Opel Insignia CDTI 160

7 fotografiíOpel Insignia

O tom, že Insignia vypadá pěkně, není asi pochyb. Je ale nový Opel stejně tak i dobrým autem?

Diskuze

29 komentářů

    Setcom

    Test byl opravdu zajimavy,je asi prvni kde sem slysel na Insignii nejakou kritiku a nebylo ji malo!Doposud jsem myslel, že je to auto bez chyb s cenou Škoda a kvalitou BMW.Jinak s tvrzením , že ho Honda Accord je vynikajici auto souhlasím,ale jeho prodejnost je na minimu kvuli absenci liftbacku!Což je velká škoda,tím pádem vypadává z výběru budoucích majetilů této třídy,kteří nechcou kombi,ale potřebují kufr, kde opravdu něco dají.Sedan je na….

    Jinak test chválím je vidět opět zlepšení a už teď se těším na příští týden!

    Romstar

    Zdravím, no nějak se mi ten test nezdá a doufám, že není tendenční. Kdyby to auto bylo tak špatné jak to na mě působí z testu tak by takových ohlasů bylo více. Tuším, že již nějaký test proběhl v Autosalonu a Auto Moto Revue a pochybuje, že by si takových chyb nevšimli. Ty plasty mohou být vadou kusu nebo náběhem výroby. Je zajímavé, že nikdo nekritizuje například náběh výroby Mondea nebo S- Max, kdy nebyl problém například špatně se otvírající dveře atd.

    Ale jinak souhlasím, že Honda je hodně ok a měla by být v prodejích úplně někde jinde.

    pes

    Autosalon a Auto Motor revue… To jsou buzny, který píšou testy vždycky "dobře", aby se zalíbili. Poslední dobou stejně jen čtou tiskový zprávy.

    Když chceš objektivní hodnocení, musíš jinam. Třeba na evo.co.uk

    Charger

    amen:-)

    Fuzzy_Stone

    Já si sedl do Insignie na Autosalonu v Brně a to vrzání i zde bylo přesně takové jak bylo řečeno. I mě to dost překvapilo….

    krosnic

    Mame jednoho z prvnich S-Maxu v CR a vse funguje tak jak ma (dokonce i dvere jdou otevrit kupodivu..:D). Do ted s nim –musim zatukat– nebyl problem a to uz oslavil 3 narozeniny, takze klidek. Jinak jsem tusil, ze Insignia nebude zase takova pecka…a taky ze ne 🙂

    Jan Balcar

    no nevim, mam Insignii 2.0 Turbo SPORT a jedna z veci, ktere se mi zda uplne jinde oproti konkurenci (mondeo, accord, mazda, pasat) je prave interier (i kdyz uznavam, ze ten s drevenym dekorem je opravdu otresny), taky motor je sqely – zminena konkurence nema ospoved, v zatackach se mi vice libi mazda 6, ale ostatni mi proste pripadaji moc tezci – ale je to o tom se s kazdym autem projet…

    sansk8

    Teda mne docela sokovalo to zrychleni, to už lepe reagoval muj starickej Simson. Jinak jde videt ze recezne jdou nahoru (trochu ze mi i zdalo, ze pan moderator si vzal postrehy z diskuse o Siroccu trochu k sdrci a obcas i zavtipkoval :D)

    a jak jiz psal nekdo vise uz se tesim na pristi tyden.

    Petr

    Jsem rad, ze po Honzovi testuje nekdo, kdo se na veci diva s nadhledem a neboji se rict pravdu … kdyz jsem hlasal, ze tenhle Opel dostal auto roku po tezkem lobby a hore uplatku, tak mi vsichni vynadali a pod dojmem recenzi povazovali tohle za velmi kvalitni auto, ktere rozbije Mazdu 6 nebo zminovany Accord. Nebojim se Insignii oznacit, ze za nafouknuty a nalesteny smejd … velmi spotrebni design a velmi prumerne az podrumerne auto … trosku se jeste divim, ze Roman Trojna trosku nerekl nic proti prevodovce, ktera na rychle kverlani moc neni.

    Ohm

    Musím též pochválit vzestupnou tendenci video-testů, osobní přístup, názor vyjádřený nadšeným řidičem (aspoň doufám, autora ještě moc neznám), sem tam nějaký vtip, to je to, proč jsem si oblíbil zdejší videa, díky za to…

    michal

    opravdu i ja bych rad pochvalil moderatora.Snazi se vyjadrit svuj nazor na vec "svym zpusobem" a myslim ze se mu to moc dari.H. Koubek sice nasadil svym postojem k veci dost vysokou latku,ale po tech poslednich testech ktere uvadel Roman,se mu hodne priblizil a je jen otazka casu kdy bude lepsi.Preji hodne uspechu a jen tak dal!!!!!!

    Otto

    Je to čím ďalej lepšie, podla mňa ,lepšie ako posledné recenzie p.Koubka. Nabudúce len trochu lepšiu hudbu a ešte trochu popracovať na mimike.

    Ale inak perfektne!!!

    Josef K.

    Na testu je zajímavý odklon od obecného proudu novinářských názorů a sdělení jakéhosi vlastního názoru. Ve většině testů odpapouškují novináři všeobecná klišé na danou značku a konkrétní auto s tím, že splynou s proudem a neudělají žádnou chybu. Čtení testů tohoto typu jsou ztrátou času.

    Doporučuji každému pokud možno v každém autě si zkusit zajezdit. Při uvádění do prodeje má každý prodejce k dispozici zkušební auto. Vyzkoušet, udělat si vlastní názor. V roce 2004 jsem takto ozkoušel accord a mondeo a nekoupil jsem je. Nebyl to až takový zázrak jak se psalo v testech, což se i časem ukázalo.

    U Insignie mi vadí jakýsi monstrózní design navozující dojem suvéčka. Obrovské převisy, dojem malého rozvoru, ne mně působí nevyváženě.

    Lad

    A co sis vybral jestli se smým zeptat? S tím odzkoušením na vlastní kůži 100% souhlas.

    MarlboroMan

    Je vidět, že neberte výtky čtenářů na lehkou váhu a snažíte se videa zlepšovat. A na tomto testu je patrný směr k lepšímu. Zatímco testy p. Koubka jsou čím dál otřesnější, zde na autowebu jsou testy lepší a lepší…

    Tom D.

    Tohle je po dlouhe době video na ktere sem se podival vickrat.Bravo jen tak dal!

    Michal

    Dalsi povedene video. Thumbs up

    Morák

    Auto aj video je pekné, takže OK

    Vlado

    …este dva testy dozadu som pisal, ze test s M-kovymi bavorakmi bol prepadak…minuly test vsak naznacil navrat do starych kolaji a tento test hodnotim ako jeden z najlepsich, ktore som v poslednej dobe videl. Navrat k jednoduchosti, kontuaktu s divakom, bez zbytocnych jinglov, komentarov dvoch a viacerych ludi…

    …a prvy prejazd mostom je z mojho pohladu najkrajsi zaber, ktory som zatial na autowebe videl!

    …co sa tyka testu, chybala mi len detailnejsia prehliadka auta – miesto pre cestujucich vzadu – co je jeden z dost kritizovanych prvkov Insignie a tiez velkost kufra a jeho pouzitelnost…

    Vlado

    este doplnim, ze vyraznym pozitivnym faktorom je aj vlastny nazor a porovnanie s konkurenciou, co bola vzdy hlavna deviza pri testoch na autowebe a vyrazny nadpriemer oproti beznym testom v tv alebo casopisoch, ktore casto krat vyzeraju, ze k nim scenare pisu samotni predajcovia…

    Andrew

    Stále si musím zvykat na ten hlas, ze začátku mě vždycky zaskočí 🙂 Ale po minutce si přivyknu a tenhle test byl, jak už bylo řečeno, jeden z nejlepších v poslední době. Líbila se mi názorná demonstrace "neschopnosti" motoru i rozvrzaného interiéru. Jsem rád, že se do tohoto auta konečně někdo obul, protože ho všichni vychvalovali do nebes a to jsem si říkal, že se Opelu moc nepodobá. No když jsem viděl interiér a v zápětí jeho cenovku, tak se mi zježily všechny vlasy na hlavě. Za tolik peněz takový zmetek? No doufejme, že opravu jen smůla na kus. Jinak s těmi koly bylo předem jasné, že podvozek bude stát za bačkoru. Takové kola jsou jen na předváděčku 🙂

    Pavel Buko

    trochu me mrzi, ze podle jednoho kusu, ktery je mimochodem jeden z nejstarsich novinarskych vozu a ktery se evidentne nepovedl, je strhane cele auto – ja jsem po zhlednuti videa schvalne sel do sveho auta (mam najeto 8 tisic) a nic mi tam nevrze (mam ale interier sport), kdyz jsem si auto vybiral – mel jsem na den pujcene mondeo i mazdu 6, ale insignie byla jasna volba.

    pavel

    p.s. taky si nemuzu pomoct, ale recenze (ridiske umeni, odbornost, vtipnost, poeticnost, …) honzy byly jina liga

    Romstar

    Zajímalo by mě, jestli také vaše Insignie tak hrozně zrychluje? Já tomu prostě nevěřím!

    Pavel Buko

    ma insignie zrychluje krasne 😉

    mam 2.0 Turbo benzin, 220k, 350 Nm …a diky tomu, ze je motor dvakrat preplnovany, tak tahne velmi hladce – nejsem zadny zavodnik a nemam zkusenosti s auty s vykonem nad 200k, ale to zrychleni je doslova navykove 😉

    Romstar

    Děkuji za odpověď. Osobně si myslím, že i ten disel 160k musí zrychlovat dobře pokud je v ok otáčkách.

    Bennie

    protože ho mám (2.OCDTI 160hp), tak Vám můžu potvrdit… že v 800-1000rpm táhne nic moc, tak na kolonu…1000-1500 táhne normálně jako můj předchozí atmoférický benzín .. od 1500 táhne turbo turbo moc moc 🙂

    Pan redaktor je totiž pěknej vykuk… když chce kritizovat, měl by nabídnout konkurenční model a ukázat, že to umí lépe…ale to neudělá, proč asi..

    Žádný motor přece netáhne od 800 otáček…. teda vlastně Zetor jo :)))) Accord je pěkné auto… ale xicht má teda otřešný… palubku jak pouiťpvou atrakci.. a co ten kufr? No je spíš nižší než střední ne? :)))

    Roman Trojna

    Děkujeme všem za komentáře, snažíme si z nich brát co to jen jde, pokud jsou konstruktivní.

    K rozvrzanosti interiéru – při vracení auta jsem si sedl do jiné Insignie na showroomu, stejně tak vybavené dřevěným obložením, najeto 0 km, vrzal stejně. Měl jsem ale teď možnost svézt se Insignií s výbavou Sport a palubní deska už tak rozvrzaně nepůsobila, ozývala se ale stále. Test Insignie s motorem 1.6 turbo bude za několik týdnů i na Autowebu.

    A všeobecně ke komentářům ohledně volby auta při koupi – každému vyhovuje něco jiného, tedy vždy je nejlepší se samozřejmě svézt několika auty a vybrat si to, které padne člověku nejlépe. Tedy kritiky novinářů berte s rezervou, je to vždy jen subjektivní názor zohledňující konkétní preference člověka…

    Fuzzy_Stone

    Chtěl bych pochválit video. Proč? Coloring zelených cest a žlutých polí se mi moc líbí, vždy je vkusně umístěn všude jen né na auto a to je dobře! Komentář i vystupování za volantem se mi začíná opravdu líbit. Šibalské pokukování do zrcátek mi připomíná moje ježdění – takže pišu plus :D. A vsuvka s přímím komentářem konkurence je skvělý nápad! Super!!

    petr

    Mohu se s Vami podelit myslim o hodne zkusenosti, jelikoz jezdim 70000km rocne a mohu srovnat nekolik aut.Zustanu radsi jen u kritik :-)Jezdim zasadne s diesly, ted napr.s Passatem 3C, musim rici po srovnani s Insignii (2,0TDI 118kW), kterou jsem mel pujcenou 4 tydny(5000km) je Passat na tom motoricky skoro uplne stejne (103kW 2,0TDI), akorat je hlucnejsi a ma tzv.turbodiru – Insignie ne – u ni se zrychluje plynule ne skokem – proto je take motor u VW nespolehlivy (setrvacniky, vstriky…a uz nic nerikam o celkove poruchovosti)Prepinani podvozku u Insignie musim vynachvalit – ale je pravdou, ze jen pri sportovni rezimu neni preposilovana. Jinak byly obute u Insignie 18\“kola a veskere prepinani rezimu bylo paradni a znatelne.Spotreba byla u Passata min o 1 litr nafty vetsi.Stejne denni trasy u obou aut.Nevyhoda u Insignie je prostor vzadu nad hlavou.Ale pak jen vyhody pro Insignii – svetla nesrovnatelne lepsi, podvozek taktez,sezeni (Sport verze)perfektni, hlucnost mensi, posazeni auta na silnici paradni (pneu 245/50/18\“).Kdybych se rozhodoval mezi Insignii a Passatem, tak jednoznacne Insignii – podstatne mladsi technologie, u Passata se snad od roku 2000 nic nezmenilo :-)az na tu spolehlivost, ktera jde pekne dolu – a to s nimi jezdim od roku 1998. Nejen s nimi.Jinak co se tyka interieru, tak u me absolutne nic nevrzalo :-)-sport verze ne \“drivi\“ a jak pise komentator :-):-)coz se smeji jeste ted o materialech – u Passata vrze stredovy panel ve sportu uplne neskutecne a to u vsech Passatu 🙂 A co se tyka plastu Insignie jsou uplne totozne jako u VW, nahore mekcene a dole tvrde – to asi komentator spal nebo co :-)nebo sedel v jakych autech?Audi A7 nebo BMW5- to jo ty maji vse mekcene.Takze me jen zarazi zaujatost, s kterou popisuje Hondu – jinak jsem ji mel take asi 2 mesice a jen pocit, ze me bude obklopovat tak skaredy interier-jinak at si chytne tento pan v Honde prostredni tunel a spodek palubky-vrzeeeee :-)….To radsi konzervativni VW a nebo mladsi povedenou Insignii. Ale u me plati Japonec nakonec :-)A zkusili jste nekdo treba Toyotu Avensis 2,0 diesel? Otres ta jede ze vsech aut nejhure-absolutne zadny tah….Tak jsem zustal jen u kritik, ale jestli nekdo z Vas hodne jezdi, tak ho zajima hlavne spolehlivost a ta je jasna-Insignie at uz se to komentatorovi libi nebo ne – vede :-)Jinak nikdy jsem nejezdil v Oplech, ale rekl bych ze nova Astra J a Insignia je uz davno nekde jinde…Viz: http://www.dekra.de/de/dekra-info?p_p_lifecycle=0&p_p_id=ArticleDisplay_WAR_ArticleDisplay&_ArticleDisplay_WAR_ArticleDisplay_articleID=4967670

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist