Peugeot 508 (2014) na českém trhu: Detaily a ceny

Peugeot 508 prošel vcelku výrazným vývojem, jak z hlediska stylu, tak použitých technologií a motorů. A je tu facelift.

Nutno říct, že to, co bylo hlavně skloňováno na tuzemské prezentaci, bylo plnění normy Euro 6, tedy motory, spotřeba, emise. Nový Peugeot 508 je modernizován inovovanou maskou chladiče (evidentní jsou přední lampy v novém tvaru) a prezentuje se novými prvky výbavy, jako je například dotykový displej, couvací kamera nebo systém sledování mrtvého úhlu.

Naznačili jsme situaci ohledně pohonných jednotek, tam jde hlavně o motor 2.0 BlueHDi s výkonem 150 koní s šestistupňovou manuální převodovkou, který je s úrovní emisí dosahujících pouhých 105 g CO2 /km.

Dále se řada 508 rozšiřuje o zcela novou verzi RXH 2.0 BlueHDi 180 EAT6 – prodej v Evropě odstartuje v listopadu 2014. Motorizace podrobněji – nový Peugeot 508 poprvé uvádí benzínový agregát splňující normu Euro 6, a to 1.6 THP 165 k S&S spojený s šestistupňovou manuální převodovkou nebo novou šestistupňovou automatickou převodovkou EAT 6. Jde o náhradu za 1.6 THP 156 k Euro 5. U nejnižší úrovně výbavy doplňuje nabídku benzínový motor 1.6 VTi 120 k Euro 5 spojený s šestistupňovou robotizovanou převodovkou.

  • obrázek1
  • obrázek2
  • obrázek3

Zobrazit všechny fotografie

Paletu naftových motorů splňujících normu Euro 5 doplňují již od počátku nové motory Euro 6, facelift je tak vybaven motorem 1.6 e-HDI 115 koní, 2.0 HDI 163 koní a 2.2 HDI 204 koní. Technologie BlueHDi Euro 6 je zastoupena dvěma výkonnými motory, které jsou v nabídce od počátku prodeje, tedy 2.0 BlueHDI 150 koní, u nové verze motoru 2.0 BlueHDI 180 k EAT 6 byly u sedanu homologovány emise 111 g CO2/km, kterými značka deklaruje svůj vztah k ekologii.

Do vybavení vozu se otiskl zájem značky přenést do svým modelů co nejvíce moderních technologií, ať už jde o prvky bezpečnostní výbavy anebo konektivity. Než jmenovat vše, tak raději navrhneme, abyste se podívali přímo k prodejci, v rychlosti naznačíme, že třeba spojení telefonu a auta je zase o něco snazší.

S motorem 1.6 VTi 120k ETG6 ve výbavě Access, tedy „jako základ“ přijde nový Peugeot 508 na 594000 Kč. První cena za diesel, tedy za 1.6 e-HDI 115k MAN6, je 613000 Kč, na vrcholu pak čeká 2.2 HDI 204k EAT6 za 984000 Kč.

U SW, tedy kombi, je pak u 1.6 120k ETG6 nejnižší cenou 626000 Kč, 1.6 e-HDI 115k MAN6 S&S stojí 645000 Kč, zmiňovaný 2.0 BlueHDI 150k MAN6 S&S přijde na 760000 Kč a nejvyšší specifikace 2.2 HDI 204k EAT6 je za 1030000 Kč.

11.9.2014 10:26| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist