autoweb.cz > Zajímavosti o autech > Orientační závod odprezentoval na sedm desítek sportovních aut
Orientační závod odprezentoval na sedm desítek sportovních aut
Byli jsme na startu a tak o akci nazvané Advantage season opening víte, šlo o odjezd „spanilé jízdy“ sportovních aut od společnosti Advantage Cars, přesněji o její třetí ročník. V brzkých ranních hodinách vyjelo na sedm desítek exkluzivních vozů od Advantage Cars na závod, kde kriteriem není rychlost, nýbrž důvtip, orientace a týmová hra. Účastníci vyrazili s jedinou informací – kde je první místo setkání – s tím, že tam se dozvědí další detaily.
Podrobnosti, trasu a natož pak cíl neznali nejen účastníci samotní, ale ani moderátor a průvodce celou akcí, Leoš Mareš. Naštěstí se i přes mírné obavy pořadatelů žádný z týmů neztratil, nezabloudil a všichni dorazili do cíle bez újmy na zdraví. „Sešla se skvělá parta lidí, počasí nám přálo, až na menší přeháňku jsme si užívali sluníčka, takže já jsem nadšený. Nejvíc mě ale těšilo, když jsem viděl spokojené úsměvy účastníků, díky tomu vím, že akce splnila svůj účel a naše očekávání – utužila přátelské i obchodní vztahy a přinesla nám všem nejen spoustu zážitků, ale i nových kamarádů, co víc si přát,“ říká s úsměvem Lukáš Franěk z Advantage Cars.
Třídenní akce se zúčastnilo celkem 11 týmů, které byly rozdělené dle barev. V každém z nich bylo 6 vozů, většinou o dvoučlenné posádce, ačkoli někteří přibrali na výlet i své ratolesti. Během cesty, kterou zakončili ve slovenských Tatrách, ujeli více než 1200 Km, splnili 7 úkolů mezi nimiž byla třeba lukostřelba, bungee running nebo adrenalinová lanovka. Vítěz je většinou jen jeden, tentokrát ale byla radost na dvou frontách.
Hlavní soutěž spočívající v plnění úkolů, orientaci, pohotovosti a důvtipu jednoznačně ovládl modrý tým, jehož posádky jely v těchto vozech: Ferrari Italia 458, Lamborghini Gallardo, Ferrari Italia 458, Ferrari California T, Ferrari Italia 458, BMW M4. V druhé soutěži pak kralovaly vozy Porsche.
Jednalo se o klasický sprint na letišti, který byl rozdělen do dvou kategorií – pod & nad 500 koní výkonu. V nižší kategorii si prvenství připsalo Porsche 911 997 Carrera S, ve vyšší Porsche 911 991 Turbo S.
zdroj: Advantage Cars/Jan Stárek