako u spousty servisu, ze jde o bezpecnost toho a toho a proto zakaznik je za zdi neni opravnene.vzdy to lze udelat tak, aby zakaznik videl co se s jeho autem deje.pokud chce byt u opravy nevidim v tom zadny problem, dostane kafe a diva se, pokud ma nejaky dotaz, zodpovi se, navic pokud se prijde na nejakou jinou zavadu, a je tam i majitel, domluva je daleko lepsi, nez po telefonu vysvetlovat nezasvecenemu co je potreba, navic nemuze tvrdit, ze jsme dali spatny dil a pak mu uctovali opravu.Pokud zakaznik nemuze byt u auta, snazime se vse fotit, aspon na mobil, aby bylo videt, ze pred vymenou to vypadalo tak a po vymene jinak.myslim si, ze i tohle je zpusob, jak si ziskat a udrzet zakazniky, protoze v dnesni dobe, kdy je \“autoservis\“ v kazde garazi vyber neni rozhodne snadny. Nechci si timto delat zadnou reklamu, protoze kvalitni servis zadnou reklamu nepotrebuje, jak jiz psal nekdo vyse, nejlepsi reklama je spokojeny zakaznik.

    Zdravím všechny nakupující…
    Jezdím služebním vozidlem a to jsem před 1,5 rokem lehce naboural zepředu (škoda něco málo přes 17.000,- za světlomety, pár plastů. Musím služebně jezdit na servis neustále a tak mi firma dala nové (tu samou verzi auta) a poškozenou vrátila servisu, který byl i majitelem a pronajímá nám auta. Na bouraném bylo najeto po ročním provozu cca 76.000km. S novým autem jsem jezdil 3mesíce a v létě se mi odporoučela klimatizace, která se týkala dovozu dílu ze zahraničí a doba čekání a opravy trvala cca 10 dnů a po tuto dobu mi bylo zapůjčeno vozidlo – a hle, mé bývalé, nyní opravené, ale s malou výjimkou, na tachometru jen 43.000km!!!! Servisní knížka úplně nová, jiné tada kontroly atd!!!!
    Jste si všichni jistí s dobrým nákupem ze značkových servisů?!?!? Nemůžu říct jaká společnost, ať můžu klidně dál pracovat

    Honza

    To by mně zajímalo kde sídlí váš servis. prosím napište my to na e-mail, jancyrani@seznam.cz děkuji

    kajencik

    Ale jak takový servis poznat? Já osobně si dovedu představit že bych si vzal např. den volna a celou opravu sledoval i kdyby trvala déle, vzhledem k tomu ze se o svoje auto zajímám tak mám poměrně přehled o tom co a jak se má a především nemá dělat, ačkoliv např. věci kolem motoru a brzd raději přenechám odborníkům, nicméně po přestěhování jsem v okolí objel cca 5 servisů a u většiny byl problém když jsem řekl že chci opravu sledovat, pouze u jednoho řekli že to není problém a také tento servis vypadá nejvíce solidně, ale většinou je to opravdu bída 🙁

    prosba o kontakt

    Dobrý den, mohl by jste mi dát na Vás kontakt?A kde sídlíte? Díky M.B.

    jpg

    mohu potvrdit, velmi dobrý servis

    Pavel Z.

    Timto upozornuji na servis HACAR – Jsenice u Prahy, ktery podvedl nejen me, ale i mych par znamych. Neni to zadny konkurencni boj…net je plnych reklamaci a stiznosti a sami si overte, ze maji na sve jmeno nekolik podanych zalob od podvedenych zakazniku…

    Kuban

    s tím sice souhlasím, ale už na tu dobu sis pěkně protáhl peněženku….. za poloviční cenu skoro to jde taky 😉

    Lucie

    Nedavna velmi neblaha zkusenost s jednim berounskym autoservisem me utvrdila v tom, ze skutecne neni jednoduche najit dobry, kvalitni servis s lidskym pristupem. Donesla jsem si vlastni dily. Jakmile jsem tuto skutecnost vypustila z ust , bylo se mnou zachazeno jako s povlem. Arogantni jednani , neochota a dokonce „servani“ za to, jak si vubec mohu dovolit jim dovezt auto, ktere ma lehce zrezly podvozek a zarezle srouby . Snazila jsem se jim vysvetlit, ze u 15 let stareho auta je tohle pravdepodobne. Majitel na me zacal rvat , ze kdyby mel vlastni dily tak by vse bylo jednodussi. Asi nemusim vysvetlovat nelogicnost tohoto prohlaseni. Z puvodnich 250 ,- Kc na hodinu se najednou (prekvapive) stalo 500 ,- Kc na hodinu. Uprimne tomuhle jednani uplne nerozumim. Pokud nejsem schopen si svou PRACI vydelat na to, abych uzivil svoje podnikani a potrebuju sve vydelky podporovat okradanim zakazniku marzi na dilech , tak bych se asi minimalne mel zamyslet nad tim, zda to podnikani ma smysl. Z pohledu zakaznika nevidim jediny duvod, proc bych mela za ty same dily platit 2x tolik , kdyz „kliknout“ na internetu umim take. Pro majitele servisu to neni zadna prace, tak proc za ni platit ? Navic kolikrat clovek ani nevi jake dily mu tam dali. Takto si objednam znacku kterou ja chci a vim, co potom na aute mam. Coz je pro me velka vyhoda. Servis tomu nedava zadnou pridanou hodnotu. Pokud zrovna nemate na vyhazovani oknem, tak je toto celkem logicke.. Jsme z toho znechucena, nastesti snad stale existuji servisy , ktere s tim problem nemaji a dokazi se uzivit i bez okradani lidi.

    Marťas

    Tak s tímto bohužel musím souhlasit. Když jsem před pár měsíci potřeboval narychlo opravit auto, tak mi dalo docela problém najít servis, kde by se mě nesnažili jen „oškubat“ Nakonec to dopadlo tak, že jsem si zadal poptávku na tento poptávkový portál https://trhpoptavek.cz/auto-moto a auto si nechal opravit od jenoho mechanika. Nabídl mi férovou cenu, takže nebylo co řešit.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist