-
Odklad až o rok. Prokletá D11 nabrala další zpoždění v řádu měsíců. Hádky nekončí
-
Restomod Lamborghini Diablo má V12 i manuál. Úprava za 29 milionů je však jen začátek
-
Bratříček Škody Kodiaq unikl na prvních fotkách. Volkswagen chystá odhalení
-
Omrkli jsme novou největší Toyotu. Odveze až sedm lidí nebo pět europalet
-
V Česku se znovuzrodilo unikátní BMW, s nímž závodil Břetislav Enge
-
Němci chtějí napravit, v čem škodovka pohořela. Vyzkoušeli jsme netradiční sportovní rodinný kombík
-
Jezdi jako Batman! Nový hypercar se inspiroval Temným rytířem, stojí přes 100 milionů
-
Největší dálniční zakázka v historii: Netradiční přístup, 118 miliard a nejdelší tunel
Mezinárodní společnost specializující se na průzkum trhu, YouGov, každoročně analyzuje image společností v mnoha odvětvích. Nezávislou studii provádí v 18 zemích světa a zařazuje do ní všechny výrobce automobilů operující na evropském trhu. Image každé značky je určena na základě souhrnného indexu, který hodnotí řadu faktorů například kvalitu, poměr hodnoty výrobku k jeho prodejní ceně, spokojenost zákazníků, a dokonce i to, jak se značka stará o své zaměstnance. Ve Francii již pátým rokem dosáhla nejlepších výsledků automobilka Peugeot.
Čtěte dále
-
-
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace
Brno Grand Prix Revival. Do Brna se po deseti letech vrací…
Tiskové zprávy
Připravujeme se na dlouhou cestu na motorkách
Komerční prezentace
Výkup automobilů je nejrychlejším řešením prodeje
Komerční prezentace