Otevřené Ferrari LaFerrari (2016) je realitou, bude to Spider, Aperta nebo LaConvertible?

Italská stáj Ferrari odhalila otevřenou variantu svého vrcholného modelu LaFerrari, jeho jméno i technické detaily však zatím drží pod pokličkou.
otevrene-ferrari-laferrari-2016-je-realitou-bude-to-spider-aperta-nebo-laconvertible-1100x618.jpgCelá galerie 3 Zdroj: archiv redakce

Nebylo žádným tajemstvím, že italská sportovní značka pracuje na svém hybridním modelu LaFerrari s odnímatelnou střechou, ostatně zástupci společnosti Ferrari tuto skutečnost několikrát oficiálně potvrdili. Firma nyní tyto „dohady“ zoficiálnila vypuštěním několika továrních fotografií očekávaného stroje, akorát nám prozatím několik dalších důležitých informací chybí.

Předně nevíme, jak se bude vůz představený na sociálních sítích jmenovat. Ferrari použilo hned několik označení pro své roadstery, kabriolety či targy, takže to klidně může být Spider, Aperta (italsky otevřený) a s ohledem na poněkud bizarní přídomek LaFerrari, bychom se snad nedivili ani označení LaCabrio či LaConvertible.

Pokud jde o samotnou techniku, nepředpokládáme, že by se cokoli změnilo. Vůz bude nadále poháněný atmosférickým dvanáctiválcem o objemu 6,3 litru, maximálním výkonu 800 koňských sil při 9000 otáčkách za minutu a nejvyšším točivém momentu 700 newtonmetrů při 6750 ot./min., který spolupracuje s elektromotorem disponujícím 163 koňmi. Kombinovaný výkon systému činí 963 koní, a protože Ferrari navzdory jistým změnám na karbonovém šasi „zajišťujícím stejnou torzní tuhost jako u kupé“ slibuje identickou dynamiku, auto zvládne stovku pod tři sekundy a pojede přes 350 kilometrů v hodině.

Zatímco původní LaFerrari vzniklo v 500kusové sérii, chystaný počet otevřených aut firma neprozradila. Víme pouze, že všechna jsou už vyprodána po speciální premiéře pro potenciální klientelu, takže podzimní pařížská světová premiéra je tak trochu vlastně i derniérou. Ceny rovněž zveřejněny nebyly, ze soukromých zdrojů ovšem pronikly ven informace o tom, že LaFerrari Spider/Aperta přijde na 3,5 milionu eur. Bez daně.

6.7.2016 10:15| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist