Pikes Peak 2009 – výsledky
Hyundai Genesis
Letošní ročník nejznámějšího závodu do vrchu přinesl i nové rekordy.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Hyundai Genesis
Letošní ročník nejznámějšího závodu do vrchu přinesl i nové rekordy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Suzuki jim opět ukázalo záda.
Zase, vzdyt ve tride jel Tajima par let skoro sam, najeto tam ma kupu let, nebo ne? Uvidime pristi rok. Jestli to nedopadne pro Suzuki jako ve WRC. Az Ford poradne poladi. Tohle bych videl jako rychly test (casu moc nebylo) na pristi rok, kdyz v US bude Fiesta realne prodejni US market auto.
Lepsi nez nic.
Tajima tam má i rekord tratě 🙂 pod 10 Minut.
Pár let jezdí nejsu si jistý ale neřídil i Escudo? 981 koní :))
Tajima ma z roku 2007 10:01,41 s Unlimited class. Pod 10 minut se jeste nikdo nedostal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb
hh ty vysledky moc nechapu 🙂 zaprvy Tajima je asi buh a to suzuki je nejspise z armadniho vyzkumu. Protoze ten naskok na 800k fiestu (s kterou chtel gronholm trhnout rekord) je brutalni. Ale asi jim ta fiesta moc nejela no. Porazil ho i special chevy, a malem mu to natrela i predokolka hyunday, to by me zajimaly parametry vsech tri vozitek, toho suzuki, chevy a hyundaye… no a vysledek ty motorky to uz je moc, ta tu fiestu taky dobre prohanela a to je to jen blba motorka… sice jsem tenhle zavod nikdy nesledoval a videl jsem jen jedno video, ale o to vic jsou ty vysledky pro me nepochopitelny
Hyundai Genesis je zadokolka
Na tomhle závodě je vidět, jak jsou tady důležité zkušenost a schopnosti pilota. Jede se opravdu "na krev" s obrovským rizikem. Když jsem občas koukal na videa, kdy auta doslova prolétnou zatáčkou a jen centimetry je dělí od srázu… Některé věci bych označil snad i za porušení fyzikálních zákonů. 😉
Hrozně rád bych si tu trať někdy zkusil naživo. A nedělám si iluze – byl bych rád, kdybych nahoru dojel za půl hodiny.
To Suzuki ma dva motory o výkonu okolo 1000 koní.
Ano máš pravdu pletu se pod 10 minut se nikdo nedostal.
ono totiz Gronholmovi 5km pred cilem zacalo stavkovat turbo… tot ten duvod
hyundai genesis coupe je zadokolka ta co řídil Rhys Millen má okolo 600 koní a to auto jako takové bylo poskládáno na drift
Jak může někdo proboha vyplodit takovouhle větu:
"Ačkoli tomu první dva mezičasy moc nenasvědčovali (!), z (!) vysokou nadmořskou výškou a klesajícím výkonem svého vozu si poradil nejlépe.
Za dvě takhle brutální hrubky hned za sebou by se měly sekat prsty.