Otázka týdne: Které zahraniční auto by se podle vás mělo prodávat i u nás?
V pravidelné týdenní rubrice opět dáváme prostor vašim názorům. Tentokrát nás zajímá, které v zahraničí prodávané auto byste si přáli vidět i v českých showroomech.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
V pravidelné týdenní rubrice opět dáváme prostor vašim názorům. Tentokrát nás zajímá, které v zahraničí prodávané auto byste si přáli vidět i v českých showroomech.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chevrolet SS 6.2 V8 atmosféra, v USA model 2015, automat nebo manuál, 4 dveře, skoro 5 m délky. K dostání i v pestrých barvách. Ozvěna australského Holdenu Commodore. Akorát by si to u nás koupil tak jeden dva lidi.
Chevrolet SS 6.2 V8 atmosféra, v USA model 2015, automat nebo manuál, 4 dveře, skoro 5 m délky. K dostání i v pestrých barvách. Ozvěna australského Holdenu Commodore. Akorát by si to u nás koupil tak jeden dva lidi.
,,Americká“ Honda Accord a Lexus IS 350
Za mě to budou zase hlavně auta z japonska, akorát nebudu až tak konkrétní. Obecně mi jde o všechny skvělé limitované edice Imprezy a všech ostatních japosnkých sporťáků. Strašná škoda, že si je nechávají jen pro domácí trh. Obdobně to vidím i u australských zběsilostí od HSV, ty by také byly pěkným přírůstkem. Třeba zrovna HSV GTS bych se určitě nebránil a UTE je pak naprosto dokonalá šílenost pro evropana.
Celkově celá značka Dodge! 😀 I s Viperem…. A nebo VXR Monaro 😀
Za me z tech japonskych nove Mitsubishi Pajero Sport… Outlander je jiz okoukany, az tak moc do terenu nemuze a plnohodnotne Pajero je nekdy az moc velke… tendle Sport, neboli L200 predelana na SUV je slusny stred… bohuzel v EU neni k mani… nejblize asi v Rusku 🙁
Oprava: VXR Commodore, ne Monaro 😀
Dodge Dart s motorem 1.4 turbo (Fiat) nebo Chrysler 200 C by mozno tiez nasli svojich zakaznikov v Evrope.
Mustang ShelbyGT350 … a bohužel prý zatím nebude.
Podle mě by se měl u nás prodávat novodobý Nissan Patrol, když se u nás prodává Toyota Land Cruiser V8, proč ne Patrol?
Zdravím Vás vážení,
myslím si, že by u nás ( a v celé Evropě) bylo vhodné dovážet full size sedany americké výroby. Třeba Chrysler 300, nebo Dodge Charger. S motorem pentastar a německým automatem jsou to vozy výkonově i uživatelsky daleko přesahující koncernovou tvorbu… Velké, pohodlné, bezpečné, silné v momentě potřeby. Spotřeba je v režimu nízkého zatížení silných motorů velmi přijatelná a v případě naloženého auta a dálníční jízdy si troufnu říct, že je oproti oturbeným mrzákům při stejné zátěži i nižší. Pořád se směju, když čtu o reálné spotřebě a komfortu jízdy Fordu Mondeo kombi s oturbeným 1.1 na dálnici s plným kufrem…Už ať je tady co nejdřív podepsaná smlouva o Euro Americkém společném obchodním prostoru.
Subaru Outback 3.6R, Levorg 2.0
Hlavně bych importoval ceny aut a paliva z USA, pak by se nám žilo mnohem lépe. Dodnes mi nejde do hlavy, jaktože Porsche vyrobené v německu a prodávené „přímo“ ve fabrice je dražší než to stejné Porsche, které někdo odveze přes půl světa do USA…
Tak to je velké zklamání, ani mě nenapadlo, že nebude dovážen. Vozy s levostranným řízením sice podle mě řeší individuální dovoz, ale i tak přidávám svůj hlas. Tohle autíčko vypadá velmi lákavě.
Nejvíc mi v naší nabídce chybí M5/M6 s manuální převodovkou. V USA jsou k dostání.
Podle mě se tu neprodávají auta, která by měla potenciál stát se legendami. Automobilky v nějakém chorém rozmaru zkoušejí reinkarnace VW Brouk, Fiatu 500 apod., ale zjevně nechápou, že tato auta v prvních edicích se stala legendami ne kvůli tvarům, ale svou finanční dostupností. Pochopil to snad jen Renault v divizi Dacia. Jenže ta nevyrábí městská auta, ale velká auta spíše na vesnice. Měla by se prodávat městská dostupná auta, což například Tata Nano splňuje. Má velikost Smartu a cena v Indii začíná na 49 tisících korunách. Nové městské auto s pětimístnou cenou by na našem trhu mělo epochální úspěch.