Pět filmů o autech, které vás nenaučí řídit

6 fotografiífilmy o autech

Existují filmy o autech, které by měl každý automobilový fanoušek vidět. Říká se to. Umí ale tato filmová dílka něco víc, než jen pobavit?

Diskuze

19 komentářů

    vzteklej pes

    Já bych z toho blil. Autařskej film, a člověk za volantem, kterej hraje závodníka, tam leží jako tuner. Nedrží správně volant, do zatáček se neklání jak debil a místo vedení pohledu čumí buchtě na kozy. Aspoň v tomhle by mohli filmaři zapracovat. Jenže je zas pravda, že rychle a správně jedoucí řidič vypadá strašně nudně. A někdy i trapně. Viz Solberg a jeho otevřená huba.

    pytufovl
    pytufovl

    rychle a zběsile 1 ale i některé další díly jsou v češtině nahovno dabovaný… když si pustíte rychle a zběsile 1 s titulkama, herci říkají uplně něco jiného než v dabingu…v angličtině dává smysl to co říkají, v dabingu to překládal nějakej debil co se nevyzná v autech

    Martin

    Nejlepší řidičský film jsou přece animovaný Auta 🙂

    Kyle

    S Auty bych souhlasil.
    Ale nejlepší řidičskej film je podle mě přes dvacet let starej Climb Dance s Vatanenem v hlavní roli. Učím se podle něj řídít už deset let a pořád nacházím něco nového, pořád mám co se učit.
    http://video.google.com/videoplay?docid=-3368948773832597270

    Kyle

    S Auty bych souhlasil.
    Ale nejlepší řidičskej film je podle mě přes dvacet let starej Climb Dance s Vatanenem v hlavní roli. Učím se podle něj řídít už deset let a pořád nacházím něco nového, pořád mám co se učit.
    http://video.google.com/videoplay?docid=-3368948773832597270

    punmpičkář

    Nevim jestli zmíněné filmy nejsou pro cílovou skupinu tak 11-14let:). U rychle a zběsile jsem vydržel asi 15min. Mix demence, silikonu a trapnosti.

    Jinak bych se chtěl mrknout na
    http://www.csfd.cz/film/25743-le-mans/

    nejlíp v kině:)

    Jarouš

    Jeden by řekl, že tyhle filmy může brát z hlediska řidičského vážně jen filmový kritik nebo debil. Ale realita denního ježdění říká, že máme ve státě spoustu filmových kritiků. Nebo naopak.

    ppppp

    Já mám nejraději, jak si jízdu vychutnává pan Hrušínský ve Vesničko má středisková.

    Jonatán

    \“Nevadí, že při záběru zvenku nejen že není vidět, jak se zablokovala zadní kola (a drifter se zabil o nejbližší sloup)\“

    Jo tlemím se furt, výborný

    P

    Sice s kritikou tech filmu souhlasim, jen mi nesedi bohapuste placani kravin ve snaze vyvinout nejaky trapnovtip.
    a)Eclipse se samozrejme delal i se sestivalcem 3.0 a 3.8
    b)Ona generace zobrazena ve filmu byla 4×4 a 2.0T, technika vetsinou prevzata z lanceru evo-na sprintech i v cr je proto mozne videt kousky s vykonem kolem 1000 koni, ktere pri sprintu na 400m atakuji casy kolem 10s.

    kryton

    Film ve kterém se neučíte něco o řízení je Grand Prix z roku 1966, kde je nádherně ukázáno jak řadit meziplyn…

    olso

    Ty jo, je aj FaF? Hm,to som nevidel, no nic,mam kulturne medzery:D

    Miles

    mně se tyhle nafintěný auto-akčňáky líbí, jsou to takový pohádky, všichni maj kačky, hrnou je do aut, když dochází, provedou nějakou lumpárnu 🙂 ale je fakt, že se řízením to nemá nic společnýho a jak řikal pan redaktor, znát teorii co nejblíž ke 100%, získávat informace od profíků a jezdit, jezdit, jezdit. nejtěžší je trefit přesně brzdný bod a v pravou chvíli zatočit (laicky, pomalu do zatáčky a rychle ven)každopádně jízda na okruhu s instruktorem na sedačce spolujezdce dokáže udělat divy. kolikrát ani profík nedokáže využít víc jak 80% potenciálu svýho auta a přes 90% se dostane jen pár vyvolených

    Jarda

    Trochu mě zklamala ta kritika závodních filmů. F&F se mi moc líbí, ale asi máte pravdu (je to natočený pomocí triků). Já teda nejsem řidič, ale představoval jsem si, že bych podobně mohl jezdit (kdybych to uměl). Nejvíc se mi líbí Need for speed, kterej je jako kopie k filmu. Jsem závodní fanda: koukám na F1, jezdil jsem Colin McRae a miluju Trackmanii! Pojďte si zajezdit v Canyonu! 😉

    ymas

    S meziplynem se řadilo z vyšší na nižší rychlost (poháněná kola na to nemají až tak vliv) jde o to roztočit (tím meziplynem) předlohovou hřídel aby se srovnali otáčky kol v převodovce a rychlost bylo možné vůbec zařadit. Jinak se tam nedostala. Při meziplynu je puštěná spojka a zařazen neutrál. Naopak nahoru (z nižší na vyšští rychlost) se 2x mačkala spojka. Používalo se to u převodovak bez synchronizace. U současných převodovek je to zbytečné, nebo jen na efekt.

    lidi věřte že autařské filmy pusobi jeste dost realne oproti tem s motorkama 😀 kde na sprintu 1000m 5x vede jeden a 5x zas taha ten druhy 😀 nejhorsi je ze na takove filmy se divaji prave lide kteri se venuji autum ci motorkam a ti kteri by jim to sezrali aj s navijakem se na to stejne divat nebudou…

    Peter

    a čo tak pozrieť si klasické filmy „Keď sa nahneváme budeme zlí“? Alebo „The gumball rally“ (Tajné preteky)?
    pohodička a nadhľad….

    _sulcik_

    Nevím jestli ten meziplyn není jen tzv.“ztraceno v překladu“ ve sprintech se dá použít Powershifting, kdy při řazení nahoru nepusíš plyn. Je to každopádně prasečina a kurví se tim snad uplně všechno 😀 ale viděl jsem videa kde to používaj ….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist