Peugeot 508 SW 2.2 HDi vs Citroen C5 Tourer 2.2 HDi

55 fotografiíSrovnávací test

Stejný motor, stejná převodovka, (skoro) stejný podvozek – a přece tyhle dva velké kombíky koncernu PSA nejsou ani náhodou stejné.

Diskuze

28 komentářů

    Milan

    Je pravda, že Hydractive v zatáčce pod plynem nedovolí autu se naklonit ani o centimetr? V žádném testu mi to nikdy žádný novinář nepotvrdil, spousta lidí mi to tvrdí a přesvědčil jsem se o tom i sám, pouze však z pozice spolujezdce. Jinak C5 bych si vybral právě kvůli tomuto úžasnému podvozku, všem doporučuji toto video, protože o všech vlastnostech Hydractivu se od českých novinářů jentak nedozvíte. http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM

    burnerr

    http://www.youtube.com/watch?v=vQrGcIQKMvs
    Tady vidite rozdil oproti normalnimu autut te doby.Ale pozor-toto je Y3 s pouze jednou hydrakouli na obe napravy.Y4 mel uz na kazdou napravu jednu a byla tam Hydra II.Tudiz (subjektivne)kdyz vjedu na kruhac,po otoceni volantem auto behem pikosekundy vypne hydrakoule na naprave a taktez H ventil na soustave se prepne tak aby nedochazelo k propruzeni jinemu nez za pouziti uz existujici kapaliny v koulich na inkriminovane strane.Takze se XM Y4 naklani uz skoro nepatrne.Poznate to tak ze kdyz vedete na nerovnost nebo nedejboze do diry tak misto odfiltrovani nerovnosti dojde k narazu jak na sutr.Podotykam ze mluvim o systemu z roku 98 (v mem pripade), tudiz H3 bude jeste vychytanejsi-co se tyce te flexibility.JAosobne ale preferuji CX-nesrovnatelne pohodli a at se klidne houpe jak lod na mmri.Kez by by byla moznots i nove Citroeny takto prepnout- do CX modu;)

    dick

    Tohle jsou dvě plečky, o který bych si neopřel ani kolo. Passat je možná nudnej jako betonovej kvádr, ale aspoň jezdí líp a má lepší interiér. A nic na něm ani po 50 tkm nevrže.

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Dobrý den, při vší úctě je to nesmysl. I se zapnutým „sportovním“ režimem se auto s Hydractive nakloní velmi výrazně (ale pravda je, že pak zůstává vertikálně stabilní a nekolébá se podle nerovností.)

    Honza

    A můžu se zeptat, kolik kilometrů máte najeto s C5 a 508? Plácáte totiž nehorázný žvásty.. Neříkám, že Passat je špatný auto (i když já osobně bych si ho nekoupil), ale nazývat tohle duo plačkami je trochu mimo..

    Honza

    A můžu se zeptat, kolik kilometrů máte najeto s C5 a 508? Plácáte totiž nehorázný žvásty.. Neříkám, že Passat je špatný auto (i když já osobně bych si ho nekoupil), ale nazývat tohle duo plačkami je trochu mimo..

    Honza

    A můžu se zeptat, kolik kilometrů máte najeto s C5 a 508? Plácáte totiž nehorázný žvásty.. Neříkám, že Passat je špatný auto (i když já osobně bych si ho nekoupil), ale nazývat tohle duo plačkami je trochu mimo..

    Milan

    Sportovní režim nesportovní režim, slyšel jsem, že v zatáčce POD PLYNEM se auto vůbec nenakloní, nevím co je na tom pravdy, ale každopádně v rozbitých zatáčkách projetých tímto způsobem to díky své stabilitě C5 nandá nejednomu \“sportovnějšímu\“ konkurentovi. 🙂

    Michal

    Mám dva roky C5 sedan V6 Hdi. Předtím jsem měl C5 Break 2,2 Hdi a ještě předtím Xantii 2,0 Hdi, vše ve výbavě Exclusive včetně koženného paketu. To neříkám pro vychloubání, ale jako důkaz mého nadšení a schopnosti mluvit k věci.
    V těchto vozech jsem zažil Hydractive I až III+. Mohu říci, že posun je velmi výrazný, od houpavosti k pevnosti a vyšší jistotě. Nelze však říci, že by se jednalo o skokový vývoj, Citroen jde evolucí. Pravdou však je, že současná III+ se v režimu Sport vůbec, VŮBEC, nenaklání. Pokud se někomu naklonila, měl by si překontrolovat tlak v pneumatikách či hydraulickém systému. Mnohem než to je pro mne ale zajímavější, že v tomto režimu je výrazně potlačena nedotáčivost.
    Je zbytečné reagovat na vše řečené v textu, protože právě pro odlišnost od mainstreamu si Citroenáři svou značku kupují. Nedělá nám problém jiná ergonomie, kalkulačkový a klávesnicový design se v našich vozech nenosí, nejsme tupé stádo. Když jsem se ptal prodejce v DE na prodeje C5, říkal nic moc, protože je to vůz umělců, lékařů a profesorů. Dodávám – kreativců. Dělá nám naopak velmi dobře komfort podvozku, velkolepost všestraně seřiditelných sedaček (každá mince má dvě strany, a nepohodlí konkrétního člověka může být dáno ne sedačkou, ale nějakou jeho anomálií), pohodlí a nápaditost interiéru. Milujeme křivky, které někde začínají a někde končí, ne že se po cestě ztratí. Obdivujeme jednotnou řeč designéra, který svůj stěžejní motiv designu na a v celém voze rozvíjí a nemixuje s jiným nesourodým. Rozumíme, že kolečko hlasitosti je problém konkrétního rádia, nikoli auta jako takového. Já např. šteluji na originálním rádiu s navigací, 10GB harddiskem a SIM telefonem hlasitost kolečkem. Za jinakost jsme ochotni, a také schopni, připlatit, protože se jí nebojíme. Poznáme velmi rychle, že tlačítka na volantu jsou do jednoho pouze do plochy rozvinutá ta, která se předtím skrývala za volantem na dvou multifunkčních páčkách. Chápeme, že se nemusíme učit hmatat poslepu někam za volant, ale stačí číst bříšky prstů piktogramy a pochopit jednoduchost jejich sdružení do obslužných zón. V novém autě strávíme několik hodin s manuálem, protože to vnímáme jako proces sžívání se s novým modelem, nikoli jako útrpné právo. Vždyť nás to stálo milion+, ten luxus a jedinečnost, tak si to vychutnejme se vším všudy. Rozumíme, že kvalita displeje je dána jeho japonským dodavatelem a že víc než kde jinde se právě v této části našeho auta odráží pokrok. Víme, že P508 je o tři roky mladší brácha a v některých ohledech může mít navrch. C5 ale plní jinou úlohu než P508 a hraje na jinou notu a jinou ligu, než německá konkurence. Víme, že je to tak trochu převléknutá C6 pro každodenní použití a to nám dělá moc, moc dobře. Pro to všechno my se svým autem žijeme, ne že jej \“ojíždíme\“ a pak zahodíme. Už to chápete? Myslím, že by bylo pro všechny lepší, když byste výjimečné vozy netestovali, protože se zjevně nedokážete přenést přes univerzalitu a šeď a naladit se na vlnu, na které si auta jako C5 plují. Pokud se o to alespoň pokusíte, budu vám nesmírně vděčen. A pokud toto nedokážete, přimlouvám se, nechte velké Citroeny testovat Honzu Koubka, má pro nás všechny tak nějak \“větší koule\“.

    Michal

    Mám dva roky C5 sedan V6 Hdi. Předtím jsem měl C5 Break 2,2 Hdi a ještě předtím Xantii 2,0 Hdi, vše ve výbavě Exclusive včetně koženného paketu. To neříkám pro vychloubání, ale jako důkaz mého nadšení a schopnosti mluvit k věci.
    V těchto vozech jsem zažil Hydractive I až III+. Mohu říci, že posun je velmi výrazný, od houpavosti k pevnosti a vyšší jistotě. Nelze však říci, že by se jednalo o skokový vývoj, Citroen jde evolucí. Pravdou však je, že současná III+ se v režimu Sport vůbec, VŮBEC, nenaklání. Pokud se někomu naklonila, měl by si překontrolovat tlak v pneumatikách či hydraulickém systému. Mnohem než to je pro mne ale zajímavější, že v tomto režimu je výrazně potlačena nedotáčivost.
    Je zbytečné reagovat na vše řečené v textu, protože právě pro odlišnost od mainstreamu si Citroenáři svou značku kupují. Nedělá nám problém jiná ergonomie, kalkulačkový a klávesnicový design se v našich vozech nenosí, nejsme tupé stádo. Když jsem se ptal prodejce v DE na prodeje C5, říkal nic moc, protože je to vůz umělců, lékařů a profesorů. Dodávám – kreativců. Dělá nám naopak velmi dobře komfort podvozku, velkolepost všestraně seřiditelných sedaček (každá mince má dvě strany, a nepohodlí konkrétního člověka může být dáno ne sedačkou, ale nějakou jeho anomálií), pohodlí a nápaditost interiéru. Milujeme křivky, které někde začínají a někde končí, ne že se po cestě ztratí. Obdivujeme jednotnou řeč designéra, který svůj stěžejní motiv designu na a v celém voze rozvíjí a nemixuje s jiným nesourodým. Rozumíme, že kolečko hlasitosti je problém konkrétního rádia, nikoli auta jako takového. Já např. šteluji na originálním rádiu s navigací, 10GB harddiskem a SIM telefonem hlasitost kolečkem. Za jinakost jsme ochotni, a také schopni, připlatit, protože se jí nebojíme. Poznáme velmi rychle, že tlačítka na volantu jsou do jednoho pouze do plochy rozvinutá ta, která se předtím skrývala za volantem na dvou multifunkčních páčkách. Chápeme, že se nemusíme učit hmatat poslepu někam za volant, ale stačí číst bříšky prstů piktogramy a pochopit jednoduchost jejich sdružení do obslužných zón. V novém autě strávíme několik hodin s manuálem, protože to vnímáme jako proces sžívání se s novým modelem, nikoli jako útrpné právo. Vždyť nás to stálo milion+, ten luxus a jedinečnost, tak si to vychutnejme se vším všudy. Rozumíme, že kvalita displeje je dána jeho japonským dodavatelem a že víc než kde jinde se právě v této části našeho auta odráží pokrok. Víme, že P508 je o tři roky mladší brácha a v některých ohledech může mít navrch. C5 ale plní jinou úlohu než P508 a hraje na jinou notu a jinou ligu, než německá konkurence. Víme, že je to tak trochu převléknutá C6 pro každodenní použití a to nám dělá moc, moc dobře. Pro to všechno my se svým autem žijeme, ne že jej \“ojíždíme\“ a pak zahodíme. Už to chápete? Myslím, že by bylo pro všechny lepší, když byste výjimečné vozy netestovali, protože se zjevně nedokážete přenést přes univerzalitu a šeď a naladit se na vlnu, na které si auta jako C5 plují. Pokud se o to alespoň pokusíte, budu vám nesmírně vděčen. A pokud toto nedokážete, přimlouvám se, nechte velké Citroeny testovat Honzu Koubka, má pro nás všechny tak nějak \“větší koule\“.

    Michal

    Mám dva roky C5 sedan V6 Hdi. Předtím jsem měl C5 Break 2,2 Hdi a ještě předtím Xantii 2,0 Hdi, vše ve výbavě Exclusive včetně koženného paketu. To neříkám pro vychloubání, ale jako důkaz mého nadšení a schopnosti mluvit k věci.
    V těchto vozech jsem zažil Hydractive I až III+. Mohu říci, že posun je velmi výrazný, od houpavosti k pevnosti a vyšší jistotě. Nelze však říci, že by se jednalo o skokový vývoj, Citroen jde evolucí. Pravdou však je, že současná III+ se v režimu Sport vůbec, VŮBEC, nenaklání. Pokud se někomu naklonila, měl by si překontrolovat tlak v pneumatikách či hydraulickém systému. Mnohem než to je pro mne ale zajímavější, že v tomto režimu je výrazně potlačena nedotáčivost.
    Je zbytečné reagovat na vše řečené v textu, protože právě pro odlišnost od mainstreamu si Citroenáři svou značku kupují. Nedělá nám problém jiná ergonomie, kalkulačkový a klávesnicový design se v našich vozech nenosí, nejsme tupé stádo. Když jsem se ptal prodejce v DE na prodeje C5, říkal nic moc, protože je to vůz umělců, lékařů a profesorů. Dodávám – kreativců. Dělá nám naopak velmi dobře komfort podvozku, velkolepost všestraně seřiditelných sedaček (každá mince má dvě strany, a nepohodlí konkrétního člověka může být dáno ne sedačkou, ale nějakou jeho anomálií), pohodlí a nápaditost interiéru. Milujeme křivky, které někde začínají a někde končí, ne že se po cestě ztratí. Obdivujeme jednotnou řeč designéra, který svůj stěžejní motiv designu na a v celém voze rozvíjí a nemixuje s jiným nesourodým. Rozumíme, že kolečko hlasitosti je problém konkrétního rádia, nikoli auta jako takového. Já např. šteluji na originálním rádiu s navigací, 10GB harddiskem a SIM telefonem hlasitost kolečkem. Za jinakost jsme ochotni, a také schopni, připlatit, protože se jí nebojíme. Poznáme velmi rychle, že tlačítka na volantu jsou do jednoho pouze do plochy rozvinutá ta, která se předtím skrývala za volantem na dvou multifunkčních páčkách. Chápeme, že se nemusíme učit hmatat poslepu někam za volant, ale stačí číst bříšky prstů piktogramy a pochopit jednoduchost jejich sdružení do obslužných zón. V novém autě strávíme několik hodin s manuálem, protože to vnímáme jako proces sžívání se s novým modelem, nikoli jako útrpné právo. Vždyť nás to stálo milion+, ten luxus a jedinečnost, tak si to vychutnejme se vším všudy. Rozumíme, že kvalita displeje je dána jeho japonským dodavatelem a že víc než kde jinde se právě v této části našeho auta odráží pokrok. Víme, že P508 je o tři roky mladší brácha a v některých ohledech může mít navrch. C5 ale plní jinou úlohu než P508 a hraje na jinou notu a jinou ligu, než německá konkurence. Víme, že je to tak trochu převléknutá C6 pro každodenní použití a to nám dělá moc, moc dobře. Pro to všechno my se svým autem žijeme, ne že jej \“ojíždíme\“ a pak zahodíme. Už to chápete? Myslím, že by bylo pro všechny lepší, když byste výjimečné vozy netestovali, protože se zjevně nedokážete přenést přes univerzalitu a šeď a naladit se na vlnu, na které si auta jako C5 plují. Pokud se o to alespoň pokusíte, budu vám nesmírně vděčen. A pokud toto nedokážete, přimlouvám se, nechte velké Citroeny testovat Honzu Koubka, má pro nás všechny tak nějak \“větší koule\“.

    Michal

    Svůj příspěvek jsem posílal jen jednou, chyba je v systému.

    olso

    Fandim aj P508 a aj C5, C5 viac lebo je to Citroen. Citroen si pamatam ze bol vzdy trochu iny a to sa mi na nom pacilo, tej sede je na cestach dost, ale kupil by som si Mondeo…lebo som seda mys a jazdim na Focuse

    Milan

    Bravo, mluvíte mi z duše.. Konečně se někdo ozval 🙂

    dick

    slyšel sem viděl sem… co si to třeba jít i vyzkoušet a až pak remcat? A už vidim, jak to C5 se svejma sedmi tunama nandavá třeba mazdě 6

    Honza Koubek, AutoTube.cz

    Věřte mi, že nakloní. Každé auto se v zatáčce nakloní, více, či méně. Schválně jsem si teď pouštěl nesestříhaný záznam jízd na našem testovacím okruhu a je fakt, že opticky se auta naklánějí výrazněji jen v hodně agresivně najetých zatáčkách (a při stylu jízdy, jakým prakticky žádný majitel těchto aut nepojede), ale nejde o to, co je vidět, jde o to, co je cítit. Věřte mi, že pokoušet se jet sportovně bylo v obou autech spíš utrpení – a větší právě vinou hydractivu v Citroënu. Nemám nic proti jeho houpavému pohodlí, ale se sportovní jízdou nemá nic společného a sportovnějším sedanům to rozhodně nikde \“nenandá\“ a to zejména proto, že řidič nedostane od auta prakticky žádné informace. Je houpavě \“odříznut\“ od toho, co se děje s předními koly, zdá se mu, že celé auto plave (daleko víc, než se děje ve skutečnosti, což je dobře, protože je to bezpečné). Peugeot objel okruh rychleji a především výrazně jistěji, protože měl ocelové pružiny. O tom, že v takovém Mondeu, nebo Mazdě6 bychom se bavili nesrovnatelně víc, není ovšem vůbec žádných pochyb.
    Dodávám, že to není nic proti francouzské dvojce, vím, že si své příznivce najdou a pro určité zákazníky dávají dokonalý smysl. Ale nikdo se mi nesnažte tvrdit, že částí toho smyslu je sportovní jízda 😉

    burnerr

    To \“bohuzel\“(pro nas nastesti) pochopi jen Citroenista.Nekdo kdo chce mit tvrde sedacky,auto jako ingot na 19kach co z vas vystrese dusi,ale hlavne ze je \“sportovni\“i kdyz ma 2 tuny a ze jich je pred KAuflandem pul parkoviste.Proti gustu zadny disputat.Pak \“sportuje\“ na D1,bednych okreskach u Stare Boleslavy kde si urazi tlumice a pri vystupu z vozu ma z toho skytavku.JA jsem tvrdy purista, pro me je i C5 moc konvenci, proto jezdim uz leta ruzne XM a cekam az C6 bude kolem 200k (stejne takovou cenu zadne auto nema,ale C6 neni auto-to je hobby, zivotni styl, nazor, zbytecnost a zbytecnosti se platit muze).Je zazitek mit stodolu a v ni 2,1TD na bezne jezdeni, 2,5TD na dlouhe streky a 3,0V6 v exclusivu na nedelni projizdky. Uvazuji i o nejake pekne Y3,hlavne kvuli interieru ktery se mi zda hezci nez u Y4.Muj sen je CX-series 1 jako mel Schimanski- stribrnou s chromem;),bohuzle ty uz jsou hard to get v dobrem stavu a za jine penize nez moje staj, ktera ma pro me hodnotu nedozirnou,ale trzni tak 80k.JEdnou jsem vysvetloval kamaradovi ze za cenu Ochcavky bych mohl mit na kazdy den v mesici jiny Citroen..je to fakt pravda.Hezke na tom je ze to neni nesplnitelny sen.Preji vsem \“komfortni koule\“ at to houpe a at elektronicky citroeni sotek se objevuje co nejzridkaveji;)

    Tom

    Může mi někdo vysvětlit proč má kombi střední třídy tak obrovská kola? široké 245 18\“ a 235 18\“. Taková pneu zvýší spotřebu, valivý hluk, auto bude pomalejší a nemám pocit, že takové auto bude někdo využívat jako sporťák v zatáčkách. A cena takové 1 pneu je jako sada 16\“… Mimo designu to přece nemá žádný pozitivní efekt.

    c5 III

    Prečo by mal byť sedan strednej triedy práve športový? Nejak mi uniká pointa spájania strednej triedy a športového auto. A kde v bežnej premávke tú športovosť využijete? Nemal by to byť pohodlný hltač kilometrov, rodinné auto? Pre športové vyžitie tu predsa máme inú triedu áut.Celkom mi uniká pointa testovať to na okruhu…Kde v bežnej premávke sa auto strednej triedy dostane do situácie akú ste vy nakonfigurovali na okruhu?

    Pavel

    Zdravím, když jsem viděl, že někdo testuje tyto dvě auta, tak jsemsi jej hned pustil, protože právě mezi těmito auty se nyní rozhoduji. Popravdě mi, ale nijak situaci neulehčil. Docela bych se rád zeptal pana redaktóra, jak vlastně testuje. Jelikož jsem si pustil i jeho předešlé testy C5, tak jsem se nestačil divit. V jednom testu je C5 krásný vůz, který nevrže ani po ujetí několika tisíc novinářských testů a v dalším opět povrzává a peugeot je jasně lepší. V testu na sedan C5 dokonce prý udělali v \“RENAULTU\“ velký kus práce???
    Každopádně si myslím, že většina zákazníků nekupuje tyto auta podle desetinového rozdílu na ujetém kole na okruhu a vyzdvihovat Mondeo je možné tak akorát v jízdních vlastnostech ( možná – nejel jsem ). Co se týče designu, tak především uvnitř je Mondeo jako z korejské dílny.
    Ale abych se vrátil k srovnávacímu testu. C5 je zvenku krásné, 508 dle mého názoru o dost horší. Co se týče interiéru řekl bych, že je to naopak. Tady se divím, že do letošního faceliftu C5 nedali výbavu, která je u 508 GT standartem. Naopak opěvované střešní prosklení by mělo být předmětem příplatkové výbavy, neboť většina řidičů podle hvězd nejezdí a pocit vzdušnosti s neotvíratelným oknem opravdu nemám. V testu ukazujete, že auto nereguje na plyn. To je opravdu nepříjemné, ale já ve svém současném voze mám podobný stav. Akorát by mě zajímalo, zda jste zkoušel podřadit pádly, které se prý dají použít i v automatickém režimu převodovky a případně jestli by to mohlo odstranit chipování motoru.
    Co se týče rádia v C5, bylo tam rádio MyWay nebo velká navigace? Pevný volant u Citroenu bych také nazval úchylkou, ale co se dá dělat, aspoň je to originální.
    Novinář nejsem a auto mohu porovnávat pouze s tím, čím jsem jezdil. Ať se rozhodnu pro kterékoli z těchto dvou aut bude to pro mě krok vpřed. Říkat, že je horší než Passat nebudu, jelikož mi Passat nic neříká. Auto potřebuji pohodlné a pokud budu chtít sportovní, určitě nebudu hledat mezi kombíky.
    Vím, že příspěvek je asi dost chaotický, psal jsem to tak, jak mě věci napadali. Jelikož si s výběrem lámu hlavu už několik měsíců a nemám s kým to probrat, tak uvítám názory druhých.

    Michal

    Jděte raději třeba na Citroeny.cz nebo jiné PSA forum, tady je zbytečné debatowat o něčem, co srovnávají s Kia RIO o několik tříd níž. Ať dojedou na vlastní neschopnost, bez chechtáků z reklamy to budou moct tak akorát zavřít.

    Megacar

    Test je pěkný (a děkuji za něj), ale co tady chybí , je postavit francouzská auta v testu jiné konkurenci (zde typicky : passat, mondeo, superb).

    Chci vidět, jak si ve tříde mezi dalšími stojí, – padni , komu padni 🙂

    Je to problém nejen tohoto testu/webu, nýbrž velmi častá záležitost.

    Pavel

    Možná by to chtělo zkusit použít Google. http://www.auto.cz/citroen-c5-2-2-hdi-vs-ford-mondeo-2-2-tdci-vs-honda-accord-2-2-i-dtec-1902

    Milan

    Víte, termín \“sportovní\“ se mi ke kombi střední třídy tak nějak nehodí, a proto jsem ho ani nepoužil. Sportovní C5 nikdy neměla být. Říkal jsem, že kvůli vynikající práci podvozku se C5 drží rozbitého asfaltu opravdu obdivuhodně a ani majitel Superbu V6, který je některými novináři vtipně řazen o třídu výš, se nestačil divit když na \“houpavou\“ C5 2.0i nestačil. Dobře, Superb není žádný sportovní sedan, i když pro některé nic sportovnějšího neexistuje, ale pokud nějaký sportovní sedan skutečně existuje, bude to nejspíše BMW řady 3, se kterým bych se zase jen velmi nerad vydal na cestu přes půl evropy…

    Jirke 85

    Tak by mě zajímalo, kolik dostal zaplaceno autor článku od německé konkurence…
    Osobně mám peugeota 406 2.2HDi 2003, a za passata ani superba z toho roku bych to v životě nevyměnil

    JoBa

    Video jsem si pustil jen za zvědavosti a zaujala mě písnička, co test doprovázela… Jak se jmenuje, jestli můžu vědět? 🙂

    Petr

    Na tomto webu je neustále chválené Mondeo,i v tomto testu, které používá právě francouzské vznětové motory, ale kdoví proč ve Fordu nepůsobí zdaleka tak příjemně, jako u konkurence.U Mondea se vám bude po 150 000 odlupovat z oken těsnění, případně chrom na přední masce a co víc, nebudete mít zdaleka nadprůměrně spolehlivé auto. Každopádně Mondeo není nutně špatné auto, nicméně nechci domýšlet z jakého důvodu mu neustále na tomto webu dávají větší chválu, než si zaslouží.Neobjektivitu pozná i naprostý hlupák.

    Agent

    Tohle je možné u Xantie \“Activa\“.
    Ta má celkem 10 pružících koulí a výška i tvrdost odpružení je ovládána počítačem pro každé kolo zvlášť.
    Při testech náchylnosti k bočnímu smyku skončila Activa na 2. místě za Ferrari F40 a před Toyotou Supra, Corvete ZR, Ferrari 512TR, BMW M1…
    http://www.xantiaclub.cz/view.php?cisloclanku=2004011601
    V řadě C5 už žádný model s podobnými vlastnostmi není, ani H3+ nemůže ovládat odlišně každé kolo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist