Otázka týdne: Které auto by si podle vás zasloužilo nástupce?
Stýská se vám po nějakém modelu, který najdete už jedině v encyklopedii? Podělte se s námi o váš názor na otázku, které dnes už nevyráběné auto by si zasloužilo nástupce.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Stýská se vám po nějakém modelu, který najdete už jedině v encyklopedii? Podělte se s námi o váš názor na otázku, které dnes už nevyráběné auto by si zasloužilo nástupce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podle mě by měl vzniknout nástupce těmto vozům:
Škoda Felicia Kabriolet
Škoda 110 R
Škoda Rapid
Škoda 1203
Maserati Merak
Porsche 912
🙂
Škoda 110 R aby jsme všichni nemuseli kupovat sportovni auta z dovozu
Pro mě je odpověď na tuhle otázku celkem jednoznačná – Toyota MR2. Bylo by parádní, kdyby se zase vyráběl dostupný čistokrevný sporťák s motorem uprostřed. Nicméně by to chtělo zapomenout na poslední generaci a poohlédnout se spíše v devadesátých letech. Když vezmu v úvahu i nějakou tu předokolku, tak pak jedině skutečný nástupce Hondy CRX v-tec, a tím myslím skutečně sportovní, ne nějaký okleštěný hybrid sbírající kytičky. V kategorii supersportů by to chtělo Lotus Esprit, který vypadal celkem nadějně, ale teď je zase mrtvý. No a s ohledem na fotku nad článkem můžu říct, že na nové NSX už jsem hodně zvědavý a kdyby tu nebylo, určitě by bylo na mém seznamu.
tech modelu by bylo samozrejme vic budu pokracovat vozem Tatra 603, Plymouth Barracuda, Velorex, Toyota Supra,
Opel Omega / Senator – tohle auto jako levnější konkurence bavorské 5ce mělo všechno, co tehdy mělo mít. Zadní náhon, místa na rozdávání, velkoobjemový šestiválec a slušnou výbavu ve vrcholových verzích. Navíc nezaostávalo ani designem. Insignia není to pravé ořechové, opel by měl zamířit o třídu výš. Problémy s nekvalitou jsou minulostí a bylo by třeba posílit image značky.
Za mě jednoznačně Ford puma. Tohle malé kupátko se vyrábělo v letech 99-02 a byl to malý lehký sporťák s úžasným motorem. Sám jej vlastním a kdyby se znovu objevil v nabídce, vůbec bych nepřemýšlel a koupil. Je škoda že Ford neplánujeme nástupce tohle auto si to zaslouží.
asi největší zásobárnou bude koncern Fiat, kde terminátor Marchionne ukončil výrobu většiny modelů, viz výrobní program především Lancie.
Kdybych měl jmenovat ty nejzajímavější Fiat Barchetta, Fiat Coupe (2.0 20V turbo), Lancia Thesis.
Ale opravdovou perlou by byl nástupce Fiatu X1/9.
Jsem rád, že si někdo vzpomněl – jednou z posledních 3.2V6 denně jezdím a drobnou obměnu (zvlášť mizerný 4st automat) by to sneslo – jen jsem zatím nenašel důstojného nástupce.
Insignia je obludnost. Nástupce Omegy to tedy rozhodně není…
Po mnoha a mnoha letech nemá dnes Alfa Romeo v nabídce žádné kupé se čtyřmi sedadly resp. v konfiguraci 2+2. Přitom technika by tu byla, motory i podvozek Giulietty by byly dobrý základ a návrh i výrobu by mohla převzít některá menší karosárna, jako dřív bývalo zvykem (obvykle Pininfarina nebo Bertone).
Pravda, chybí i Spider, ale jeho nástupce je zřejmě na cestě, což se o kupé s jistotou říct nedá.
Ano, je tu 4C (kupé i Spider), ale to jsme v trochu jiné kategorii – cenové, použitím auta i počtem vyrobených kusů.
Suzuki Samurai. Protože když člověk potřebuje auto do českýho lesa, kde jsou stromy proklatě blízko, tak v podstatě nemá z čeho vybírat.
Důstojné nástupce by si zasloužila všechna skutečná auta minulosti. Od Mercedesu W 124 přes NIssan Primera až po Peugeot 205 GTI. Místo všech těch navoněných bíd, od kterých se chce dnes už všechno možné, jen ne normálně jezdit po silnici. Od aut se chce design, barva, audiosouprava lepší než v obýváku, parkování na pokyn, masírování zad, zahřívání prdelí, brždění před dědkem vezoucím káru sběru, navigace která vás dovede kamkoli, a v poslední době i řízení bez řidiče.
Jen na ty chudáky řidiče se v poslední době nějak zapomnělo.
Suzuki Jimny je snad nástupce Samuraje, ne?
Trochu mě mrzí, že u Porsche kompletně zmizela celá řada 924, 944, 928 a 968 bez nástupce. A přitom na Porsche se stále krituzuje, že má motor na špatném místě, tyhle auto to měly řešit a přesto skončily v propadlišti dějin.
Dále pak CRX, NSX, Puma a Š110R.
Geniální Fiat Multipla (1998-2010). Ato raději nástupce verze před faceliftem. Sice se stále vyrábí v Číně, ale v Evropě nástupce nemá.
Chzbí mi všechna auta která se stala legendami a byla úžasná pro svou ovladatelnost a surovost … UR Quattro, M3 E46 žádná jiná M3 už nebyla taková. Hondy NSX, Integra a CRX. Toyota a Nissan komplexně. Bohužel doba je orientovaná někam jinam a pokaždé když se dostanu za volant něčeho smysluplného bojím se že naše generace byla konec této doby …
Opel Calibra
Původní Renault Clio, skvělý, ale ne tvrdý podvozek, přímé řízení, hodně místa i na zadních sedadlech (nekecám :), s motorem 1,4 jede na dvojku skoro stovku, suchá hmotnost lehce přes 800 kg… mám ho doteď a nikdy neprodám 🙂