Peugeot RCZ 1.6 THP 200
26 fotografiíPeugeot RCZ
U Peugeotu se něco stalo. Kdosi se rozhodl zahodit image podprůměrných krabic a najednou tu máme skutečné auto pro nadšené řidiče.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
26 fotografiíPeugeot RCZ
U Peugeotu se něco stalo. Kdosi se rozhodl zahodit image podprůměrných krabic a najednou tu máme skutečné auto pro nadšené řidiče.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Všude se snižují platy a někdo si koupí tohle auto, aby jezdil jen tak pro radost sem a tam. To může dělat jenom úspěšný podnikatel, tunelář z ODS nebo výherce ve sportce.
Nebo člověk, který studoval vysokou školu, umí cizí jazyky, dělá svou práci dobře, stále se zdokonaluje, je v práci do sedmi večer a maily vyřizuje i o víkendu. Jste závistivý hlupák.
Nebo člověk, který studoval vysokou školu, umí cizí jazyky, dělá svou práci dobře, stále se zdokonaluje, je v práci do sedmi večer a maily vyřizuje i o víkendu. Jste závistivý hlupák.
Ano! Já si myslim, že u nás naprostá většina bohatých jsou normální poctiví lidé. A pochybuju, že Peugeot tenhle model cílil na náš trh, kde každej chce tříválec s spotřebou 0,2 l na 100 km a kufrem na pět metráků nesmyslů, aby pak mohl jezdit osmdesátkou v levém pruhu dálnice, protože přece neni žádnej pirát.
V Anglii, Německu a Francii se těchhle RCZ prodá určitě dost na to, aby na tom automobilka netratila.
S tímto modelem jsem jezdil,ale nebyl jsem z něj tak nadšený:
– řízení si v kolejích dělá naprosto co chce a nedá se udržet v požadovaném směru
– pokud využíváme potenciál motoru, přední náprava není schopna přenést točivý moment na silnici a přední kola se protáčí (ve výjezdu ze zatáček je to nejhorší…)
– okna ve dveřích špatně těsnila a při rychlejší jízdě pištěla
O nadšení z vozu mluvit nemohu, hodnotil jsem pro sebe: lehký nadprůměr.
S tím řízením ve vyjetých kolejích máte pravdu. Námi testovaný exemplář rozhodně s trakcí problémy neměl. Ani v přímém směru nebo ve výjezdu ze zatáček. O tom dost svědčí i čas na kolo a změřená akcelerace z 0 na 100 km/h. Hvízdání a pištění kolem oken jsem si také nevšiml, takže se mohlo jednat o vadu konkrétního kusu.
Milý pane autore,
opět článek, který může napsat jedině pan trouba.Kecy, které zde někdy přečtu, jsou tak maximálně pro motoristické puberťáky.Začněte se živit něčím pořádným a nezaplevelujte mozky \“rádoby šoférům\“ nejrůznějšími nesmysly, jako jsou zp. vazby atd. atd.
Hudry hudry hudry. A co nějaké argumenty a konkrétní připomínky?
tak takový si ho právě nekoupí nikdy
Milý Pane,
zde jste na webu o autech a řízení. Pokud Vás zajímají weby o spotřebě, zavazadlovém prostoru a chuti měkčených plastů v podbězích, volte raději jiné stránky než Autoweb. Redaktoři zde píšou a testují tak, aby je to bavilo, a díky tomu jsou články zábavné a zajímavé pro jiné lidi, než pro Vás.
Pozdravujte jinde …
Nadherne auto s perfektnym interierom. Dnes som sa bol povozit a som nadseny..palec hore Peugeot, len tak dalej!!! btw. aj 508 patri na uplnu spicku v triede podla mna, super auto…
S těmi kolejemi máte pravdu, ale to dělají snad všechny automobily se zpětnou vazbou u řízení. Ostatně je to známka, že nesedíte v oktávce, ale ve voze, kde se věčně něco děje.