Peugeot Partner Tepee 4×4 Dangel 1.6 HDI

40 fotografiípeugeot partner tepee

Dává malá užitková dodávka s pohonem všech kol a "stylovým" oplastováním smysl. Ano, dává...

Diskuze

3 komentáře

    Udivený čtenář

    Z textu článku není zřejmé, kdo je jeho autorem (alespoň já jsem na to nepřišel), ale ať už je to kdokoliv z Vás, zaslouží čtenářovu poklonu a uznání za míru pochopení testovaného auta, jeho předpokládaného využití a přirozených limitů daných koncepcí. Je velmi osvěžující číst teze typu „S Partnerem se má jezdit v klidu, užitkově a ne vymetat zatáčky, jak jsem se já ve snaze dostat se k limitům podvozku pokusil.“ či „Podvozek je pohodlný, tlumí zásadní rázy od nerovností, ve volantu není žádný cit a proč by také měl být, převodovka je až překvapivě bezproblémová. Ptejte se mne na nedostatky a já, kromě subjektivně hodnoceného vzhledu a pár maličkostí, jen stěží na něco přijdu.“ V dnešní éře mediálně protěžované sportovnosti čehokoliv, co je nadáno vlastností pohybovat se (ačkoliv nikdo vlastně příliš netuší, „čo je to hentaká športovnost“), potěší poctivý přístup novináře, který vnímá auto v kontextu jeho zaměření a neplevelí text plky o tom, že zadní náprava Partneru má ve 140 km/h v táhlé zatáčce na nerovnosti tendence uskakovat, ani se nesnaží sdělit nesdělitelné pomocí bizarních „testů“ na Nordschleife… Za mě tedy, pánové, za tento test palec nahoru. Jako čtenář bych si přál číst jen výstupy podobné (především myšlenkové) kvality.

    Jan Matoušek

    jednoznačně se musím pod tuto poklonu podepsat, což mne těší o to více jako člověka, který toto auto konfiguroval a zajížděl. K článku není co doplnit, snad pouze, že se jedná o jeden z prvních vyrobených kusů ve verzi kdy je pohon DANGEL 4×4 ve spojení se stabilizačním systémem ESP. A ještě doplnění k poznámce o umístění rezervního kola v zavazadlovém prostoru. Jak autor velmi správně pochopil není na vozidle jiné vhodné místo pro uchycení rezervy, existuje však varianta, kdy se rezerva vyndá a vozí se s sebou pouze sada na opravu. Protože jsme počítali s tím, že testovací auto může být použito v terénu, kde může dojít k defektu, který nepůjde opravit pomocí opravné sady, rozhodli jsme se pro vložení rezervního kola do zavazadlového prostoru.

    PK

    Hledal jsem 4×4 v konfiguratoru na Peugeot.cz a nenasel jsem.8943

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist