Opel Insignia: první jízdní dojmy
Opel
Krátké svezení s novým Opelem Insignia napovídá zajímavé věci.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Opel
Krátké svezení s novým Opelem Insignia napovídá zajímavé věci.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tento článek přímo volá po korekci. Nechci být hnidopich, ale autorovi zřejmě dělá problém jak pravopis, tak sloh. Globálním problémem našeho jazyka je fakt, že začínáme být příliš tolerantní ke gramatickým a stylistickým chybám. Kam až to povede?
to je tak vsade po celom svete ze spisovne reci sa"vytracaju"…… ale na tento opel som sa tesil velmi ked bude recenzia ,uz sa tesim……
Opel Insignia znamená pro tuto značku obrovský skok kupředu. Nečekejte, že vám budu auto porovnávat s Mondeem nebo Mazdou 6, bude lepší si počkat na přímé srovnání.
……
……
Abych to shrnul, nová Insignia je konečně konkurenceschopným autem od Opelu a nebojím se říci, že po dynamické stránce s ním bude mít Ford Mondeo a Mazda 6 hodně práce.
Proc jste tedy nepockal? U Oplu se rika, ze kdyz se Insignia nebude dobre prodavat tak jdou ke dnou, proto asi vsem novinarum nuti dopredu jejich PR nazor.
To bude jako s tim mame nove 4×4 v Insignii, potom se ukaze ze je to Haldex (i kdyz trochu upraveny z posledni genererace). Ale je.
GM tece do bot, ale jakolive podivne zaplacene PR Oplu neni ta spravna cesta. Na tomto serveru bych cekal neco neutralniho a kvalitnejsiho.
Jine prvni testy nejsou na podvozek a rizeni Insignie tak hodni.
Hele k tomu haldexu.. Já ho dřív taky nesnášel, ale teď už je na vysoký urovni, de se s nim dost slusne vyblbnout. Vždyť BMW X3 taky neni pravej Xdrive, ale haldex. Akorát naopak – připojuje se přední náprava.
Myslím že xDrive nejde srovnávat s Haldexem.
xDrive je v mnoha směrech lepší…
Ano xDrive nejde moc srovnat s Haldexem treba 2 nebo 3 generace.
Ale s 4 generaci to srovnat jde velmi dobre, uz proto ze ji rikaji i XWD a u BMW rikaji AWDcku xDrive. Ze tam je X a x, je jen nahoda? ;)))
No jasný, to nepopírám. Ale když ho používá i BMW nebude tak hroznej jak se říká. A dá se s nim vyblbnout dokonce líp než s Xdrivem, ten se totiž věčně snaží auto srovnat ze smyku (pochopitelně), a to i při vyplém ESP.
Nic proti Haldexu nemam jeho verze XWD je velmi pokrocila, ale vadi mi kdyz Opel ve sve PR neuvede puvodniho vyrobce neboli dodavatele jak to dela vecina konkurentu s uprevenym Haldexem, je PR a PR. Nemam rad PR ktere zamerne mlzi a nebo dokonce z toh dela prednost "Nase pokrocile 4×4" atd.. a bum je XWD (Haldex 4). A lidi jim to zerou.
Jde o první svezení a oproti Vectře se mi nechtělo z toho auta zvracet.
Až ho dostaneme na regulérní test, určitě najdeme mnoho drobných nedostatků, které nelze po dvaceti kilometrech odhalit. Takže, jak říkám, na ultimativní verdikt si ještě počkejte.
Ja si myslim ze ten Opel bude dobry, ze nebude stihat podvozkovo Prassatu, Mondeu a 6, no a co. Lagune sa vyrovna a myslim ze bud lepsia a vacsine ludom s dobrym psychickym zdravym staci aj Laguna. Ozaj, Laguna a natacanie zadnych kolies, isiel niekto na tom? Este k Oplu, ma vzadu viacprvkove zavesenie alebo nema?
Kdy "vydáte" zmiňovaný velký test?
Jsem zvědavý na Váš názor.
Díky.
jb
P.S. autoweb.cz je skvělý
Už aby byl slibovaný testík ..
Už aby byl slibovaný testík ..