Pneumatiky snižující spotřebu jako standard
Sekce pneumatiky
Výrobci začínají s montáží pneumatik s nízkým valivým odporem na všechny modely.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Sekce pneumatiky
Výrobci začínají s montáží pneumatik s nízkým valivým odporem na všechny modely.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nedavno jsem videl srovnavaci test asi 15ks beznych pneumatik s jednou "eko" nejmenovane firmy. Vysledky by asi autora prekvapily. Ve vetsine parametru se "eko" pneu vyrovnala tem lepsim pneumatikam z testu (vcetne brzdne drahy na suchu). Pouze na mokru byla brzdna draha o par procent delsi, ale pri tom stale jeste kratsi nez bezne levne pneumatiky, ktere obouva velka cast ridicu na ceskych silnicich. Takze klid. Pokud to bude povinne, tak silnice v CR budou spise bezpecnejsi.
Nevím, z jakého testu vycházíte vy, ale já vycházím z vlastní zkušenosti. Se Škodou Fabia Greenline jsem měl tu čest a obyčejná Fabia na normálních pneumatikách brzdí a ovládá se mnohem lépe. Limitů "ekologických" pneumatik dosáhnete v rychlostech, kde by běžně gumy byly v klidu. A to mi jako bezpečnější nepřijde.
Zatimco na bezne Fabie se montuji "bezne" siroke pneu, na Greenline montuji ty nejuzsi plaste. Takze pricinu bych videl spise v rozdilne sirce nez ve vlastni pneu.
"Ale co bychom pro záchranu planety neobětovali, že?"…. no jasně, planeta je přelidněná. Takhle se zaplácnou 2 mouchy 1 ranou. "thumbs up"
tak nějak 🙂
Pro začátek by stačilo zavést jednotnou metodiku měření valivého odporu a povinnost ji výrobcem nebo prodejcem pneumatik uvádět. Ať si pak zákazník na základě ceny, technických parametrů a testů určí sám, čemu dá přednost.
bylo by mozne, aby se pod text vzdy podepsal autor a ja tak nemusel cist jen "autoweb"? myslim ze nejen me by to pomohlo udelat si obrazek o nazorech jednotlivych redaktoru. dekuji