-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Mezinárodní společnost specializující se na průzkum trhu, YouGov, každoročně analyzuje image společností v mnoha odvětvích. Nezávislou studii provádí v 18 zemích světa a zařazuje do ní všechny výrobce automobilů operující na evropském trhu. Image každé značky je určena na základě souhrnného indexu, který hodnotí řadu faktorů například kvalitu, poměr hodnoty výrobku k jeho prodejní ceně, spokojenost zákazníků, a dokonce i to, jak se značka stará o své zaměstnance. Ve Francii již pátým rokem dosáhla nejlepších výsledků automobilka Peugeot.
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace