Opel Insignia 4×4 Sport 2.0 CDTI 6AT

16 fotografiíOpel Insignia

Nabídka Insignie se rozrostla o lákavou kombinaci dieselu, automatické převodovky a pohonu všech kol, ale má to háček. Vlastně několik háčků.

Diskuze

29 komentářů

    Josef K.

    Opel změnil obchodní strategii, rezignoval na vlestní úsudek a důsledně stínuje nabídku koncernu ve značce VW. Tj. ve střední třídě se snaží kompletně vystínovat nabídku Passatu ve všech verzích motorových a trakčních. Vystínoval i špičkový šestiválec 3,2 nebo 3,6Fsi 4×4. Žádný jiný výrobce se o to nepokusil.
    Uváděný Ford se do této soutěže nezapojil ani omylem. Ten jede ve své low endové strategii a do loňského roku víceméně s jediným použitelným motorem a to ještě z výroby pažoutu. Totéž se dá říct i o japonské konkurenci. Slabota soudruzi !!!!

    PK

    Přátelé moc hezká recenze. To auto presne v teto vybave /jen jina barva/ asi mesic mam. 4×4 AT 2.0CDTI 160k a musim souhlasit ze motor ma sve rezervy. Staci ho, ale precipovat a zvysite vykon na 138KW a kroutící moment na 420. Pak bych řekl že auto se chová lépe. S těmi malými zrcátky jste v tom článku trapní. Nevím proč to 3 nebo 4xopakujete porad dokola. Tohle je asi 11 auto co mam a opravdu mi ty zrcatka nevadi (a to nejsem jen oplista). Za podobnou konfiguraci a cenu si u jiných značek ani nesrtnete, Vzdyt i jine premiove znacky doted nemaji treba AT v dieselu, apod. Ano insignii se da vytknout ze by ji slusel 140KW nebo 160KW automat a lepsi zprevodovani, pripadne 8st. AT převodovka, ale to asi az v pristich generacich…aspon se mame u Opelu na co tesit. Potesujici je ze se daji objednat padla pod volantem v OPC paketu. od rijna 2011…to tady treba vubec neni zmineno…

    Tomas

    Mám už 2 roky Insignii 2.8T 4×4, proto nebudu hodnotit dieslový motor. Ke zbytku mohu říct jen to, že zrcátka se mi během dvou let nezdála malá nikdy. Obligátní stížnosti na příliš mnoho tlačítek na středovém panelu se smějí všichni, kdo Insignii mají, po krátké době je naopak začali oceňovat – udělejte si anketu mezi majiteli. Jízdní vlastnosti v danném segmentu nadprůměrné, i slušné hothatche se v zatáčkách a kopci zapotí (znáte cestu Turčianské Teplice – Banská Bystrica přes Harmanec?). Nechci dělat reklamu, ale najel jsem cca 750.000 km různými vozy střední třídy, toto je jeden z nejlepších.

    Bennie

    Já nevím, ale jak na webu, tak v technických materiálech hmotnosti jednotlivých motorizací opel uvádí velmi přesně a řešilo se to tady už mockrát, že Insignia je úplně stejně těžká jako Mondeo a o cca 50 kg lehčí než Passat.

    Zkuste od stránky 223:
    http://www.opel.cz/content/dam/Opel/Europe/czech_republic/nscwebsite/cs/04_Owners/02_Manuals/00_Owners/opelinsignia-modelyear11.5.pdf

    Jak můžete chtít, aby Vaši recenzi bral někdo Vážně, když neumíte do Googlu ani napsat Insignia hmotnost a zmáčknout enter?

    Mimochodem jaké podivnosti vytýkáte spojce v Insignii? Mám 160hp 2.0 diesel manuál a o spojce mohu říct jen to, že o ní prakticky nevím, protože ten motor vezme všechno, i díky spojkovému asistentovi…. to je zase recenze odborníka.

    Bennie

    mimochodem, kolega má Octavia 2.0 TDI, stojíme na parkovišti vedle sebe a tak jsme schválně změřili obě zrcátka a jeho Octavia je má cca o 1cm menší než moje Insignia, tak už byste mohli jednou přiznat pravdu a nemást lidi.

    pokuj

    No pokud to jsou zrcátka z té octavie před FL, tak ty jsou myslím převzatý z VW Polo a jsou fakt malý… ty po FL jsou výrazně větší (myslím, že z A4?), v Insigni jsem nejel.

    JC

    Dobrý den, už 3 měsíce máme v rodině taky insignii 4×4 AT 2.0CDTI 160k, Píšete o chip tuningu a my o něm od začatku taky uvazujeme ale mame obavy jestli by to neuškodilo spolupraci automatu s motorem a pripadne zmeny, ktere jsou ted možné se systemem flex-ride(sport, tour).. nemáte s tím zkušenost? popřípadě kde jste chipoval. Diky za odpověď

    sir

    ..s touhle motorizaci jsem jezdil vikend a kousek tydne…akurat v kombiku…a zkusenosti:
    – Zrcatka nevadi
    – motor hlucny a lenivy
    – podvozek a vyspely pohon 4×4 = super
    – stisneny pocit ve vnitr
    – maly kufr
    – spatny vyhled dozadu
    – dobrý dojem z vnitrni kvality interieru

    Po usednuti zpet do sveho Mondea Ecoboost, bych rozhodne nemenil.

    Ještě dodatek: auto měo najeto jen něco málo přes 1000Km a spotřeba byla dle pal. poc cca 10 l/100km.
    Věřím že po zajetí se zvedne dynamika a spotřeba by šla dolů…..
    – jeste dalsi vec, u auta, ktere neposkytuje presvedcive vykony (nejsilnejsi diesl) nechapu proc je obut do 20palcovych kol se sirkou pneu 245?!?!?!?!

    Clovece, nepiste tady bludy. Insignia je v sedanu/liftbacku o 68kg tezsi nez Mondeo. V pripade kombi je pak tezsi o obludnych 205kg.
    Zdroje: http://www.config.ford.cz/fordconnection/multimedia/cze_en/00q/yyh/cze_en00qyyhmodelspc.htm

    http://planer-motorshow.gmeuropearchive.info/shows/paris08/downloads/opel/cz/pdf/CZ_Insignia_TechData.pdf

    Bennie

    Váš první odkaz nefunguje.

    Pro upřesnění, srovnávala se tady Insignia 2009-10 s tehdy aktuálním Mondeem.. je možné že Mondeo 2011 je nyní lehčí, přidali tam nějaký hliník.

    Pokud se podíváte např. sem, tak tam uvádí hmotnost slabšího dvoulitru na 1599.
    http://www.autoweb.cz/ford-mondeo-20-tdci-econetic/

    a například zde uvádí tento web hmotnosti takto:

    Superb 1577, Mondeo 1629 a Insignia 1610 🙂
    http://www.autoweb.cz/skoda-superb-combi-20-tdi-vs-ford-mondeo-kombi-vs-opel-insignia-sports-tourer/

    tak si vyberte člověče :)) Jestli máte Mondeo, koukněte do techničáku,a můžeme to porovnat 🙂

    Navíc každá automobilka to počítá trochu jinak, takže z toho lze vycházet jen orientačně..

    Anndy008

    Aj standardne 18\“-ky maju sirku 245.
    Mozne je obut 235 18\“ (na zimu staci).

    Anndy008

    Dobre popisane hmotnosti insignii su v manuale. Je v nom cela kapitola len o hmotnostiach v roznych vybavach a motorizaciach.
    To auto zacina niekde okolo 15xx a konci za hranicou 20xx kg.
    Co som pozeral (podla manualu) verziu kombi, 2.0 cdti 118kw, 4×4 manual – tak hmotnost vychadzala niekde okolo 1900 kg.

    Autochip.cz, doporucuji, auto je ted uzasne

    Autochip.cz, doporucuji, auto je ted uzasne

    Radek

    Zdravim, mám stejný auto a také se rozmýšlím, zda načipovat. Můžete se ozvat někdo, kdo má Opel Insignia 4×4 AT 2.0CDTI 160k a máte čip…. Díky
    fertigmacher@seznam.cz

    Pavel

    Vlastním Opel Insgnia Sport 2.0 CDTI liftback, ale nevím v jakém voze seděl autor článku. Protože v zrcátkách vidím vše, co potřebuji k jízdě (pro autora:je tam takový knoflík na štelování zrcátek, jako v každém autě, skutečně), ten kdo se chce v zrcátkách kochat, ať si koupí dodávku. Dále, mám manuální spojku a nemám s ní sebemenší problém, tak jako s celým řazením (najezdil jsem stovky tisíc kilometrů a s různými vozy, tak můžu porovnat). Provozní váha Insignie dle TP je 1613 kg a motor škube asfalt (teda pokud nejezdím pod otáčkami, kdy nezabírá turbo, ale tak by jezdil jen začátečník), o motoru vím jen při zařazené 1 a 2, jinak je i při 160 km/hod. v Insigni ticho. Při přepnutí na režim Sport, sedí Insignia v zatáčkách jak přibitá (na české dálnici jezdím na Tour a je pohoda, ale tam by dal Sport asi jen autor článku a nechal se natřásat). Co se týká tlačítek, tak každý průměrný člověk se je naučí ovládat za chvilku a nemají chybu. Ještě zmíním perfektní adaptivní Bi-Xenony (podle testu Auto Tip-03/2013 svítí lepší než v Audi A7 a stejně jak v MB CLS). Na závěr řeknu, že Insignia je super kára.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist