Opel Insignia Sports Tourer 1.6T

12 fotografiíOpel Insignia

Downsizingu se nevyhnula ani nová Insignia. Jak je tedy dobrá s přeplňovanou zážehovou šestnáctistovkou?

Diskuze

29 komentářů

    mihoki

    No pozor, na stopku treba zastavit…velmi dobre video.

    pes

    hnidopichu… 🙂

    mihoki

    co to je ?

    Iv4nek

    Musí se uznat že se jim ale povedla, zvlášť v tom kombíku je přenádherná. Škoda těch detailů – vzrací přístrojovka a jak vy říkáte, motory… Ale ta krááása, pro mě nejhezčí střední třída na trhu 🙂

    Milan

    jak uz jsem psal u predchoziho testu focusu… test ok, akorat ten moderator, ridic, komentator nebo co to vlastne je… dyk to je jak kdyby tam umiral… to radsi nechte bez kecu a dole si budu cist titulky a poslouchat motory… test mozna ok, kdybych u nej pred pulkou neusinal diky monotonosti jiz zminovaneho ridice… fakt hruza…

    karel

    no vidis. me prave tenhle seriozne pojatej projev bez kasparkovosti vyhovuje. proste si kazdej musi najit to svoje. tak sleduj jinde, kde ti to vyhovuje

    Andrew

    No já musím souhlasit v tom, že ten hlas působí opravdu dost monotónně a přirovnání "jako by měl umřít" je docela trefné. No, každému ten zobák narostl jinak, koukatelné to je a to je asi podstatné.

    Despota

    Podla mna je novy moderator viac nez dostojny nastupca Honzy Koubeka. Posobi ako seriozny chlapik, recenzie su fajn, dufam ze sa nenecha znechutit parom zhyckanych nespokojencov, ktori by tam zrejme najradsej videli trio famoznych z Top Gearu. Len tak dalej, aj najnovsie videa Autowebu si udrzuju velmi vysoku uroven…

    Milan

    porovnavat tohodle s koubkem? trosku uplne o necem jinym…. pro me: honza koubek super, novy moderator OpakSuper 😀

    sti

    tak utikej za koubkem, uz sem nepis a poslouchej tu jeho prehnanou kasparkovost a poslouchej texty, ktere jsou velmi casto jen kvuli chtíči vytvorit pointu a nechat tak zazarit moderatora prekroucene a vymyslene. prestal me bavit uz davno a divam se jen na topgear a autoweb.

    lamal

    Tento moderator mi vyhovuje to akym je, zvykol som si rychlo a zacina to pre mna byt zaujimave aj bez zaujimavosti. : ) Len tak dalej.

    Slepý io

    Dle mého názoru je moderátor na velmi vysoké úrovni. Působí na mě dojmem, že se nebojí nazvat věci pravým jménem a takových v ČR moc není – je v podstatě jediný. Když jsem ho slyšel v první recenzi, působil monotónně ale po dvou dílech to již vychytal a nyní působí navýsost profesionálně, což mi vůbec nevadí – ba naopak.

    Yaroukh

    Jedinym rozhodně není. Už zmiňovanej Honza Koubek byl takovej vždycky.

    sti

    nezavid, ze nekdo neco umi. predpokladam, ze ty ses ten typ, co vsechno kritizuje. jen ses nepodival do zrcadla. a jestli chces delat porad, tak zacni, posli sem link, urcite se vsichni radi podivame.

    Yaroukh

    Nesmysl. Moderátor je v pohodě.

    sargis

    Najsilnejsia 1,6? V Corse OPC ma este vyssi vykon…a nie je to tunningova zalezitost:)

    Kebek

    Pořád platí – Objem ničím nenahradíš jenom objemem

    Renault ma 2.0turbo se 180k ,ale kr.m. 300N.m.

    Slepý io

    Svatá pravda, které většina lidí nevěří..

    lamal

    vzdy to je o vahe… v takomto tazkom aute to je hroza a je skor naladeny na `vysoke` hodnoty v istych otackach , ale nieje robeny na minimalnu turbodieru, odozvu na plyn, linearny `atmosfericky` nastup krutiaceho momentu. Takze vsetko naraz to nejde, ten objem predsa chyba… Najlepsie to je do takeho motora co tu vahu slusne rozhybe aj bez turba, potom ked sa oturbi je to lepsie…ale taka 1,6 atmosfera v tomto opli by toho moc nerozhybala : )) A ta spotreba to je fakt na zaplakanie

    empi

    "K němu bysme vám ale hned nabídli z pohledu řidiče čtyři alternativy k zamyšlení. Hondu Accord s menším kufrem, Ford Mondeo nebo Mazdu 6."

    Ze by ta posledni byl VW Passat ;-).

    Petis

    Nevim, ale Superb 1.8 TSI mi prijde ve vsech parametrech lepsi auto, levnejsi, rychlejsi, vic prostoru, nizsi spotreba, nabizi DSG.

    Fuzzy_Stone

    vic prostoru 😀 😀 To kdyby se tam ta třetí lednička už nechtěla vejít že 😀

    Peter

    A si si isty tym ze superb bude rovnako siroky? lebo superb je pocitovo uzsi aj ked vzadu ma viac miesta.. Naviac vo verzii kombi bude superb zrovnatelny s insigniou.. Nevraviac ze v opli dostanes urcite vyssiu zlavu pri kupe ako v skodovke..

    mattt

    ne tím čtvrtým mělo být subaru legacy 🙂

    Michal

    Mně se naopak styl Honzy Koubka líbil, ale každý je jiný, o to tu nejde. Vraťme se k Insignii s touto motorizací. To že je to v celku povedené auto už víme, ale jakmile jsem se dozvěděl, že auto které váží 1.600 kg má motor 1.6, tak jsem si řekl ouha, tady to s tou úspornoostí tak horké nebude. 13 – 15 litrů ve městě? To je běžná spotřeba, tak vozu s motorem 2.0, 2.5 a ne šestnáctistovky. Nejsem prototypem dieselového šetřílka, ale v tomto případě bych se asi pro diesel rozhodl.

    Opět zde platí věta C. Chapmana: "Když máš výkon, jsi rychlý na rovině, když jsi lehký, jsi rychlý všude." To by se mělo tesat do kamene a připomínat konstruktérům vždy, když navrhují nový vůz. Na konec bych chtěl dodat, že to na mně působí, jako by si autor trochu protiřečil, v jedné části se o motoru vyjadřuje jako o dobrém, v jiné části zase tvrdí, že je na auto moc těžký. Jinými slovy, článek na mne působí tak, že tato motorizace je pro Insignii dost hrozná, a tak nechápu jak mohlo auto ve výsledku dostat čtyři hvězdičky.

    Fuzzy_Stone

    Hvězdičkám se tady opravdu nedá věřit. Když je dostane i BMW 335i Coupe….v tom cítí rozdíl snad každý

    Peter

    Auto je tazke ebo je velke a je to kombi.. Podobne ako superb s 1,4.. Inac sam redaktor hovori ze siel v zapche takze 13-15 litrov by si mal aj na malej 1,4ke.. Ked vravi ze s dieslom by mal 10 litrov…

    Peter

    O com bol do zadku tento test?

    To si fakt ten moderator myslel ze ta turbo 1,6-tka bude s 1,6 tonovym autom jazdit v meste za 8 litrov? Ja takychto ludi naozaj nechapem.. Uvidite kolko bude mat astra s tym motorom, je to o 400 kg lahsie auto..

    Druha vec: bol som si insigniu pozriet na vlastne oci v opli.. Je to neuveritelne krasne auto a naozaj jedinu vytku som mu nasiel: dlhy zadny naraznik. Inac vyborne..

    A co sa tyka tych tlacidiel: Radsej na kazdu funkciu jedno tlacidlo ako sa preklikavat v zlozitom menu. Je to urcite bezpecnejsie aj z hladiska dopravy ked stlacim a funkcia naskoci ako ked musim 10 sekund cumiet do monitora aby som sa dostal kde chcem..

    FerneOveSy

    Hello my friend.
    Our employees wrote to you yesterday maybe…
    Can I offer paid advertising on your site?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist