Peugeot RCZ 1.6 THP 200

26 fotografiíPeugeot RCZ

U Peugeotu se něco stalo. Kdosi se rozhodl zahodit image podprůměrných krabic a najednou tu máme skutečné auto pro nadšené řidiče.

Diskuze

12 komentářů

    Karel

    Všude se snižují platy a někdo si koupí tohle auto, aby jezdil jen tak pro radost sem a tam. To může dělat jenom úspěšný podnikatel, tunelář z ODS nebo výherce ve sportce.

    cze2k

    Nebo člověk, který studoval vysokou školu, umí cizí jazyky, dělá svou práci dobře, stále se zdokonaluje, je v práci do sedmi večer a maily vyřizuje i o víkendu. Jste závistivý hlupák.

    cze2k

    Nebo člověk, který studoval vysokou školu, umí cizí jazyky, dělá svou práci dobře, stále se zdokonaluje, je v práci do sedmi večer a maily vyřizuje i o víkendu. Jste závistivý hlupák.

    trhač

    Ano! Já si myslim, že u nás naprostá většina bohatých jsou normální poctiví lidé. A pochybuju, že Peugeot tenhle model cílil na náš trh, kde každej chce tříválec s spotřebou 0,2 l na 100 km a kufrem na pět metráků nesmyslů, aby pak mohl jezdit osmdesátkou v levém pruhu dálnice, protože přece neni žádnej pirát.
    V Anglii, Německu a Francii se těchhle RCZ prodá určitě dost na to, aby na tom automobilka netratila.

    Franta

    S tímto modelem jsem jezdil,ale nebyl jsem z něj tak nadšený:
    – řízení si v kolejích dělá naprosto co chce a nedá se udržet v požadovaném směru
    – pokud využíváme potenciál motoru, přední náprava není schopna přenést točivý moment na silnici a přední kola se protáčí (ve výjezdu ze zatáček je to nejhorší…)
    – okna ve dveřích špatně těsnila a při rychlejší jízdě pištěla
    O nadšení z vozu mluvit nemohu, hodnotil jsem pro sebe: lehký nadprůměr.

    Dalibor Žák, autoweb

    S tím řízením ve vyjetých kolejích máte pravdu. Námi testovaný exemplář rozhodně s trakcí problémy neměl. Ani v přímém směru nebo ve výjezdu ze zatáček. O tom dost svědčí i čas na kolo a změřená akcelerace z 0 na 100 km/h. Hvízdání a pištění kolem oken jsem si také nevšiml, takže se mohlo jednat o vadu konkrétního kusu.

    J.R

    Milý pane autore,
    opět článek, který může napsat jedině pan trouba.Kecy, které zde někdy přečtu, jsou tak maximálně pro motoristické puberťáky.Začněte se živit něčím pořádným a nezaplevelujte mozky \“rádoby šoférům\“ nejrůznějšími nesmysly, jako jsou zp. vazby atd. atd.

    Honza Zapletal

    Hudry hudry hudry. A co nějaké argumenty a konkrétní připomínky?

    B

    tak takový si ho právě nekoupí nikdy

    Subaru4ever

    Milý Pane,

    zde jste na webu o autech a řízení. Pokud Vás zajímají weby o spotřebě, zavazadlovém prostoru a chuti měkčených plastů v podbězích, volte raději jiné stránky než Autoweb. Redaktoři zde píšou a testují tak, aby je to bavilo, a díky tomu jsou články zábavné a zajímavé pro jiné lidi, než pro Vás.

    Pozdravujte jinde …

    pro2n

    Nadherne auto s perfektnym interierom. Dnes som sa bol povozit a som nadseny..palec hore Peugeot, len tak dalej!!! btw. aj 508 patri na uplnu spicku v triede podla mna, super auto…

    Brundibár

    S těmi kolejemi máte pravdu, ale to dělají snad všechny automobily se zpětnou vazbou u řízení. Ostatně je to známka, že nesedíte v oktávce, ale ve voze, kde se věčně něco děje.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist