Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 4×4 Sport
23 fotografiíOpel Insignia
Než potká první hrboly, je velmi schopný v zatáčkách. Než zpomalíte, je pohodlný a dobře vychovaný. U nás se bohužel jezdí pomalu a po rozbitém až příliš často.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
23 fotografiíOpel Insignia
Než potká první hrboly, je velmi schopný v zatáčkách. Než zpomalíte, je pohodlný a dobře vychovaný. U nás se bohužel jezdí pomalu a po rozbitém až příliš často.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Myslím ,že za stejnou cenu dostanete auto ,které je na české silnice vybavené daleko lépe.
Hm, 11,85 z 0 na 100 km/h je vážně slabota, obzvlášť na čtyřkolku, která při rozjezdu nehrabe. Asi jsou auta čím dál tím těžší, protože podle nezávislých měření dneska u řady vozů střední třídy běžný naftový dvoulitr nestačí na zrychlení pod 10 s. Papírové údaje jsou moc optimistické…
Díky za fajn test.
A co tak konečně udělat test verze 2.8V6 4×4, ale ne v provedení OPC? Zatím jsem ji na webu nikde neviděl a přitom je to snad nejlepší volba motorizace.
Tak vicemene se k autorovi clanku pridavam…mel jsem tyden Insignia 2.0CDTI, 4×4…jediny rozdil, ze to byl automat…na 20tipalcovych kolech (předvadecka) , stavitelny podvozek..
Opravdu auto , kdyz uz se rozjelo..tak jakz takz jelo….ale klasicky automat a diesl…nehorazny hluk od motoru….auto lenive az běda….jen tlumeni nerovnosti me prislo ok a jeste kdyz vezmu v potaz ty obrovske kola.
Interier….taky nic moc..na pohled pekne..na dotek plasty obyč…
Za ty peníze je mnoho mnohem lepsich aut..
Mam moznost jazdit takymto autom uz skoro rok, co je cez 40tis. km zatial.
Suhlasim, auto je pohodlne na dlhe trasy. Velmi pohodlne je aj vzadu!
Pricinou pomaleho zrychlenia z nuly je podla mna hmotnost + zprevodovanie prveho stupna. Na jednotke sa neda rozbehnut do vysokej rychlosti a kym clovek preradi na dva strati takmer polovicu rychlosti. Manual uvadza vo verzii kombi, 4×4 2.0 cdti 118kw hmotnost vyrazne cez 1900kg!
S cim nesuhlasim je hodnotenie komfortu – teda v pripade 18\“ pneu a nastavenim adaptivneho podvozku na komfort to auto vie zehlit nerovnosti nadstandardne. Ale je pravda, ze vacie razove (napr. zrazu o par cm zdvihnuty asfalt) nerovnosti mu neprospievaju. Cesku D1 ale celkom s prehladom filtruje.
Kazdopadne by som tomu auticku dal o hviezdicku viac a suhlasim, ze je to idelane auto na rychle dialnicne presuny.
Mam moznost jazdit takymto autom uz skoro rok, co je cez 40tis. km zatial.
Suhlasim, auto je pohodlne na dlhe trasy. Velmi pohodlne je aj vzadu!
Pricinou pomaleho zrychlenia z nuly je podla mna hmotnost + zprevodovanie prveho stupna. Na jednotke sa neda rozbehnut do vysokej rychlosti a kym clovek preradi na dva strati takmer polovicu rychlosti. Manual uvadza vo verzii kombi, 4×4 2.0 cdti 118kw hmotnost vyrazne cez 1900kg!
S cim nesuhlasim je hodnotenie komfortu – teda v pripade 18\“ pneu a nastavenim adaptivneho podvozku na komfort to auto vie zehlit nerovnosti nadstandardne. Ale je pravda, ze vacie razove (napr. zrazu o par cm zdvihnuty asfalt) nerovnosti mu neprospievaju. Cesku D1 ale celkom s prehladom filtruje.
Kazdopadne by som tomu auticku dal o hviezdicku viac a suhlasim, ze je to idelane auto na rychle dialnicne presuny.