Paříž 2010: Nový Ford Focus ST
4 fotografieFord
Takže Euro 5 nám zabilo rychlé Focusy? Nemějte strach, rychlost si najde cestu. Studie nového Focusu ST má dvoulitr Ecoboost a 250 koní.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
4 fotografieFord
Takže Euro 5 nám zabilo rychlé Focusy? Nemějte strach, rychlost si najde cestu. Studie nového Focusu ST má dvoulitr Ecoboost a 250 koní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chápu to jako 250k bez samosvoru. No jsem zvědav jak se s tím přední náprava vyrovná.
Dá se s určitostí předpokládat, že vůz bude vybaven elektronickým \“samosvorem\“. Prakticky veškerý hardware (jen asi budou posílené přední brzdové destičky) je již dnes v každém voze s ESP, takže se jen doladí sofware 😉
Jako byvalý majitel Focusu II ST musím říct, že teda tenhle je hnus. Focus III se mi celkem líbí, ale STčko se jim vyloženě nepovedlo 🙁 Počínaje \“tlamou\“, přes ubohé vyfuky a konče otřesnou barvou.
Ach jo – že nebude s tím úžasným, užraným a uřvaným pětiválcem, to jsem věděl, ale že ho takhle zmrší i vzhledově….