Opel Zafira 2,0 DTI
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme sedmimístný Opel Zafira s dvoulitrovým turbodieselem, vyrobený v roce 2001.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Otestovali jsme sedmimístný Opel Zafira s dvoulitrovým turbodieselem, vyrobený v roce 2001.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S článkem naprosto souhlasím, sám Zafiru vlastním už šest let najeto 215 000km…Akorát motor mám jinej 1.8.Pro naší pěti člennou rodinu a psa se výborně hodí.Je to pohodlný auto i v pěti každej sedí naprosto pohodlně a bezednej kufr nemá chybu. A v autě po tolika km stále nic nevrže! Sem tam blbla elektronika (nešla stahovat okýnka) ale jinak žádná větší oprava nebyla. Jenom nekupujte auto, který už má najeto jako to naše-přece jenom není to TDI od VW co vydrží 300 000km a víc i když je pravda, že v Německu se prodávají Zafiry 2.0DTI Který maj aji 500 000km.To ta 1.8 tolik určitě nevydrží.Zase na druhou stranu ten diesel není nic moc a 1.8 je aspon kultivovaná..a kdo by čekal nějakou velkou spotřebu tak to ne: když jedem delší cestu třeba k moři tak si auto vezme mírně přes osm litrů u nás jezdím za devět.A to připomínám, že mám najeto 215 000km!Takže jestli někdo uvažujete o koupi vozu tohoto stáří a této ceny tak už nepřemýšlejte a naskočte do Zafiry, nabídne vám nejv.interiér ve třídě a bude určitě spolehlivější než např. rival od Citroenu…
kukni http://www.mobile.de azjestis opravdovy cenu