ostre-porsche-911-gt2-rs-uz-v-zari.jpg

Ostré Porsche 911 GT2 RS už v září!

Porsche 911

Tohle auto má jediný cíl – překonat Nissan GTR na Nordschleife.

Diskuze

49 komentářů

    milan

    To ze Porsche za 6 mega porazi GT-R za 2,5 neni pro Nissan zadna ostuda.

    SkylineGT-R

    To je jasne, ale motoristicke casopisy ich budu porovnavat urcite a pre Porsche je dolezite skor absolutne vitazstvo. Skor je zaujimave to, o kolko lepsi pomer vykon/hmotnost potrebuje Porsche k tomu, aby ovela slabsi a tazsi Nissan vobec prekonalo. V tom je genialita Nissanu, ze ten cas ma so 4 kozenymi sedadlami, navigaciou, Bose ozvucenim… ziadne plexi namiesto skiel a karbonove vsetko…

    pes

    jasně, Nissan má audiopyčo, kůžipyčo, štyrkolkupyčo a navigacipyčo. A taky je levnějšípyčo a tedy zákonitě lepšípyčo.

    Nissan je mrdka a Porsche vždycky bude lepší, hlavně pro řidiče.

    S Nissanem GTR umí jet rychle kdejakej kokot, což je i vidět. S GT2 umí jet rychle jen mistr.

    stunty

    Dle vaší logiky je Nissan mrdka, PROTOŽE je v mnoha ohledech lepší než Porsche. Hezký.

    dan

    spíš podle toho, že Nissan řídí jen počítače. Auto nemusí bejt zákonitě lepší podle toho, jaký má napsaný čisla v tabulkách.

    A vůbec, Nissan GTR mi přijde jako jiná kategorie aut. To znamená, že si nemyslím, že je horší nebo lepší než porsche.

    F 40

    Jo ty tomu jistě rozumíš víc než redaktoři Autocaru nebo Speedu,protože seš "skutečnej řidič",který ví,že čtyřkolky jsou pro blbečky,kteří žerou hovna-jak jsi mi onehdá vzkazoval.

    mojito

    pro pes : vidím,že operační zákrok,nejspíš lobotomie mozku dopadl nad očekávání dobře!

    Jsi trouba,ale ty to víš 🙂

    Kyle

    Klobouk dolů, závidím Vám. Šel bych uz fleku taky do GT2 jako Vy, ale bohužel do můj rozpočet neumožňuje. Jsem rád, že jsem se zmohl na jeté GT-Rko za 1,55 mega. Porsche bude muset ještě počkat.

    F 40

    To musí být hrozná nuda jezdit v takovém nudném a sterilním autě,je to čtyřkolka a navíc Japonec,no fuj.:o)

    Kyle

    Vím, je to odporné, ale budu to muset nějak přežít. Ne každý má takový žaludek jako já.

    Drtikol

    že je GTR pekelně, nelidsky rychlá kára, to je prostě fakt. Všimli jste si ale, že většina recenzentů, která se s nimi svezla byla po testování tak nějak… trochu… zklamaná?

    To auto JE brutálně efektivní, ale na úkor zábavy a potěšení z řízení. Ano, dovedu si představit, že pro člověka, který o sobě ví, že má tak trochu olšové ruce a pro řízení nemá ten pravý cit, bude GTR kchárem snů.

    Pro řidiče, který miluje řízení, bude vždycky lepší Porsche.

    F 40

    Asi jsme četli každý nějaký jiné testy,např. Harris z Autocaru/nyní v Evu/ ho stavěl nad Porsche 911 turbo.

    SkylineGT-R

    Presne tak, Nissan GT-R (a nielen posledna generace) je znamy tym, ze napriek mnozstvu elektroniky (alebo prave vdaka nej?) je zabavny a velmi dobry na riadenie. U viacerych anglickych redaktorov je zabavou nad 911 turbo. Neberte do uvahy moj infantilny nickname, ja by som dal aj tak prednost atmosferickej zadokolke GT3 RS…

    F 40

    Já asi taky-ale bez těch kýčovitých polepů-kdybychsi ovšem měl vybrat mezi 911 turbo nebo "obyčejnou"Carrerou a GTR ,tak beru Nissan.

    SkylineGT-R

    Tiez tie polepy nemusim. Pre mna je osobny ideal "obycajna" GT3, vyzera uhlazeneji a jej uzsia karoseria sa bude viac hodit na okresky. Akurat by som do neho potreboval namontovat sanie a titanovy vyfuk z RS, plus kratsiu prevodovku s odlahcenym zotrvacnikom z RS… 🙂

    Lookyn

    troufnu si říct, že kdybys do porsche přinesl o něco větší pytel peněz než kolik stojí "obyč" gt 3 rs, tak ti tam nandaj třeba zlatý křídlo pokud bys to chtěl =P

    ..peníze sou prostě všemocný a každá věc i každej člověk se daj koupit 😉 takže fakt, že do někerejch aut se dává to či ono jen do někerejch modelů a nebo stupňů výbav platí jen do chvíle než někdo přinese o něco větší pytel prachů a pak mu udělaj cokoli si vzpomene =)

    Skalik

    Ze se vam cpu do tech debat, ale muj nazor je, ze pokud si chce clovek uzit i jizdu na okresce a nepotrebuje jezdit nesmyslne rychle tak Cayman S bude idealni volba, motor uprostred, samosvor co vic chtit a 300 kobyl staci.

    No a kdo chce jezdit nesmyslen rychle vsude jen ne po velkym okruhu tak stejne koupi evo nebo sti, tyhle auta sou pouzitelny jen na velkym okruhu

    jimm

    asi tak… co s 620k (nebo 480k ) na český silnici…

    Vavris

    pravdu díš 🙂

    mojito

    Tak třeba Clarkskon nebo Sutclife rozhodně zklamáni nebyli!

    F 40

    Narozdíl od psa a redaktorů Autowebu,ale ti tomu jistě rozumí líp než Clarkson.:o)

    olso

    Co mas proti mojim rukam?:-)drzan:0

    olso

    To patrilo Drtikolovi, uz som sa zamotal

    F 40

    To je ovšem jediné Porsche,která dokáže GT-R porazit,všechny ostatní porazil Nissan,ale to holt mnoho lidí neumí zkousnout a blábolí naprosté kraviny o "sterilitě,nudě,řízení,které zvládne i kojenec" a spoustu dalších nesmyslů.Clarkson byl z toho auta nadšený a ten řídil asi všechny supersporty,co kdy byly vyrobeny,takže to o něčem vypovídá.:o)

    mojito

    Souhlas,pisatel článku má nejspíš vytetován na paži znak Porsche,jinak si to nedovedu vysvětlit.

    S ,,klasickým,,autem to mnoho společného nemá…..

    da_bomb

    Otázka je, jakou marži si k výrobní ceně připočtou u Porsche a jakou u Nissanu 🙂

    ph123

    skor by ma zaujimalo porovnanie s ferrari 599 GTO

    karel66

    599 XXX jelo pod sedm minut , GTO je téměř to samé ale na značkách .

    Moah

    Vidim, ze se tady zase rozjizdi diskuze, kdo je lepsi, Nissan ci Porsche. Je to o pristupu automobilky k zazitkum z jizdy a jak se jizdnich vysledku podarilo dosahnout…. Kdyz proste do auta imlepentujete rizeni elektronikou a dobre vyladite, vzdy bude rychlejsi, ale mene auto pro ridice, nebude tak komunikativni, prime, bude s nim min srandy.

    Spis bych polozil jinou otazku, dokazete si nekdo predstavit, jaky cas by zajelo tohle GT2 RS s elektronikou a naladenim Missanu GTR??

    SkylineGT-R

    Vzhladom na koncepciu je jednoduchsie a technicky realnejsie si predstavit Nissan prifuknuty na 620 koni a odlahceny povedzme na 1500 kg. To by bolo pod 7:20 urcite…

    anzo

    GT2 chce sutazit s GTR v cislach. chce tie cisla co ma lepsie GTR jednoducho zlepsit. mozno sa mu to podari az za viac ako dvakrat viac penazi… preco?? obidve auta su extremne spickove,,, teda v tom novom Porsche som samozrejme este nesedel,, tak nebudem tu mutit vodu s tym, ze je ovela prijemnejsie a neviem co, pre vodica, ako GTR… trochu by ste sa tu niektory potrebovali schladit….

    AMG

    620 a 480 koní je trochu rozdíl, nemyslíte?

    Srovnávat tyto dvě auta je mimo mísu…

    mk111

    Uz sa to tu zase zacina… uvedomte si uz konecne ludia, ze Nissan GT-R je sice urcite skvele auto, ale jeho vykon na papiery je zavadzajuci a realne je daleko za udavanych 480 koni. Nissan tak trosku podvadza v metodike merania, aby sa vykonovo mohol postavit proti Porsche 911 Turbo, vid prilozeny odkaz. A to ani nespominam, ake velke mali problemy s prevodovkami, ktore sa im rozpadavali a nechceli ich zakaznikom vyreklamovat.

    http://ferrari.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/nissan-gt-r-vykon-475-koni-na-kolech/13774

    Jan Matějíček

    za prvy bych bral v uvahu, ze jde o rucne montovany motor, kde se vykon muze kus od kusu vyrazne lisit. Za druhy bych radsi u auta videl, kolik se dostane vykonu na kola, nez kolik ma sam motor na klice. Takze v cem je problem? Nissan podle me uvadi udaje tak, jak to ma byt…

    mk111

    V poriadku, ale potom nech sa tu dotycni neohradzuju s porovnavanim vykonov a byt zaslepene v uzase ake je to auto uzasne, ked ma ten "isty" vykon. Metodika merania by mala byt podla isteho standardneho postupu pre vsetky auta, aby nedochadzalo k podobnym nedorozumeniam.

    Nezdielam nazor, ze Nissan uvadza udaje spravne, pretoze vsade sa uvadza vykon motora a nie vykon auta na kolesach. Co sa tyka toho rucneho montovania motora, tak tam je ten rozdiel na vykonnosti zanedbatelny. A okrem ineho, ved vsetky supersportove motory sa robia rucne (AMG, Ferrari, Lamborghini… ), tak nechapem tu poznamku.

    dedo

    Nemam prachy ani na jedno z nich, ale keby som mal, tak by som ich ovela radsej investoval do Porsche 911, a ked uz pre nic ine, tak uz len pre ten pocit ze mam porsche, a to meno je legenda, a ak ma niekto nissan a ten je rychlejsi, moze mi fukat, lebo mne ide o styl, eleganciu a noblesu, ktoru nissan nikdy mat nebude. Aj ked netvrdim ze je gt-r zle auto, to nie je,ale Porsche je Porsche. Radsej zakladnu Carreru ako gt-r v spec nurburging lemans f1 wrc super gt edition….je to o prioritach….

    mojito

    Pokud vím,tak Skyline je taky legenda,chce to jen vidět kousek dál než do sousedních států.

    A image?Porsche je moc fajn i když ho vlastní VW,nicméně image je dobrý pro pozéry….

    Za 1 GT-2 koupím 2 GT-R a zbyde mi na 370 Z a budu mít skla,klimu a kufr..tento tah se Porsche věru nepovedl 🙁

    dedo

    no a o tomto to je, pri porsche sa nedivam kolko stoji a ci si za jeho cenu nekupim 10 fabii alebo dva GTr, jednoducho ho chcem a kupim si ho, a to, ci ma niekto predbehne na lacnejsom aute mi je sum a fuk….

    120L

    Mne sa veľmi páči na týchto diskusiách, koľko profesionálnych pretekárov sa do nich zapojuje. 🙂 Ale pridám aj svoj názor. Myslím, že porovnávať tieto dva automobily nemá zmysel. Je to prioritách, vášni k značke. Ja osobne by som si vybral porsche, či už turbo, GT2 alebo GT3 a to že nissan je rýchlejší na Nordschleife o pár sekúnd, ktoré aj tak žiadny smrtelník okrem testovacích jazdcov nedosiahne, by mi bolo úplne ukradnuté.

    anzo

    ..kedze neviete vy dvaja nadomnou rozoznat naco su tieto dve spominane auta,tak tu nepiste o svojich zalubach o "detske babiky"… ked chcete mat "stiilove kabelky na kolesach" nepiste do diskusie, kede rozprava o spickovych sportovych autach… ten rozdiel medzi tymito dvoma autami by ste vy asi nikdy nezistili,, takze pre takychto ludi sa vyrabaju zakledne modely,, ale pritom znacku budes mat.(ko.oti)

    Vavris

    Je velmi pěkné, jak si zde skoro každý myslí, že pořizovací cenou to končí 🙂

    lol

    I "základní" Porsche GT2 je na Severní smyčce rychlejší než Nissan GTR. Vámi zmiňovaný Ch.Harris obě tato auta osobně testoval na Nordschleife a Nissan byl pomalejší (a to ještě byl okruh vlhký). Přestože Nissan oficiálně udává pro GTR rychlejší čas než GT2, tak to není pravda. Nissan zřejmě použil slicky či semi-slicky. Toť vše 🙂

    mojito

    Že to bylo na slickách uvedlo Porsche,nicméně o cca měsíc později se ze záznamů zjistilo,že to sliky nebyly.Takže asi tak.

    anzo

    ..presne tak. mam rad Porsche, ale keby mohlo porazit Nissan, tak by to uz davno spravilo na starom aute, a nemuselo by vyvijat nove…

    lol

    Přesvědčovat Vás nebudu :), ale je to tak, jak říkám.

    jimm

    jak tak čtu diskuzi… jako podle mě GT2 a GTR jsou pro úplně jiný typy lidí. Lidi co chtějí exkluzivitu se asi s GTR nespokojí a sáhnou radši po GT2… Nemá smysl si cokoliv nalhávat. Když řeknete že máte v garáži Porsche je trochu něco jinýho než když řeknete že jezdíte Nissanem,…

    gkaga

    Ani jedno ani druhe.Skyline R34 z Arabskych enviratov. Podla mna je s tim Porsche dost trapne jak strasne zavidi ten cas Nissanu a ked to beru ako postavit lepsie auto ako nissan je to podla mna dost blbe…

    mk111

    Logika niektorych ludi je dost obmedzena iba na sucasnost a nehladia do buducnosti. Ja praveze takyto postoj Porsche vitam, ved ako inak by sa stale zdokonalovala technologia, ak nie zlepsenim sa voci konkurencii? To co zenie vyvoj dopredu je v prvom rade konkurencny boj a snaha byt co najlepsi v danom segmente. Okrem ineho by som Porsche velmi nekritizoval (kritiku by si v tomto pripade zasluzil skor Nissan), staci si precitat moje vyssie uvedene prispevky.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist