titulka-6-352x198.jpg

Peugeot 308 přijíždí s novými motory a osmistupňovým automatem

Peugeot 308

Peugeot pokračuje i v prvním pololetí roku 2018 v technologické ofenzívě. Motory PureTech 130 k S&S a 1.5 BlueHDi 130 k S&S u modelu Peugeot 308 jsou nyní spřaženy s automatickou osmistupňovou převodovkou nejnovější generace.

Diskuze

2 komentáře

    Kolemjdoucí

    Docela by mě zajímalo, kolik stojí filtr pevných částit. Protože jak se dočítám, celé je to integrované v jedný hromadě s katalizátorem a ERG (které se měnit obvykle nemusí). Takže až se bude měnit, tak se to bude měnit celý naráz spolu s erg a katalizátorem a to bude ranec. Kdo plánuje najet 200-250 tisíc, tak to bude měnit určitě 2x.

    feroj

    posúvanie hlavného pracovného pásma motora do otáčok tesne nad voľnobeh pri turbo-motoroch s priamym vstrekom a s tým vylepšeným EGR+ logika prevodovky čo najrýchlejšie najvýšší prevodový stupeň….. výsledok zakarbonovaný motor po 15-20tis. km? a to som ešte zabudol na štart-stop system 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist