Osmiválcový diesel do Porsche Cayenne potvrzen
Porsche v Paříži předvede vlastní verzi osmiválcového naftového motoru, který se podívá nejprve pod kapotu SUV Cayenne. Pak ho dostane Panamera.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Porsche v Paříži předvede vlastní verzi osmiválcového naftového motoru, který se podívá nejprve pod kapotu SUV Cayenne. Pak ho dostane Panamera.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já nevidim důvod proč by ten motor nemohla dostat i 911….
No jasně, on by se ten motor do Carrery dozadu určitě vešel. To si děláte srandu. Nehledě na to, že by se vám každej smál, kdybyste s takovým hybridem probublal kolem.
😀 😀 😀 joooo
No, podle mě by si to aspon u nás našlo dost obdivovatelů
Ale jo, nakonec proč ne. Oni nakonec u Porsche oživí 928, takže motor bude vpředu a bude z toho pak takový krásný GT. A aby mohli konkurovat MB SL65 AMG, tak do toho namontujou W12 TDI od Audi a to se z toho pak všichni tédé-íčkáři podělají.
Porsche ze spojení VW zíkává přístup k motorům, které by sám nebyl schopen vyrábět. Takže teď je v cayenne čtyřlitr, který zákazníci chtějí. Šestilitr jako nejvýkonější sériový diesl motor pro osobní auta asi zůstane zatím jen v Q7.