Peugeot RCZ oficiálně
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Peugeot konečně představil svého dlouho očekávaného rivala Audi TT.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíAutosalon Frankfurt
Peugeot konečně představil svého dlouho očekávaného rivala Audi TT.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Design je subjektivny, moj nazor je, ze mne sa vobec nepaci. Vyzera ako nepodarene audi TT s privarenou prednou castou 206+…
Odkdy se nepovedená kopie považuje za "rivala" :))
Rád bych se Vás, evidentně odborníka na průmyslový design a právo duševního vlastnictví, zeptal kde konkrétně spatřujete větší než přiměřenou podobnost s Audi TT.
Dnes ráno jsem si u zrcadla řikal že nic hnusnějšího potkat nemohu. Tímto vyblitkem mě Peugeot utěšil, že nejsem na tom tak zle…
🙂
Fascinuje me vase posedlost meziplyny. U zadokolky to jeste vcelku chapu i kdyz pri zmince o meziplynech na me spousta jejich majitelu hledela jako na zjeveni. Matne si vzpominam ze asi tak pred 25 lety jsem se podivoval nad pocinanim meho otce ktery u nakladni Tatry radil z meziplynem,coz bylo take ale naposled kdy jsem se s tim v praxi setkal.
S 200 konmi pod kapotou by to mohlo slusne upalovat,uvidime jake budou jizdni vlastnosti a zda se u Peugeotu podivali na zoubek tradicne mizernym prevodovkam. Videl bych to nekde na urovni Scirocca,jen mene prakticke.
Zkus jet rychle do zatáčky, před ní ostře na brzdy a pomoct si podřazením na nižší stupeň (tak by se to mělo dělat)…bez meziplynu to bude velmi nepříjemný zážitek, když motor vyletí z volnoběhu do 6 tis. U zadokolky se navíc zablokujou zadní kola a velmi nepříjemný smyk je na světě. U sportovních aut s manuální převodovkou je zkrátka při ostré jízdě meziplyn nutnost…i s předokolkou.
mě učili řadit před zatačkou, v zatačce je trošku pozdě ….
Jinak bavíme se o meziplynu nebo o prošlapnutí plynu? Pokud skutečně meziplyn kdy člově šlapne spojku vyřadi, pustí spojku šlápne na plyn, zašlapne spojku a zařadí… tak jste hodně dobrý že to dokážete dělat ve vysoké rychlosti v zatačce a nikho nezabít
Souhlas s řazením v zatáčce, to je už skutečně pro nadsamce a dobré akorát tak na výlet po okolních příkopách a hájích. Meziplyn (s dvojím vyšlápnutím) dá při pile zabrat, už když se člověk k zatáčce jen přibližuje a krom šlapání po spojce, brzdě, plynu a hýbání se šaltrou se ještě soustředí, aby auto správně nasměroval na apex. Meziplyn v zatáčce jedině se sekvenčkou, a ten se nepočítá 😀
tatra a sportovni vuz je neco jineho…techniku heel toe muzes shlednout napr tady http://www.youtube.com/watch?v=IuoZeuSgEj4
Az budes brzdit na 70 metrech ze 200 na 100, mozna tomu prijdes na chut 🙂
předpokládám správně, že tohle nebyla reakce na můj příspěvek ale ten úplně původní.. ??
ovsem
Já psal, že se blížíš k zatáčce a PŘED ní brzdíš…
tak teda nevím… já nepoužívat meziplyny, tak mi už dávno proletěla spojka kolem uší 😀
po hooodně dlouhé době co se mi líbí model Peugeotu, posledním takovým modelem byl alespoň u mě 406 a 407 coupe ale to je tak všechno
Tak si to shrňme..Je to peugeot-to je první mínus oproti audi..Dále,má to technologie peugeotu-další mínus..Vypadá jak baruše,částečně kopie TT,je šeredně mohutný a přeplácaný a díky tomu vypadá jak když má na výšku dva metry,plus škaredý design celku od peugeotu,zvláště škaredá maska a vůbec celá příď..Hmm,TT se nemá čeho bát..
Nepleť si technologii s technikou, není to synonymum.
http://www.odbornecasopisy.cz/index.php?id_document=23099
Dobře,tak jinak…Má to techniku od Peugeotu a ta je stejně na prd..Tudíž mínus.
..protože mi se RCZ líbí moc !! Jak zvenku, tak zevnitř. Jen možná ty blatníky mohly být trochu míň svalnaté, ale jinak elegantní a záropveň kompaktní karoserii dávám 1 a zvedám všecky palce co mám. Nejvíc se mi líbí zezadu. Taková reminiscence na Lexus SC akorát s pořádnou dávkou švihu navíc.
Nepředpokládám ovšem, že by tohle mohlo konkurovat TT, RCZ vidím spíš jako baby coupé a alternativu k Hyundai Coupé, Scirrocu, případně chystané nové CRX. A jsem zvědavý, jak to bude jezdit, protože sportovní Peugeoty v opsledních letech opravdu žádná sláva nejsou.
mne sa to auto paci……cisto co sa vzhladu tyka….je to proste peugeot a vyzera dobre..
Dalsi auto na paradu pro metrosexualy, tohle bude tak pomale, ze to na silnejsi verze TT mit nebude, takze spise souper pro hnujdaje…
Moje reakce smerovala na vyjadreni pokud jste lenosi a meziplyn vam nic nerika kupte si automat. Obavam se ze v tomto pripade by se po nasich silnicich pohybovalo 90% aut s automatem. Nezpochybnuji tuto techniku ale jak jsem uvedl neznam nikoho kdo by ji vyuzival a to vcetne majitelu vozu ze zadnim nahonem a kupodivu zadny z nich sve auto jeste nikde nerozvesil. Pokud je to tak prospesna zalezitost proc neni soucasti vyuky v autoskolach?
K prudkemu brzdeni pred zatackou,nevim proc by mi meli otacky vyletet od volnobehu,pri brzdeni soucasne i podrazuji takze otacky vyleti radove o 3 tisice.
a) strasne ti skubne auto a mozna dostanes i smyk.
b) budes cekat vecnost se spojkou v zaberu, nez se ti roztoci motor.
c) roztocis ho sam plynem a este jsi cely stastny, zes bezva podradil.
Ti, co radi ridi, nebo chteji byt nekde hodne rychle, asi voli c.
bezvýhradný souhlas…
Vysvětlí mi někdo proč název článku je ,,má se ho audi TT bát" když audi tt děká minimálně 2.0 – 3.2 benzín? JE TO KRAVINA! a vy to víte…
Mohu to osvětlit. Audi TT, jak tady už někdo naznačil, si dost často kupují metrosexuálové a modelky, a pokud ne, dám hlavu na špalek, že je to v 85% kvůli vzhledu a né kvůli parametrům, potažmo zábavě z řízení. Tudíž je tento Peugeot jasným konkurentem Audi TT. Rozhodně ale není konkurentem Nissanu 350/370Z, i kdyby byla cena stejná, jakože bude podobná… .
Vozy Audi si v prvni rade kupuji lide kteri na ne maji. Muzes byt metrosexual jako prase ale pokud budes mit holou rit v TT se vozit nebudes. Chce to tolik necist Blesk,Aha,atd. a pak by clovek nemel tak zuzeny pohled na vec.
Má pravdu. Když budou mit metrouš a nadšenec milion, metrouš sáhne po bílým TT, nadšenec po Nissanu Z.
Blesk a Aha, tak to jsi mě fakt tipnul, v tom ležím celý den :-))). Ale ještě jsem opravdu neviděl, že by si TT koupil nadšenec, pokud ho někdo koupí, je to modelka nebo metrouš a basta! Vůbec neřeším, jestli na něj někdo má či ne, jen to, co za typy si ono auto koupí. Přesněji jsem chtěl jen zdůvodnit, proč si ho ten či onen člověk, toho či onoho "vyznání" pořídí, a bude to z valné většiny, jak jsem napsal výš, kvůli vzhledu a prestiži, audi je prostě kůl.
Proto se přímo nabízí tento Peugeot jako vyložená konkurence pro TT a co víc, jako velmi zajímavá alternativa.
To auto je uplne krasne nevem co sa seci vzrusujete nad audi. Audi mi uplne nic nehovori je to auto ktore je super schopne vsetkeho ale to je jedine je to cisto ucelove auto a je uplne bez duse nemecka chladne hnus to je jak porovnavat R8 s alfou C8.Toto ma krasny napadity design Audi je proste Audi netvrdim ze je skarede ale je take proste nic.A ma vsetko za nehorazne priplatky kadeho volba ale uz len koli designu by som ho bral
Jednak je to Alfa 8C, a jednak to neni konkurent ani v nejmenším pro R8…
Jednak som sa pomylil a jednak si si zas vytahol iba nepodstatne…
Naprostý souhlas!! Audi, a vůbec všechny VW jsou auta bez duše a bez nápadu!! (viz. c6 vs. A6 :))