Peugeot 308 1.6 THP 156 k (2014)
40 fotografiíPeugeot 308
Nový Peugeot 308 dává naděje na lepší časy, s nejsilnějším benzínovým motorem také příslib zábavy za volantem. Dokáže se vyšplhat na vrchol?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
40 fotografiíPeugeot 308
Nový Peugeot 308 dává naděje na lepší časy, s nejsilnějším benzínovým motorem také příslib zábavy za volantem. Dokáže se vyšplhat na vrchol?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jestě před rokem se 307 prodávala o 100.000 levněji.Nyní se v testech nad cenou nikdo nepozastaví, takže s novou řadou se podařilo auto postavit proti dražším rivalům jako Golf a Focus. Je jasné, že časem půjdou ceny dolů, ale nimimálně před faceliftem se nebude prodávat za cenu vybavenějších malých aut jako 307.
Vycitat autu, ktore dosiahne 100 km/h za 8 sekund slabu dynamiku, mi pride mimoriadne usmevne… alebo az tragikomicke.
Něco jiného je zrychlení z 0 na 100, v tomto případě na 2. rychl. stupeň, a průběžné zrychlení např. ze 70 na 100, běžně na 4 nebo 5. stupeň, o 6.ani nemluvím. Skutečně při zrychlení ze 70 na 100 běžně řadíte dvojku? Nebo na dálnici ze 100 na 130 dáváte 3., když před tím tam máte 6?
a aký je v tom problém – podradiť si ?
Ja úplne bežne napr. pri výjazde na diaľnicu podradím do 3.ky a potom, čo v najkratšom možnom čase zrovnám tempo na diaľničných 140tacho preradím rovno do 6-ky a už len udržujem rýchlosť.
Podobne pri vchádzní na hlavnú cestu z vedľajšej určite ocením ja aj autá idúce po hlavnej, keď ich nebudem obmedzovať pomalou akceleráciou ako to žiaľ robí väčšina vodičov, ktorý majú panický strach vytočiť motor aspoň nad 4000 ot.
škoda, že komentár nejde spätne editivať 🙁 …mám tam hneď niekoľko „preklepov“ v tejto neskorej nočnej hodine…
A právě že my, kteří máme převodovku poskládanou rozumně, podřazovat vůbec nemusíme a vo tom to je…
V beznej premavke praveze s kratkymi prevodmi musite radit castejsie – aby ste udrzali spotrebu na uzde, aby ste mali relativny klud v kabine /obvykle sa na to pozeralo ako na dan za lacne auto/.
Dns uz su bezne turbobenziny dost vykonne na to, aby aj za pomerne lacny peniaz poskytovali komfort a slusnu spotrebu. A tej spotrebe napomaha prave dlhe sprevodovanie plus zaradenie jedneho alebo az dvopch rychlobeznych stupnov (jeden do 90 km/h na okresky -5. stupen, 6. stupen potom taky, ktory na 130 km/h toci prijemnych 2 a pol tisic a pritom mate k diospozicii nizky hluk a maximum tociveho momentu, sucasne nejkaych tych 80-90 koni momentalneho vykonu u THP).
http://www.zeperfs.com/duel4720-4661.htm
Ziadne velke rozdiely v dynamike (iba ak na poslednych dvoch rychlobehoch, ktore su u pezotu extremne dlhe).
Zato ale octavia 1,4 TSi ani zdaleka nebude mat taku spotrebu pri rychlostiach nad 100 km/h, ako ma ten pazout. Bude ju mat minimalne o liter vyssiu. A za co? Za pocit, ze mate v rukach pretekarske auto, lebo viacej vrci a musite castejsie radit, aby nevrcalo? 🙂
Ja si myslim, ze pre cloveka, ktory si kupuje rodinne auto, je dlhsie sprevodovanie idealnou volbou, pokial je to v aute s turbobenzinom.
V maloobjemovej atmosfere si dlhsie prevody nemozete dovolit, lebo by to jednoducho „nejelo“
Děkuji za zveřejnění tohoto testu. Peugeot 308 si plánuji pořídit příští rok. Teď mám Peugeot 307 a k němu tažné zařízení https://www.tazne.cz/tazna-zarizeni/peugeot/307/, které (doufám) nebudu muset měnit… 🙂