Pneumatiky runflat jsou náchylnější k poškození
Sekce pneumatiky
Studie J.D. Power přinesla překvapivé zjištění. Zákazníci, kteří jezdí na tzv. runflatech, mění pneumatiky mnohem častěji než ti, kteří mají konvenční gumy.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Sekce pneumatiky
Studie J.D. Power přinesla překvapivé zjištění. Zákazníci, kteří jezdí na tzv. runflatech, mění pneumatiky mnohem častěji než ti, kteří mají konvenční gumy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Na novém BMW X3 190 kW jsou originál runflaty 125/60-17. Přestože pérování u nového X3 je výrazně měkčí než u starého, jízda s runflaty je nepříjemná. Jednak jsou neobyčejně těžké-je zde podstatně více pryže a výstuží-tím pádem nepohlcují drobné nerovnosti. Zimní pneu jsem pořídíl běžné bezdušové a jízdní pohodlí je o řád lepší. Defekt pneu u tohoto vozu zatím nebyl. Runflaty není žádná výhra, je lepší vozit sebou sadu na opravu pneu za cca 195.- Kč a kompresorek. Vyjde to cenově na stejno a je podstatně příjemnější jízda.
Na novém BMW X3 190 kW jsou originál runflaty 125/60-17. Přestože pérování u nového X3 je výrazně měkčí než u starého, jízda s runflaty je nepříjemná. Jednak jsou neobyčejně těžké-je zde podstatně více pryže a výztuží-tím pádem nepohlcují drobné nerovnosti. Zimní pneu jsem pořídíl běžné bezdušové a jízdní pohodlí je o řád lepší. Defekt pneu u tohoto vozu zatím nebyl. Runflaty není žádná výhra, je lepší vozit sebou sadu na opravu pneu za cca 195.- Kč a kompresorek. Vyjde to cenově na stejno a je podstatně příjemnější jízda.
nepamatuju si, když jsem naposledy píchnul… pět let zpátky? Smysl runflatů nechápu, i když možná budu mluvit jinak, až prorazím kolo ve dvě ráno v dešti někde v lesích na západ od plzně, kde neni signál v mobilu.
Malokedy je defekt malý a opravitelný na mieste.
Obyčajne sa to stane na najmenej vhodnom mieste, diaľnica, divočina, nejaké to gheto..:))
A studovať návod o 02.00 v noci, lejaku…, \“odporúčam\“…, nikdy viac.
Minimálne \“zúfalka\“ -dojazdovka musí byť, aj ked dnes je už umenie kúpiť auto, ktoré by malo aj rezervu plnohodnotnú, nieto este hliníkový disk,,,:((
Pokud jde jen o píchnutí, tak je to sranda a dá se to snadno opravit… Ale pokud člověk dostane defekt nebo mu praskne pneu při vyšší rychlosti (nebo prostě za jízdy) tak už to taková sranda není.
Další věcí je, že s runflaty se dá jet i s velkým průrazem, který běžná opravná sada nemá šanci zatěsnit.
Ale sám jsem ruflaty taky dal pryč, koupil lepící sadu a opravné knoty a jezdím na běžných pneu. 😀
nedovedu si představit situaci, kdy se moderní pneumatika rozletí na kusy. To by člověk musel nafoukat čtyři pět atmosfér a pak naložit do kufru tunu a půl přes limit.
jestli vám jízda v X3 přijde nepříjemná, na Z4 je to tragédie. Jak byla příležitost RFT šly dolů a je to úplně jiné.
Vcelku snadno, když jsem píchnul na dálnici, než jsem zastavil tak guma byla rozválená na kusy. Mít jenom lepící sadu, tak spláču nad výdělkem. Takhle jsem nasadil dojezdovku a dojel kam jsem potřeboval.
obecne souhlas, ukazka gumy pichnute na dalnici:
http://imgur.com/satVQlf
ale zase na druhou stranu ten tanec pres tri pruhy pri 200 km/h uz bych preferoval neopakovat
Runflaty jsem si koupil na Mercedes R s pneumatickym podvozkem. Okamzite se z pohodlneho auta stala roztresena koza. I nastaveni nejmekciho podvozku nepomohlo, kazda dirka a kamen byl citit a slyset v interieru.
Nejhorsi vsak bylo to, ze jakmile jsem vjel do vyjetych koleji, auto se nedalo udrzet ve stope. Lital jsem ze strany na stranu jak opilej!
Runflaty jsem brzo vyhodil. Podle me jsou nebezpecne a to co prinasi nevyvazi vsechny ty problemy a rizika!
Dojezdové pneumatiky na BMW máme již 7 let.
6 let na BMW 1 a 1 rok na BMW 5. Žádné problémy,
které někteří uvádí jsem nezaznamenal.
V podstatě při sezónním přezutí nechám překontrolovat tlak pneumatik a případně je nechám dofouknout. Celých 7 let používám místo vzduchu na huštění inertní plyn, což zřejmě způsobuje že se tlak v pneumatikách nemění se změnou teploty a pneumatiky vůbec neuchází. Po pneuservisu je ovšem potřeba tlak v pneu přeměřit – většinou servismani pneumatiku přefouknou a pak je opravdu jízda tvrdá. To je samozřejmě problém u všech přehuštěných pneumatik.
Hlavní důvod používání těchto pneumatik je bezpečnost. Nemusím se obávat, že se na silnici nebo dálnici kvůli případnému defektu dostanu do svízelné situace.
Co se týká vyšší ceny – samozřejmě co je dobré je i drahé. Na webových obchodech se ovšem dají najít velice slušné ceny i ve srovnání se standartními pneumatikami. Cenu navyšuje hlavně index nosnosti a rychlosti.
Dost zásadní chybu jsem udělat když jsem koupil runflaty.
Jak už tady někteří napsali.
Auto je při jízdě o 50% tvrdší. Takže z pohodlného auta je kostitřas.
Při najetí do vyjetých kolejí auto plave. Ale znatelně. Musím se soustředit na jízdu jednak kvůli kolejím a jednak kvůli všem nerovnostem na silnici.
DARUJI PNEU. NECHCI JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!