Peugeot 308 1.2 PureTech (2014)

20 fotografiíoctavia combi g-tec

Může tříválcový motor pod kapotou nabízet něco víc než jen očekávání výrazného zvuku a nízké spotřeby? Ano, v případě Peugeotu 308 může.

Diskuze

2 komentáře

    Iks

    mám zásadní nedůvěru k tříválcům. Nikoliv neopodstatněnou, v mém okolí známým, kamarádům a příbuzným tříválcové motory (Škoda, VW) vypověděly službu, jinými slovy, rozpadly se za jízdy, cca po najetí pouhých 60tis.km. V autoservisech vám mechanici řeknou, že jen blázen může koupit auto s tříválcem. Chtěl bych věřit, že bude mít Peugeot jiný, lepší tříválec, než je ten eurošmejd, co používá k oblbnutí klientů Škoda a WV, ale plusminusautobus, za stejné peníze se dá koupit totéž auto Peugeot s normálním čtyřválcem 1.6, takže proč tolik riskovat? Cenové zvýhodnění žádné, stačí se podívat do ceníků.

    igor

    celkom nerozumiem ponatiu testu na auto,ktoreho zameranie je usporna jazda…to sa naozaj nenajde novinar schopny prevadzkovat to auto na jednu nadrz s umyslom ekonomickej prevadzky? cas na pripravu vasho testu odhadujem na cca 4 hodiny jazdy a dve hodiny pisania pro obede a pri vecernej kave…za tento test si zasluzite 30 eur(- dan). smutne…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist