Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi BiTurbo Aut. (2013)
40 fotografiíOpel Insignia
Mezigenerační modernizace je pro automobilky příležitostí k nápravě chyb či zdokonalení stávajícího. Podařilo se Opelu něco z toho realizovat při faceliftu Insignie?
Docela pěkná, věcná a zajímavá recenze. Prostě starého psa (Insignia) novým kouskům nenaučíš…;-)
Neobešel by se článek bez tradičních stesků na Brusel? (mimochodem – nevím co máte proti Bruselu, já tam byl a je to pěkné město:-) Ale chápu že i motoristický novinář potřebuje do článku propašovat svůj politický názor..Douwnsizing se mi nemusí líbit, ale taky ty motory nemusím kupovat – pořád se dá koupit atmosfera. O co se hodnoty udávané spotřeby týče – je to prostě určitý naměřený parametr podle přesné metodiky která je pro všechny stejná. Tečka. Nikdo neříká že za tuto spotřebu bude každý jezdit a kdo to čeká je naivní jouda. Nakonec je to stejně na noze řidiče – pěkně je to vidět napřiklad ve firemních flotilách se stejnými auty, kdy rozdíl 2 l/100 km u auta nižší střední není žádná vyjímka. Citlivou jízdou se k udávané spotřebě dostat dá, ale nikoho to nebaví. Je to jako se vyžrat na 150 kilo, naložit si auto krámy a pak nadávat, že skutečná hmotnost je jiná než se uvádí podle metodiky v techničáku.
Nemáte někdo zkušenost s převozem lyží uvnitř auta? Ten otvor co tam dělají mi připadá tak maximálně na 2 páry, nevím, jestli by se tam vešly 4 páry + hůlky… oproti koncernu je ta díra poloviční… Díky 🙂