Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo
26 fotografiíOpel Insignia
Nástupce Vectry Caravan je menší a odveze méně zavazadel. Copak tohle je pokrok? Ale ano.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
26 fotografiíOpel Insignia
Nástupce Vectry Caravan je menší a odveze méně zavazadel. Copak tohle je pokrok? Ale ano.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu co maj všichni proti Vectře Caravan
No ono asi pan autor mel byt systémem zdravotní péče dávno odhalen a internován v polstrované cele. Sam mam vectru C caravan, a auto je skvele, prostorne, pohodlene a vse co o nem tvrdi recenze, jako "fuj bezaretacni packy, Fuj Interier" jsou dle meho nazoru blaboly. Interier neni nijak preplacany, ale naprosto skvele funkcni. Na bezaretacni packy si clovek zvykne behem prvnich dvou jizd a pak v ostatnich autech nadava co je to za kram. Ano Vecrat C caravan neni zadny zavodak ani to po ni nikdo nechce, ale jako rodine auto je dokonala, a hlavne to neni auto ktere by clovek potkal 5x denne.
Jirka
Běž se projet v te Insignii. Pak uvidíš rozdíl a pochopíš, že autor článku má nastavenou laťku o tom, co je a co není použitelné auto, úplně jinde než ty. A to je dobře. Protože kdyby ji měl nastavenou jako ty, dostalo by skoro všechny auta 5 hnězdiček a to by bylo nudné. Laťka je nasazena vysoko a to je dobře. Proti ní se stará Vectra nemůže držet, moderní auta jsou již dávno jinde ve všech aspektech. To, že tobě to stačí, neznamená, že to nejde líp. Tudíž kritika je na místě, jen podání trošku pokulhává. Přeci jen označit všechny spokojené majitele staré Astry za nemocné je hodně mimo mísu.
No insignii uz jsem si projel, ano je to o generaci lepsi auto, ale to je jako srovanvat vectru B a vectru C pro ti Cecku je Becko taky o generaci jinde.To same mezi VeA a VeB. Kazdopadne reci o tom ze vectra C ja absolutne nejhorsi auto stoleti me dost vadej. Oproti pastatu nebo predchozimu mondeu(coz jsou zhruba stejne vyvojove stara auta) je to porovnatelne povozeni, akorat pohodlnejsi a tizsi. Ano motor v pasatu je silnejsi, ale o to zravejsi a hlucnejsi. v monedu jsem jel parkrat a z toho auta hodne rozporuplne pocity, mozna i proto ze jsem jel v nejake zakladni verzi a vectru mam 2006ku a vybavu Cosmo.
Mam par veci co se daji VeCe vytknout, ale to je u kazdeho auta, dokonce i u Insignie. Osobne mam v planu insignii kombi koupit nekdy pristi rok.
Jestli bude Insignia vypadat v reálu stejne dobre jak na fotkách, je to vylozene skokan dopreddu. S predchozí Vrctrou je design konecne z tohodle století 🙂
180 koní a 0-100 za něco málo pod 10s mi zase až tak podmotorovaně nepřipadá. I když čísla jsou věc jedna a realita druhá…
ups, špatně jsem klikl a zařadil jsem to blbě :-). snad ostatní prominou…
Vectry nebyly designově tak špatný, jak autor chce čtenářům vnutit. Insignia je nový auto, takže je vždycky jako neoukoukaný viděno jinak než auto, který už tady jezdí několik let.Jinak se Insignia líbí i mně, uvidíme jestli bude taky spolehlivá, což Oply moc nejsou. Kdybych měl ale kupovat nový auto a měl na něj těch 700 tisíc, tak bych šel raději do nový Mazdy 6.
Ta argumentace ohledně spolehlivostí mě už opravdu dostává. V současné době už se opravdu nedělají špatná auta, záleží spíš jen na štěstí, jaký konkrétní kousek se nám dostane do rukou. Mimochodem znám spoustu majitelů minulé šestky, kteří by toto auto za spolehlvé určitě neoznačili. Pravdou však je, že Japonci mají podstatně jednodušší elektroinstalaci než evropská auta.
Pěkný článek. Jen mohlo být uvedeno více informací o jízdních vlastnostech vozu než jeden čtyřřádkový odstavec.
Chápu, že je rozdíl mezi první jízdou a plnohodnotným testem, ale pro většinu čtenářů tohoto webu (jak aspoň doufám) jsou informace o jízních vlastnostech důležitější než informace o velikosti kufru 😉
… chtěl jsem jenom napsat, že nerozumím tomu, PROČ se pořád někdo naváží do Vectry. A to v jakékoli karosářské verzi. Mám už druhou, kombíka a pořád se mi moc líbí, je hezká, prostorná a pohodlná… např. za Mondeo bych určitě neměnil.
Víc se rozepisovat nebudu, ale byl bych rád, kdyby autor tohoto článku na mnou jinak respektovaném Autowebu příště vsadil na méně populistickou notu a spíš používal fakta, nebo zdůraznil, že jde o jeho OSOBNÍ názor. Nevěřím, že by si takové kydání hnoje kdekoli jinde dovolili… a to si lze o Auto.cz myslet cokoli. Howgh 🙂
Zozadu mi az prilis pripomina novy accord tourer. Dost napadne…
No v principe, Vectra 2, bola uz Designovo stara, ked vysla na trh, ta predchadzajuca, mala sviezi dizajn, vzhladom na znacku OPEL, ale potom sa vo firme asi vymjenili ludia, a povedali si ze idu robyt strohy dizajn, asi tak isto ako teraz vo VW, si povedali, ze VW nemoze mat tolko chromu na maske, a pre istotu zrusili masku skoro uplne. Ono sa tieto obdobia budu opakovat. A samozrejme taky bezny majitelia, si budu obhajovat svoju Vectru, to je logicke. Ale nie kazdy ma esteticky rebricek tak vysoko, ako autor clanku, zase pochopitelne 🙂 Aj na novej Insignii sa najdu zapory, ale celok je je priam vo hviezdach oproti predoslej Vectre, aspon dizajnovo..
Najvacsia chyba je maly vnutorny priestor. A to najma sirka vo vyske hlavy nad zadnymi sedadlami. V liftbacku a sedane si clovek s 180 cm nesadne, tak aby sa nedotykal stropu.
V kombiku je to lepsie, tam ale vadi prehnane priecne zaoblenie karoserie, cize clovek musi sediet viac pri strede, ako na kraji.
Málo místa pro lidi vyšší postavy je pro auto mířící do kategorie služebáků, kde kraluje Passat, dosti zásadní nedostatek. Nechci nikomu brát iluze, ale VW s passatem může být v klidu. Mondeo a insignia jsou favority pouze v redakčních testech. Realita je jinde.