Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 4×4 Sport

23 fotografiíOpel Insignia

Než potká první hrboly, je velmi schopný v zatáčkách. Než zpomalíte, je pohodlný a dobře vychovaný. U nás se bohužel jezdí pomalu a po rozbitém až příliš často.

Diskuze

6 komentářů

    mattt

    Myslím ,že za stejnou cenu dostanete auto ,které je na české silnice vybavené daleko lépe.

    Klikoš

    Hm, 11,85 z 0 na 100 km/h je vážně slabota, obzvlášť na čtyřkolku, která při rozjezdu nehrabe. Asi jsou auta čím dál tím těžší, protože podle nezávislých měření dneska u řady vozů střední třídy běžný naftový dvoulitr nestačí na zrychlení pod 10 s. Papírové údaje jsou moc optimistické…
    Díky za fajn test.

    Tom

    A co tak konečně udělat test verze 2.8V6 4×4, ale ne v provedení OPC? Zatím jsem ji na webu nikde neviděl a přitom je to snad nejlepší volba motorizace.

    sir

    Tak vicemene se k autorovi clanku pridavam…mel jsem tyden Insignia 2.0CDTI, 4×4…jediny rozdil, ze to byl automat…na 20tipalcovych kolech (předvadecka) , stavitelny podvozek..
    Opravdu auto , kdyz uz se rozjelo..tak jakz takz jelo….ale klasicky automat a diesl…nehorazny hluk od motoru….auto lenive az běda….jen tlumeni nerovnosti me prislo ok a jeste kdyz vezmu v potaz ty obrovske kola.
    Interier….taky nic moc..na pohled pekne..na dotek plasty obyč…
    Za ty peníze je mnoho mnohem lepsich aut..

    Anndy

    Mam moznost jazdit takymto autom uz skoro rok, co je cez 40tis. km zatial.
    Suhlasim, auto je pohodlne na dlhe trasy. Velmi pohodlne je aj vzadu!
    Pricinou pomaleho zrychlenia z nuly je podla mna hmotnost + zprevodovanie prveho stupna. Na jednotke sa neda rozbehnut do vysokej rychlosti a kym clovek preradi na dva strati takmer polovicu rychlosti. Manual uvadza vo verzii kombi, 4×4 2.0 cdti 118kw hmotnost vyrazne cez 1900kg!
    S cim nesuhlasim je hodnotenie komfortu – teda v pripade 18\“ pneu a nastavenim adaptivneho podvozku na komfort to auto vie zehlit nerovnosti nadstandardne. Ale je pravda, ze vacie razove (napr. zrazu o par cm zdvihnuty asfalt) nerovnosti mu neprospievaju. Cesku D1 ale celkom s prehladom filtruje.
    Kazdopadne by som tomu auticku dal o hviezdicku viac a suhlasim, ze je to idelane auto na rychle dialnicne presuny.

    Anndy

    Mam moznost jazdit takymto autom uz skoro rok, co je cez 40tis. km zatial.
    Suhlasim, auto je pohodlne na dlhe trasy. Velmi pohodlne je aj vzadu!
    Pricinou pomaleho zrychlenia z nuly je podla mna hmotnost + zprevodovanie prveho stupna. Na jednotke sa neda rozbehnut do vysokej rychlosti a kym clovek preradi na dva strati takmer polovicu rychlosti. Manual uvadza vo verzii kombi, 4×4 2.0 cdti 118kw hmotnost vyrazne cez 1900kg!
    S cim nesuhlasim je hodnotenie komfortu – teda v pripade 18\“ pneu a nastavenim adaptivneho podvozku na komfort to auto vie zehlit nerovnosti nadstandardne. Ale je pravda, ze vacie razove (napr. zrazu o par cm zdvihnuty asfalt) nerovnosti mu neprospievaju. Cesku D1 ale celkom s prehladom filtruje.
    Kazdopadne by som tomu auticku dal o hviezdicku viac a suhlasim, ze je to idelane auto na rychle dialnicne presuny.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist