Otázka týdne: Jaké nejlepší auto jste řídili v roce 2014?
Máme tu začátek nejen nového týdne, ale i nového roku, takže tu je nejen další otázka do pléna, ale i poněkud odlišné téma. Zajímá nás, za volant jakého nejlepšího auta jste se loňský rok dostali.
Clio V6
MB S 500 a GLA 45 AMG.
RCZ R
porsche panamera turbo s , macan turbo ,cayenne gts
Jezdil jsem v roce 2014 s hodně auty, ale rozhodně nejlepší byl Peugeot RCZ-R, za celý rok jsem usedl za jeho volant třikrát a dohromady najezdil okolo 600 kilometrů. Nebyla chvilka, kdy by mi nedělalo radost ať už na okreskách, dálnici nebo okruhu.
Superb III.
Moc jsem toho loni nevyzkoušel, takže stále vede moje Legacy Spec B 🙂
Takže po loňském bohatém roce na řízení různých aut, jsem si nejvíce zapamatoval tato:
Lotus Esprit S4, PORSCHE 911 SC Turbo look RUF, BMW ALPINA B3 – Biturbo AWD 🙂
L.
Takže po loňském bohatém roce na řízení různých aut, jsem si nejvíce zapamatoval tato:
Lotus Esprit S4, PORSCHE 911 SC Turbo look RUF, BMW ALPINA B3 – Biturbo AWD, BMW 435i, BMW 335d 🙂
L.
VW Sharan vr6 150 kw..Bolo sluzobne cize s nim bola sranda. Ked sa roztoci motor tak je to zazitok. A ak je sneh, ESP si oddychne a vtedy to je narez.
Tesla model S
tak v komentářích čtu některé automobilové kousky, které musí být opravdu úžasné řídit…
Já vloni „jen“ Range Rover Sport Supercharged, Subaru BRZ a BMW 640 cabrio seřazeno podle toho, jak mě jednotlivá auta oslovila…
PS: přeji hodně kilometrů bez nehod a klidných křižovatek bez nervů
PS2: co Vám vadí, nedělejte ostatním (mlhovky, nesetštelovaná světla, parkování přes 3 místa, jízda v levým, nebo v prostředním pruhu, 80km/h na dálnici, …)
911 carrera S, Impreza XRX STI 2014, EVO X, MB 63AMG,toyota MR2 v top stavu, A A8(masážní sedačky – program vlna:-)) a Bentley Continental… ve vědšině tak 2 km, ale svezl:-)
Nejlepší bylo jasně letošní Subaru WRX STi.
Druhé nejlepší, a zároveň největší zklamání, bylo první BMW, které jsem konečně vyzkoušel – e92 320d.
Nejlepší v roce 2014 pro mě bylo koupit si poslední atmosférickou V8 v 540i e60. Perfektní rodinný sedan bez M paketu, takže na našich tankodromech si zachovává i jistou míru pohodlí, v rámi možností ani moc nežere – za 11 měsíců půměr 10,7. Sympatickej vlk v rouše beránčím. Ale svezl sem se minulý rok i v angličáku v podobě M235i, kterej dokáže vykouzlit úsměv na tváři snad každého trochu nadšeného řidiče. Akorát je krapet nepraktické a jako druhé do rodiny už i krapet neekonomické. Taky sem měl štěstí se svézt s již výše zmíněnou Alpinou B3 Biturbo, ke které nemám výhrad, snad jen ten podvozek, ten už prostě na naše silnice neni a člověk neví, jestli mu má být víc líto vlastních natřásajících se orgánů, nebo auta samotného, protože na těch tankodromech neskutečně trpí :o(
Za mě dva Francouzi
RCZ R za nekompromisní věšení do pásů při každým brzdění a možností teleportovat se na konec rovinky a nový Twingo za to, že je inovátorský, chytrý, hravý a má úžasnej potenciál, aby se z něj stal ikonickej hot hatch pro mladíky jako jsem já sám.