Opel Insignia konečně dostane bi-turbo diesel

To to trvalo! O dvakrát přeplňovaném dieselu o výkonu 200 koní se v souvislosti s Opelem Insignia mluvilo už hodně dlouho. Konečně je na světě.

Opel Insignia už je na trhu dlouho a dokonce prošel velmi mírným faceliftem, který přinesl foukanou čtrnáctistovku a silnější benzínový dvoulitr. Nyní ale dorazila dlouho očekávaná varianta s dvakrát přeplňovaným dieselem, o které se mluvilo už od začátku. Motor ale zřejmě zbrzdily neočekávané problémy, patrně spojené s přenosem výkonu. To je ale jen naše spekulace…

Opel Insignia velká fotogalerie

Opel Insignia fotogalerie

Dvoulitrový diesel je dvakrát přeplňovanou variantou známého motoru 2.0 CDTI, který jsme vyzkoušeli nedávno v Insignii 4×4 s automatem. Novinka nabízí především lepší tabulkové hodnoty – rovných 200 koní výkonu a 400 Nm točivého momentu. Točivý moment nezní nijak dramaticky, ale Opel slibuje široký rozsah použitelných otáček – kliková hřídel odevzdá to nejlepší mezi 1750 a 2500 ot./min.Opel Insignia BiTurbo, jak se bude zřejmě jmenovat, koupíte jako předokolku i jako čtyřkolku se „sportovním“ zadním diferenciálem. Rozhodně to bude potřeba, protože i přes veškerou snahu konstruktérů má i základní Insignia trochu problém s přenosem výkonu. To víte, předohrab… I tak ale na suchu zdolá stovku za 8,2 sekundy.

Zatím nic nevíme o automatu, který by ale tomuto motoru slušel náramně. Zatím si budete moci objednat liftback nebo kombi a v základu například dostanete systém stop/start nebo adaptivní podvozek FlexRide, který je jinak za příplatek.

6.12.2011 6:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist