-
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
-
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
-
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
-
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
-
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
-
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Pardon, Lexus nedrží rekord v počtu převodových stupňů automatické převodovky u osobních automobilů 😉 – ten spolu drží všechny automobilky používající CVT převodovky – pamatuji se na test automatických převodovek Corsa × Micra s titulkem ”Čtyři versus nekonečno” 😉 …
nesuhlasim – CVT obycajne nema rozdiel medzi 1. a poslednuym prevodvym stupnom ako 4at alebo 5at => vsetko co ma 5st a viac je urcite lepsie ako CVT [nehladiac na prenos tociveho momentu]
cvt neni cesta, nekolik aut s nimi jsem vyzkousel, z hlediska pouzitelnosti a komfortu rizeni je to priserny. vecne vytoceny a jecici motor, fuj… posledni dobou je videt, ze automobilky radeji zacali pouzivat nakladove zrejme podobne mene financne narocne automatizovane manualni prevodovky, ktere narozdil od cvt celkem funguji i v malych autech
Nissan Micra CVT, 1275 ccm, 130 km/h, 3250 ot/min – věčně ječící a vytočený motor ;-o) – kolik ot/min má třeba Toyota Yaris MMT při 130 km/h ?
Len tak mimochodom, je to Lexus LS 460, 430 bola minula generacia. Mate to tam hned dvakrat zle. S pozdravom 🙂